sobota, 27 czerwca 2015

Jedyne, co mogę zrobić aby uratować tę stronę.

Cześć!
Jedyne co mogę zrobić, mam zamiar zrobić.


WYRZUCAM WSZYSTKICH REDAKTORÓW.
ORGANIZUJĘ KONKURS.

Co zrobić, aby się zgłosić?
- Napisz komentarz, tu, pod tym postem. Napisz, że się zgłaszasz.
- Zrób notkę próbną i wyślij na maila katheylovemsp@gmail.com
- Czekaj na wyniki.

Zgłaszać można się do 8 czerwca tego roku.
Powodzenia!

A teraz normalna część.
Heii!
Blog upada, więc muszę to zrobić. Nie chcę tego robić, ale muszę.
Przepraszam.

Do następnego posta...


PS. Posty będą się pojawiały rzadko, do momentu ogłoszenia wyników.
Przyjmę od 5 do 7 redaktorów, zobaczy się.

281 komentarzy:

  1. Yay
    Kathey jesteś super.
    Notka próbna pojawi się dziś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zauważyłam błąd: 8 czerwca już był... XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia wszystkim!

    Ale to trochę niesprawiedliwe... Żal mi Jullie... ona pisała najczęściej posty... nawet częściej od Ciebie Kath... jej nie powinniście wywalić... Wyobraź sobie teraz, że jesteś redaktorką na jakimś sławnym blogu, piszesz często posty, jesteś szczęśliwa, wszystko jest ok. A nagle ktoś cie wyrzuca, "bo inni nie pisali". Czy to ma sens? Czy to logiczne? Czy Ty myślałaś w ogóle o jej uczuciach? A jakie by cb spotkały, jakby ktoś Ci taką niespodziankę zrobił? Rozumiem, że chcesz ratować bloga, ale wywalenie WSZYSTKICH to chyba nie najlepsza metoda... Apff, zaraz polecą hejty, że ja się nie znam i tak dalej. No trudno.
    Pozdro,
    Pauli2k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiolunie powinna wywalić ;*

      Usuń
    2. Zgadzam się, z Pauli2k. Kathey nie powinna tak postąpić. Wiem, że Zosia chce ratować bloga, ale to było chamskie w stosunku do Jullie, bo pisała najczęściej post - nawet zaczęła nową serię, a tu co? Wywaliłaś ją...

      Usuń
    3. Na początku powiem, że jest to tylko i wyłącznie moja opinia. Kontynuując - w moim przekonaniu Zosia dobrze zrobiła wyrzucając Juls. A to dlatego, że po pierwsze zbyt często pisała posty informacyjne, a po drugie - od kilku tygodni mam wrażenie iż robiąc je nie za bardzo się starała. Chodzi mi o to, że po prostu jej notki były źle dopracowane. Juls, jeśli czytasz to, nie uznawaj tego jako hejtu. Chciałam Ci tylko powiedzieć to, co o tym wszystkim myślę.

      Usuń
    4. Moim zdaniem Kath dobrze zrobiła. Zosia napisała w jednym z komentarzy powód dla którego wywaliła Wiolunie - "Jednak pisała za dużo postów informacyjnych oraz z reklamami". Niestety, ale muszę się zgodzić. To nie hejt tylko opinia!

      olliwka1000

      Usuń
  5. Zgłaszam się. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się
    Nick: PaulaWariatka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TYLKO SPRÓBUJ SIĘ NIE DOSTAĆ NA BLOGA EMILY!

      Usuń
    2. Nona, wtedy nie byłam pewna czy dam radę pisać. Nie miałam tematu, weny, chęci. Teraz już mam ♥. Przy mniejszej liczbie czytelników lepiej mi się pisze :)

      Usuń
    3. A i gmail, z którego przesłałam notkę: Paulawariatka@gmail.com
      :)

      Usuń
    4. Pao, ech... trochę się zdziwiłam.

      Usuń
    5. Pao, ech... trochę się zdziwiłam.

      Usuń
    6. Życzę powodzenia.

      Usuń
    7. A poza tym, nie sądzę żeby tutaj było mniej czytelników.

      Usuń
  7. Heh, a według mnie Zosia dobrze zrobiła.
    Chce uratować bloga, dlatego wywaliła wszystkich. Postawcie się na miejscu innej redaktorki niż Juls ♥. Ona została, bo pisała, a dana osoba nie mogła. Czy to byłoby uczciwe? Nie. Jednak nikt nie zabrania się zgłosić Juls ♥ jeszcze raz! Kathey zapewne zauważyła, jak się starała, więc mogłaby ją znów dodać, ale nie będę się wracała. Administratorka
    Z pewnością wybierze właściwie! Natomiast, proszę nie obrażajcie Nony. Nie znacie jej, nie wiecie jaka jest w rzeczywistości! Wyraziła tylko swoje zdanie, a tu już jakaś " wojna ". Ludzie, Wy macie 9 lat, czy 13 (lub więcej)? Proszę, ogarnijcie za przeproszeniem swoje cztery litery!

    Good luck!
    ~ Tyna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Nawet jeśli Nona rzeczywiście zachowuje się nieodpowiednio, to nie jest powód do rozpoczynania kolejnej zbędnej burzy.

      Usuń
    2. Ta cała (święta) Nona cały czas hejtowała, niech ta wasza Nona sama ogarnie swoje cztery literki ;*

      Usuń
    3. Po co? To Wy, jako, że zachowujecie się zupełnie tak jak ona powinnyście ogarnąć swoje cztery litery.

      Usuń
    4. Tak wypominacie w tych komentarzach, że Nona jest zła, bo hejtuje... a Wy co robicie? Bez przerwy hejty są wskierowanę w jej stronę. Jak ona, to i Wy, tak? „Ojejku, Nonarata jest taka zła!"... gówno prawda. Nie znacie jej, więc nie wiecie, dlaczego Mjenta hejtuje... TO NIE JEST HEJT, TYLKO MOJA OPINIA... a ja jestem szczera. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      ~ Selenaxs5/Milcia

      Usuń
    5. Zgadzam się z Tobą. Zosia zrobiła dobrze. W końcu jest szansa dla INNYCH.


      ~Smalec|Koko|Bobcia Jodzia.

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    7. Milcia, a Ty ją znasz? No to mi powiedz, dlaczego hejtuje... i jak coś, ja nie hejtuję Nony bo nic jej nie powiedziałam, a ona na mnie zaczęła naskakiwać, że jestem wkurzająca bo bronię kogoś innego.....napisała, że myślę iż mnie wszyscy lubią... a to nieprawda.... ona w ogóle mnie nie zna, a mnie też hejtuje, to inni chcą jej pokazać, jak to jest przyjemnie, gdy ją ktoś obraża itp...

      Usuń
    8. Jak już pisałam, nie jestem po żadnej stronie, tylko odzywam się w słusznych sprawach.

      Usuń
    9. Ty tez mnie nie znasz ;** I nie poznaasz :*

      Usuń
    10. Paulina, a czy skierowałam to akurat do Ciebie? Nie, nie znam Nony. Dlatego jej nie hejtuję - bo jej nie znam. Mjenta popisze, popisze i zaraz przestanie. "Normalny człowiek, jak dotknie raz gorącego pieca już wie, żeby tego nie robić. Ktoś inny może cały czas dotykać gorącego pieca nie wiedząc, że tak nie wolno" (:
      Pozdrawiam,
      Selenaxs5

      Usuń
    11. Nie skierowałaś tego do mnie, ale ja mam taki charakter że do wszystkiego się wtrącam... ;_; Sorry... po prostu chciałam wiedzieć.

      Usuń
  8. Heej!
    No więc dwa wyrazy: ZGŁASZAM SIĘ!
    Nick: Yousain
    Każdemu życzę powodzenia :)
    ~Yousain

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się... c;
    Nick: Barbie321n

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahahah i co wiolunia xd

    OdpowiedzUsuń
  11. I Kathey usunęła wszystkich, nawet Juleczkę. I GÓWNO MOŻECIE WIELBICIELE WIOLUNI (fanka Srolerry, jprdl).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię Violetty. Po prostu podoba mi się imie Wiola. Pfff... Lepiej zajmij się sobą, bo tylko zaśmiecasz tego bloga masami tego typu komentarzy... :'))

      Usuń
    2. No chyba każdy ma swoje zdanie.

      Usuń
    3. O dzięki. Myślałam, że tu same gówna XD No, ale idioci trzymają się z idiotami.

      Usuń
    4. Idiotką to jesteś ty :**

      Usuń
    5. Ludzie, nie kłóćcie się na bloga, bo powstaną z tego wielkie burze komentarzy -_-

      Usuń
    6. No i jest też Karola L xDDD Nie no, super. Na MSP jest bardzo wiele takich osób i według mnie oni tworzą jakieś osobne "grupy" i hejtują innych, że w sensie "oni" tego, a "oni" "tamtego". Bardzo śmieszne... xDDD

      ~1szymon102
      ~Aristocrate
      #OREFUAR

      Usuń
    7. Wcale nie jesteś lepsza Nonoratko.

      Usuń
    8. Szymonku, nie jestes lepszy, a ja jestem wszedzie, gdzie cos sie dzieje. Nie nazywajcie mnie hejterem, tylko szczerym komendatorem :**

      Usuń
    9. No właśnie. Wszystko komentujesz i sama mówisz, że ja też wszystko komentuję i że cię tym denerwuję. Czyli albo jesteś dwulicowa, albo nie zgadzasz się ze samą sobą. ;*** Gratuluję "mądrego" toku myślenia i pozdrawiam c:
      Pauli2k ;*** (ulubiona buźka Szymona)

      Usuń
    10. Umiesz czytac? Napisalam, ze jestem tam, gdzie cos sie dzieje. A ty komentujesz kazdego durnego posta.

      :**

      Usuń
    11. Kuźwa Paulik ty też jesteś wkurwiająca ;* I myślisz, ze cie wszyscy lubią i jesteś "najmądrzejsza" i "najdoroślejsza". Pierdolenie o Szopenie :)).

      Usuń
    12. A skąd ty wiesz co ja myślę? Jesteś w mojej głowie? Bo akurat nie... Ja taka nie jestem. Nie znasz mnie, nawet raz ze mną nie pisałaś na MSP. Nie wiesz jaka jestem w realu, a tutaj wyrażam swoją opinię. Nie mogę być taka "delikatna" jak w realu. Nie znasz mnie, to nie możesz stwierdzić jaki mam charakter... niedługo na pewnym blogu będę pisać z moimi przyjaciółkami z reala, będziesz się ich mogła spytać co myślą o mojej osobie. Nie wiem, co powiedzą, ale na pewno prawdę. Do Karoli L - a ja komentuję po to, by redaktorki wiedziały, że przeczytałam posta, poza tym w ten sposób wyrażam swoją opinię. Zresztą trzeba korzystać z życia, komentować, póki można....bo być może kiedyś ta cała załoga Bloggera uniemożliwi komentowanie postów i zastąpi je czymś innym... To tak jak ci moderatorzy MSP. Wprowadzają nowe "ulepszenia", które wcale nie pomagają...
      Pozdrawiam,
      Pauli2k
      xD

      Usuń
    13. Lel, mogłam tego nie pisać, bo to wygląda jak jedno wielkie przechwalanie się ;_;

      Usuń
  12. Zgłaszam się!
    Nick: IceteaQ
    A o czym ma być ta notka próbna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O czym chcesz byle było związane z MSP.

      Usuń
    2. O tym w jaki sposob robisz kupe.

      Usuń
    3. Karola L - To nie było śmieszne :*

      Usuń
    4. No pewnie, że nie było! Ona ma jakieś dziwne poczucie humoru. Myśli, że jak ma średnią 5.55 to jest najmądrzejsza na świecie i w ogóle... I jej komentarze są święte, bo jak chce kogoś dobić to myśli, że wszyscy będą ją popierać... co jej się chyba nie udaje. :)

      Usuń
    5. Hm.. Wyraz swoja opinie i mam wyjebane na to czy wedlug was, jestem madra, smieszna czy inne gowna. Nie oczekuje, ze jakas spora grupa ludzi mnie bedzie popierac. Ja jestem szczera i nie udaje przyjacioleczki wszystkich, jak ty Kozobie. A moze zjebie?

      Usuń
    6. Wiolunia, poczucia humoru nie masz :).

      Usuń
    7. Ja nie udaje "przyjaciółeczki wszystkich", tylko tych, którzy dla mnie jako redaktorzy są ok, lubię, a po drugie, a co po drugie to nie wiem xD Każdy ma swoich hejterów, i muszę ci przyznać, MaggieTheMagic czy jak ci tam, że ty jesteś jednym z nich. Gratuluję! :)

      Usuń
  13. Dziękuję Nonaratko za obrażanie mnie. Tak, zgłoszę się jeszcze raz, wiesz? Robię nową serię, a na drugi dzień jestem wywalona z bloga... No, ale trudno. Powodzenia wszystkim.
    Do Nonaraty: ogarnij swoje cztery litery, ok? Twoje "hejty" mnie nie obchodzą. Lepiej zajmij się nagrywanie na YT.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dostaniesz sie :**

      Usuń
    2. A ty się weź zamknij Karola L ;*** Bo już rzygać mi się chce jak na ciebie patrzę. :=○ (emotka rzygania) Nie jestem po stronie ani Juls, ani Nonaraty, tylko odzywam się w słusznych sprawach. ;))

      Usuń
    3. A nie, emotka rzygania jest taka:
      :C=

      Usuń
    4. Zaglosuje na cb wiolunia :-)

      Usuń
    5. Apf, gdy patrze na twoje komentarze totez nie mam banana na twarzy :)). Eh,, to tylko klutnia dzieci z msp XDD

      Usuń
    6. Ja nawet nie probuje, bo to tylko kolejny obowiazek, i po chwili bedziesz pisala posty na sile :***

      Usuń
    7. Ojej, pisać wioluni nie nauczyli w szkole (jeżeli w ogóle do niej kiedyś chodziłaś…)? Nie piszę się Nonorata tylko Nonarata :). Czytać też nie umiesz? Może mój nick jest za trudny jak na twoją pustą główkę? C:

      Usuń
    8. Nona twoja wina, że masz badziewny nick ;-)

      Usuń
    9. Spierdalaj na drzewo prostowac banany, bo do tego się jedynie nadajesz ;*

      Usuń
    10. Śmieszne. Nona jesteś dzieckiem ktore wyżywa sie na innych :-) i te twoje ,,przekleństwa" ahh xD

      Usuń
    11. Wiesz, jestem od ciebie starsza, ale to tylko taki szczegół ;).

      Usuń
    12. Asia, ile masz lat? Bo nie sądzę, żeby Nona była od Ciebie starsza. A nawet jeśli jest, to od większości osób na tym blogu jest młodsza c': I Nona, nie uważaj się za jakąś super ważną osobę tylko dlatego, że od jednej osoby jesteś starsza c': A nawet jeśli jesteś, to nie zachowujesz się tak. Dobra, kończę, bo jeszcze na mnie będzie, że to ja kontynuuję kłótnię i to ja jestem ta zła.

      Usuń
    13. Szynszylo mam niedługo 13 a no na raz piszę, że 10 raz że 12 więc...

      Usuń
    14. http://marcela837-and-msp.blogspot.com/2015/06/30-faktow-o-mnie.html?m=1

      Tam napisała Nona, że ma 11 lat :^)

      Usuń
  14. Nonarata Mjenta mam dla Ciebie wiersz.
    Nona zdehła Mjenta jest jak szmatka pogięta.
    Jest niemiła i wstrentna każdy taką none zna
    Każdego wyzywa że wstrentny i wredny
    A sama to jaką jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstrentna?

      Usuń
    2. A co nie dowidzisz?

      Usuń
    3. Haha, dobre ;D

      Usuń
    4. Chodzi o to, że pisze się wstrętna...

      Usuń
    5. Sory telefon.

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    7. Mnie to jakoś nie rozśmieszyło.
      (Ale jak na wierszyk - dobry ;D)
      Polecam nie odpisywać na komentarze Nonaraty, ponieważ (jak to mówią ) karmicie tym trolla.
      A Ty Julie, nie przejmuj się hejtami Nonaraty, bo nie warto.

      Zakończcie ten głupi spór o to, że Julie się reklamowała.. toż to głupota..
      Nie musicie się od razu przyjaźnić.. wystarczy SZACUNEK.

      #Lolley

      Usuń
    8. To nie jest śmieszne - sam hejtujesz kogoś, kto też obrażał Nonoratę, a w dodatku z anonima.

      Usuń
    9. Jeżeli chcecie, aby Nonarata przestała hejtować, to po co ją do tego prowokujecie? Nie bronię Nony, ale bez przesady. Chcecie jedno, a robicie drugie... ;/

      ~Selenaxs5/Milcia

      Usuń
    10. OOO. Jaka poetka :) Przebiłaś Tuwima, wiesz?
      ~ Smalec

      Usuń
    11. Piękny wiersz na poziomie pięciolatka :) Proszę, miejcie do siebie szacunek. Ja rozumiem - nie lubicie się, ale anonimie z wierszykiem - sam rozpętujesz nową kłótnie. Po co te wierszyki? Żeby udowodnić to, że jest się fajnym? Żeby pokazać, że się jest dorosłym? Śmieszne, bo to wcale dojrzałe nie było. Ani nie śmieszne. Nie rozumiem tego - po co takie coś pisać? Udowadniacie tylko, że jesteście w przedszkolu :)

      olliwka1000

      Usuń
    12. Hahaha xd to mnie rozwaliło. Przechodze na ,,strone" wioluni. Witajcie!

      Usuń
    13. Em, każda szmata jest pogięta. Chyba, że ty je prasujesz, ale nie wnikam.
      Wierszyk słaby. Pisałam lepsze i mniej obraźliwe, a wszyscy się nim zachwycają, bo jest o Nonie. Ledwo można dostrzec tu ład i skład.

      Smile-Once-But-Honeslty.blogspot.com
      Jakby ktoś chciał zobaczyć to mam tam wiersz biały :).

      Usuń
    14. Anonimku też piszę z Anonima, ale ja się podpiszę napiszę konto główne (z MSP oczywiście xD) bo nikt nie będzie się domyślać, że to ja zacznę kląć (jakbyś nie zauważył/a to jeszcze jak pisałam komy nie klęłam). A więc powiem jedno: mi ten wiersz nie przypadł do gustu . Jezu jak czytam coś takiego to się gówna w dupie gotują.
      Tak, zmieniam zdanie staje po stronie Nony. I czym się tak zachwycacie?
      A jakby o Was ktoś tak napisał? To co? Ryj w poduszkę i ryczysz tak czy nie?
      Do Anonimka: Masz konto Google czy boisz się zalogować i pokazać kim jesteś? (nie jestem lepsza, wiem, bo sama nie mam konta w Google nie chce nikogo smucić, ale ja się wkurwię to nie mogę się powstrzymać i muszę, muszę zacząć kląć.) Wioluniu zawsze byłam po Twojej stronie lecz wiem nie znam Nony ani Ciebie. Kurwa nie musimy się kłócić ani od razu przyjaźnić, ale ja nie odpuszczę. (więc lepiej mnie nie denerwować czymś takim jak ten wiersz o Nonie) Anonimie nie znasz Nony więc nie pisz tak. Nona zdechła ? Gówno prawda. Żeby nie było, że nie dotrzymuję słowa to się podpiszę.
      ~janita 05
      P.S. Tak to ta "miła" ja. Zaraz polecą o mnie hejty no, ale cóż. Ja się nimi nie przejmuję więc proszę bardzo i tak Wam odpiszę. (hejt za hejt xD)
      Do Nony: Polubiłam Cię i jakby co jakbyś zauważyła, że Cię hejtowałam/hejtuję to proszę wybacz .
      ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

      Usuń
    15. Nona jest spoko. A i jeszcze coś na blogu: http://marcela837-and-msp.blogspot.com/ też jest konkurs na redaktora. Ola odeszła:"( wielka szkoda. (wielka strata) A Nona została usunięta przez Marcelę. I została tylko Marcela (przepraszam jak urażę Marcelę) ale to właśnie Ola dawała temu blogowi życie.
      ~janita 05

      Usuń
  15. Piszę komentarz... tutaj. Notkę próbną wysłałam, czekam.
    ~Selenaxs5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Zuza, Ty musisz się dostać! Piszesz genialne posty! :3

      Usuń
    2. Sorry, nie uznaj tg za hejt itp. chciałam się tylko zapytać czy błąd w twojej nazwie jest celowy? Bo chyba powinno byc: Have you got a problem/Do you have a problem
      ~Ingliszowa perfekcjonistka

      Usuń
    3. Ja tego nie pisałam. Moja młodsza kuzynka chciała się pochwalić, że potrafi pisać po angielsku, więc jej pozwoliłam. Nie zmieniałam nazwy, ponieważ zabrakło mi internetu. Teraz go mam i właśnie chciałam zmienić nazwę. Pozdrawiam. (:

      Usuń
  16. Hejka. Zgłaszam się:)
    ~Sara00051

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hey.
    Zgłaszam się do konkursu na redaktora.
    ~SMALEC

    OdpowiedzUsuń
  19. Apropos Julii... Wiem - zaczęła serię... Jednak pisała za dużo postów informacyjnych oraz z reklamami. Dlatego też postanowiłam, że ją również wyrzucę.
    ~Kathey
    (Nie z konta Google, nie chce mi się logować xd)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam. Chciałabym zgłosić się do konkursu na redaktora. Myślę, że znasz mą nazwę, jednak podam ją ponownie - na MovieStarPlanet jestem Kellow. Notatkę próbną napiszę z adresu e-mail: kellow.msp@gmail.com.

    ~Kellow. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygrasz XD. Eee, 69 kom XD

      Usuń
    2. Na pewno to wygrasz...

      Usuń
    3. Kellow! Rządzisz!

      Usuń
    4. Życzę powodzenia - na pewno wygrasz! :*

      Usuń
    5. Czy wygrasz? Nie sądzę xDDD No żart, który jest nie śmieszny. Powodzenia ;***

      ~1szymon102
      ~Aristocrate
      #OREFUAR

      Usuń
    6. Kellow, wygrasz. ;-; Życzę powodzenia! :3

      ~Selenaxs5
      ~Milcia

      Usuń
    7. Kurwa, a ty Szymon zamknij ryj, bo juz mam dość ciebie i twoich jebanych komentarzy

      Usuń
    8. Wygrasz, masz doświadczenie.

      Usuń
    9. Nona- Mam tak samo. Wkurwiajacy jest.

      Usuń
    10. Japierdole, Kellow. To za duzo. Zrobilas juz sobie swaga na blogu abieski.. Malo ci?

      Usuń
    11. Pomyśl zanim cokolwiek napiszesz.

      Usuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. hej tu paulawariatka ale nie z konta gogle nie chce rzebys mnie brala na bloga nie mam czasu na to weś kogoś inego

    paulawariatka nie z konta google

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno tu PaulaWariatka... ktoś się pod nią podszywa.

      Usuń
    2. To nie Paula zaraz napisze do niej na MSP.

      Usuń
    3. Myślisz, że Kathey jest głupia i Ci uwierzy? Miej trochę szacunku, jak nie dla siebie to dla innych ;).

      Usuń
    4. Podszywanie się pod inne osoby jest karalne, to tylko taki szczegół. c;

      ~Selenaxs5/Milcia

      Usuń
  24. Zgłaszam się.
    Ps. Mam konto google
    Nana-is

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się.
    Mój nick na MSP to Indocrine.
    Notka próbną napiszę jeszcze dziś.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się. Notkę próbną napiszę za niedługo z e-maila: oliwcia.janik@gmail.com ;) Nick na MSP: Vanessa Touch

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Hahah, jeszcze 2 komentarze i będzie 100 :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem komentarzem numer 1OO *-*

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się! :3 mam pytanie :D Można dać link do bloga o MSP zamiast notki próbnej?
    Proszę o odpowiedź, ponieważ nie wiem, czy wysyłać notkę próbną, czy tylko link w tym komentarzu c:. Jeśli może być link, to już podaję: cytrynqowemsp.blogspot.com
    Mail: lemonjelly.movie@gmail.com
    Nick na MSP: Julia27b
    bye
    `Jelly
    Julia27b
    CytrynaQ

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się! I mogę się założyć że przegram
    ~Maja997733

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się.
    ~ kornelia123lol

    OdpowiedzUsuń
  36. Piszcie coś, bo mi się nudzi :/

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie hejtujcie się nawzajem! ><

    OdpowiedzUsuń
  38. Heyy. Tak tutaj Nona, ta zla co nie pisała. Miałam szlaban na kompa i tableta, więc wiecie... Ogólnie jestem teraz na iPadzie siostry i jestem w Częstochowie "na wagarach" z siostrą, bo pojechałam z nią zrobić tatuaż. Dobra, bez zbędnego przedłużania, zaczynamy 30 faktów o mnie. 1. Mam na imię Iga. 2. Mam 11 lat.

    Nona a Asia ma 13 :^) łyso? Widać.

    OdpowiedzUsuń
  39. Viq... jeżeli to czytasz... miałaś rację co do Nony. Przepraszam kochana :'(
    lalunagoth
    Lovp
    po prostu Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aśka sama nie jesteś lepsza. Ktoś pisze wierszyki (które nie są wierszami, ale niech będzie) o Nonie, że zdechła, że to szmata, a ty odpisujesz coś typu "Ekstra wiersz! Przechodzę dzięki niemu na waszą stronę!". Niby masz 13 lat, a się tak nie zachowujesz. Ja sama mam 13 lat i zachowuję się o wiele bardziej dojrzale niż ty. Większość osób jakie znam (w wieku około 13 lat) są od ciebie bardziej dojrzałe. Więc nie wierzę, że masz te 13 lat, bo zachowujesz się jakbyś miała 8...
      Więc może załóżmy, że ktoś napisał o tobie wierszyk, w którym pisze, że jesteś np. Kurwą czy obojniakiem. Jakbyś się poczuła gdyby ludzie odpisywali "Ale ten wierszyk jest superowy! :D"?

      Usuń
    2. Dojrzalej? Nie napisałam, że fajny wiersz tylko się uśmiałam czytając bo. Nie jesteś dojrzalsza spójrz na swoje yt :)

      Usuń
    3. Według mnie kanał na YT Pao Pauli jest fajny, więc nie wiem dlaczego sądzisz, że nie jest dojrzała... Bo co? Wygłupi się przed kamerą do jaj, a Ty już wnioskujesz o jej dojrzałości. ;-;
      Dla mnie to po prostu zabawne..

      ~Paprotka, bywalec na kanale Pao Pauli <33

      Usuń
    4. Aśka, to co robie przed kamerą gówno Ci mówi o mojej dorzałości. Tam wygłupiam się dla zabawy. Może sama spróbuj nakręcić film na Youtube, co? A napisałaś "Hahaha xd to mnie rozwaliło. Przechodze na ,,strone" wioluni. Witajcie!", więc ten wiersz Ci się spodobał. Przy okazji nie pisze się "Spójrz na swoje YT", bo każdy ma takie same youtube.com. Moge spojrzeć na swój kanał, z którego jestem bardzo dumna, a moi przyjaciele go chwalą :).

      Usuń
    5. Moją dojrzałość możesz sobie wywnioskować z mojego bloga.
      Smile-Once-But-Honestly.blogspot.com
      Głównie z mojej poeazji. Gdy moja babcia zobaczyła co napisałam, zapytała się czy nie zgapiłam tego z internetu, bo jest bardzo dojrzałe.
      Może małe starcie edukacyjne? Proszę o podanie swoich wyników sprawdzinu szóstoklasisty.

      Usuń
    6. Angielski - 100%
      Matma - 76%
      Polak - 98% :^)

      Usuń
    7. Pao widać że ten anonim to ty tak btw xd

      Usuń
    8. Aśka, tym anonimem byłam ja, a nie Pao Paula..

      ~Paprotka

      Usuń
    9. Widzisz Aśka. Po co mi anonim? Jak niby widać, że ja nim jestem skoro nim nie jestem? Pomyśl zanim coś napiszesz. Wyliczyłam twoją średnią ze spr 6 klasisty - 91,333...%, a moja to równo 96% :)
      Żal mi cię Aśka. Myślisz, że jak ktoś mnie popiera to jestem to ja. Smutne. Paprotka zalogowała się na swoje konto Google, więc masz dowód, że nie byłam to ja :^)

      Usuń
  40. Zgłaszam się, na msp Jessica Bolly.
    ~Audi

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłosiłam się. Notka wysłana.
    Na MSP od dziś (06 lipiec 2015 r.) jestem: Xx Martunia xX

    ~ Angelika

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten blog to nie to samo. To teraz tylko hejty i hejty. Przykro mi ale tak jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejtują się tutaj tylko zwolennicy Wioluni i Nona ;)
      Ja nikogo nie hejtuje.

      Usuń
    2. Jejku to nikt z Was! Dobra podam mam mój nick Alerwa .
      Tak to ja shackowałam Maja997733 .

      Usuń
  43. Fajny blog :* . Zapraszam na mojego :) -http://moviestarplanet-radzimy.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się. Nick to: Xx Martunia xX.
    Jestem Angelika jkbc.
    Mam conto z Martą, chyba mam cie w znaj jkbc.

    ~ Angelika O.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorka, pisałam już koma. Zapomniałam. :D

      ~ Angelika

      Usuń
  45. Pewnie jeszcze w tym tygodniu ;>>

    OdpowiedzUsuń
  46. 2OO ;* Trzymam kciuki za IceteaQ i Kellow.
    'C

    OdpowiedzUsuń