sobota, 14 listopada 2015

KONKURS NA REDAKTORA!

Heii!
Wyczekiwany tak przez wszystkich moment - konkurs na redaktora. Jedyna szansa na odżycie tego bloga.
Waliliście do mnie drzwiami i oknami z wiadomościami o treści "zrób konkurs na redaktora!", więc... Czemu by nie?
Nie rozpisuję się. Przejdźmy do konkursu!

> JAK BĘDZIE PRZEBIEGAŁ KONKURS? <
Po pierwsze, zgłaszacie się w komentarzu. Jest to etap I. Do następnego etapu przejdzie aż 10, najlepszych moim zdaniem, osób. W drugim etapie dodani zostaniecie na okres próbny, trwający dwa tygodnie. Po pierwszym tygodniu dodam ankietę, w której wybierzecie, kto ma zostać. Przez okres próbny przejdzie połowa - 5 osób. Zostaną one u nas na stałe.

> JAK SIĘ ZGŁOSIĆ? <
W komentarzu pod tym postem, napisz swoje zgłoszenie. Nie podawaj bloga ani maila, jeśli mi się spodobasz, poproszę cię o podanie ich.

> CO ZAWRZEĆ W ZGŁOSZENIU? <
W zgłoszeniu zawrzyj takie elementy, jak:
  > Twoja kariera na MSP (czas gry, podstawowe informacje typu nazwa, level itd)
   > Ty (wiek itd)
   > Twoja kariera blogowa (czas, ilość blogów)
   > Ile czasu będziesz poświęcał blogowi
   > Dlaczego akurat ty?
Nie jest to wiele. Forma zgłoszenia jest dowolna, długie czy krótkie, w akapitach czy ciągłe - nieistotne, byleby były w nim wszystkie informacje podane wyżej. Więcej informacji - większy plus!

> DO KIEDY SIĘ ZGŁASZAĆ? <
Czas na zgłoszenia macie do 20 listopada, do godziny 18:00.

Zapraszam do zgłaszania się w komentarzach na dole!

POWODZENIA!

137 komentarzy:

  1. Kurde!
    Zgłaszać się?...
    Meh.
    Meh.
    Meeh.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosiu, sądzę że masz już za dużo blogów na głowie, ale to moje zdanie ;).

      Usuń
    2. Dwa?
      Pisałam i na pięciu i dawałam radę xDDD

      Usuń
    3. Dobra, nie wtrącam się xD.

      Usuń
    4. Zosia nie chcę być złośliwa, ale ja Ci naliczyłam 5 blogów.

      ~K

      Usuń
    5. Filmowe, TZM, mój (na którym nie muszę pisać)?
      Co jeszcze? XDDD
      Na Waszym mam przerwę.
      Gdzie ten czwarty i piąty xDDDD?

      Usuń
    6. Boymsp, a mi na msp napisalas, że na moim bedziesz pisać. A co do Twojego bloga po co go zakladas skoro nie bierzesz go na powaznie?

      ~K

      Usuń
    7. Boymsp? Aha?
      Nie piszę tam od... Hm... Dwóch mc? Ten blog został zamknięty ;")
      Powiedziałam, że będę pisać na twoim, lecz obecnie- mam przerwę.
      Swojego bloga założyłam, ponieważ chciałam mieć taką stronkę?
      To mój blog, nie muszę na nim pisać regularnie, bo admin się wkurzy, JA jestem tam adminem. Będę tam pisać kiedy chcę.

      |~`Z/C´~|

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki ❤

      Usuń
    2. Wow! Napisałaś naprawdę piękne, bezbłędne zgłoszenie.
      Trzymam za ciebie kciuki! ❤️ :)
      ~Yn. ❤️

      Usuń
    3. Ja też B)))

      Usuń
    4. Dziękuję, kochane! ♥
      Wasze opinie wiele dla mnie znaczą! :*

      ~Manka

      Usuń
    5. Niezłe zgłoszenie :3

      Usuń
    6. Do Marysi ---> Ups xdd
      Do Marty ----> Dziękuję :*

      Usuń
    7. Ciekawe zgłoszenie, powodzenia!

      Usuń
  3. Fenks, nie wywaliłaś mnie <333 Mam nadzieję, że tym razem nie odejdzie pół załogi...

    OdpowiedzUsuń
  4. ☆ O Mnie ☆
    Mam na imię Oliwia. Liczę sobie 10 wiosen, jednak w styczniu już 11. Uwielbiam rysować oraz kolorować ♡. Jestem dość ciekawską osobą oraz kreatywną. Łatwo nawiązuje kontakty z innymi.
    ☆ Moja MovieStars ☆
    Na MSP kryję się pod nickiem Oliwciegg. (bez kropki) Na MovieStarPlanet uwiebiam tworzyć looki, bawić się w sklepie oraz bawić się w detektywa.
    ☆ Bloggowanie ☆
    Bloguję ponad rok czasu, wychodzi mi to nieźle. Posty mogłabym pisać 3/4 razy w tygodniu, czasem 5.
    ☆ Dlaczego ja? ☆
    Jestem odpowiedzialna, nie odeszłabym szybko. Zależy mi na pisaniu tutaj od wakacji.

    P.S za błędy przepraszam, piszę z telefonu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeej.
    Chyba się jutro zgłoszę.
    Jeej.
    B))

    OdpowiedzUsuń
  6. Heeis!

    O MNIE
    ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    12 lat temu 10 pazdziernika przyszlam na swiat w Zakopanem. Mama nadala mi na imię Kinga. Moje hobby to jazda na deskorolce (fishshateboard).

    O MOIM KONCIE
    ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    Na msp gram od 2012 roku, lecz na moim glownym koncie od 2013. Mój nick to aniolek 100%, aktualnie posiadam 21 lvl. Mój cel zwiazany z nasza rozowa gierka to wbicie 25 lvl i 100 wyświetleń na filmie.

    BLOGOWANIE
    ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    Blogami zaczęłam się interesować w czerwcu tego roku, ale posty zaczęłam tworzyć w wakacje. Myślę, że moje posty są całkiem niezłe. Starałabym się pisać przynajmniej 1 posta tygodniowo, ale mogłabym ustawiać posty na autopublikację.

    DLACZEGO JA?
    ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    Chciałabym tu pisać, ponieważ pragnę pisać na profesjonalnszym blogu, żeby cały czas udoskonalać moje posty.


    Życzę powodzenia wszystkim :)

    ~K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kinguś ♥ (mogę na ciebie tak mówić? xd)

      Usuń
    2. Tak, ale w takim razie ty jestes Martuś c:

      ~K

      Usuń
    3. O, Kinga! C:
      Dopatrzyłam się co prawda kilku błędów, ale wierzę, że to przez telefon.
      Powodzenia! :*
      ~Yn. ❤️

      Usuń
  7. TAKKKKKK. WKOŃCU. NAPISZ, ŻE CIND CI KAZAŁA XDDDDDDD DOBRZE, NIECHCIANA REDAKTORKA SIĘ ZGŁASZA. ⬇

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, hej, cześć. Mniejsza o to przywitanie, popracuje się nad nim potem.

      Nie zacznę od dość typowego przedstawienia się, to nie mój styl, nie mój konik. Nie napiszę: "Mam na imię Martyna, mam 13 lat" lub "Jestem Martyna, liczę sobie 12 zim" etc. Mniejsza o to.

      Jak już wspominałam nie jeden raz, nie dwa, przypięto do mnie imię Martyna na kolejne lata. Co do wieku, jest Wam może znany z wielu zgłoszeń mojego autorstwa, czyli 12 lat. Mieszkam w Polsce od urodzenia, więc doskonale znam nasz język ojczysty. Aktualnie interesuję się astronomią, co wie już wiele osób. Oprócz niej uwielbiam śpiewać oraz rysować. Pomyślicie sobie, że jest to oklepane. Ale lubię to. Dość nietypową rzeczą w rękach młodzieży jest książka, jakakolwiek. Mam ich ogrom, niezliczone egzemplarze powieści i innych gatunków literatuty.

      Tą grę poznałam w 2012 roku. Moje koleżanki zachęciły mnie do rozgrywki, a uwielbienie do tej gry przetrwało 3 lata. Posiadałam wiele kont, większość przepadła. Aktualnie gram na koncie Wintelle i Madeey. Miałam VIP'a 2 razy na tydzień. Mam dość niski level, bo 14 i 15. Lubię tworzyć looki oraz tworzyć nieznane wszystkim filmy.

      Co do blogowania. Z tą stroną przygoda zaczęła się 29 grudnia 2013 roku. Stworzyłam swoją pierwszą wirtynę o MSP. Zdobyłam na nim 82 wyświetlenia oraz 1 komentarz. To była wielka porażka. W 2014 roku postanowiłam spróbować ponownie. Było o wiele lepiej, jednak emotikonki zajmowały 1/5 posta. Teraz nie ma ich wcale, co wpływa korzystnie na moje notki. Co do tej strony, pisałam na niej już 1 raz, jednak zawiodłam, co bardzo chcę naprawić. Pisałabym 2-3 posty na tydzień, gimnazjum atakuje.

      Dlaczgo ja. Sama nie wiem. Kocham tego bloga i chcę tu wrócić. Pragnę tego od paru miesięcy, sama dobrze wiesz. Nie sądzę, że dostanę 2 szansę, jednak nadzieja ginie ostatnia.

      To tyle beznadziejnego zgłoszenia. Życzę powodzenia innym i czekam niecierpliwie na wyniki.
      ~Wintelle

      Usuń
    2. Cudowne zgłoszenie. ❤️
      Musisz się dostać!
      ~Yn. ❤️

      Usuń
    3. Musisz skomentować każde moje zgłoszenie? XD

      Usuń
    4. Kto? Jak ja to tak, bo jest super, powinnaś się dostać. Wybacz, nie chcę się kłócić. Zrozum to.

      Usuń
  8. Powodzenia wszystkim c: Szczególnie Wintelle i Kindze ♥
    `Doma

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się do konkursu! :)
    Na moviestarplanet gram od 2012 roku. Pierwszym moim kontem było natalisko10. (bez kropki) Gdy ,,skusiłam" się na darmowego vipa zostałam okradziona. Następnie w 2013 utworzyłam nowe konto Majjka062, na którym miałam 18 level, lecz mi je usuneli. Ktoś mi się wkradł i zaczął pisać nieodpowiednie rzeczy - w ten sposób dostałam blokadę. Byłam zdenerwowana i zdesperowana. Na szybko utworzyłam obecne konto M a j u $ k a, na którym aktualnie mam 31 poziom c: Jestem bardzo doświadczona jeżeli chodzi o tą grę.
    Nazwa użytkownika: M a j u $ k a
    Poziom: 31
    Plakietki: Celeb, Judge (wcześniej Jury)
    Teraz coś o mojej osobie.
    Nazywam się Natalia, mam 12 lat. Mimo iż jestem ,,za młoda" potrafię napisać dobrą notkę. Mam pasję, wenę i oczywiście mnóstwo czasu, który mogę poświęcić na posty. Pojawiałyby się one codziennie (jeśli byś pozwoliła). Byłyby dopracowane i oryginalne. Nie mam aktualnie bloga, gdyż nie lubię pisać dla siebie. Trudno zdobywa się wyświetlenia, a pisanie to jednak wysiłek. Miałam mnóstwo blogów, pisałam na kilku blogach znajomych itd. Blogowanie to moja pasja! Lubię pisać także różne historie (piszę na aplikacji Straszne historie), które otrzymują sporo polubień. Dlaczego akurat ja? Jak wspomniałam już wcześniej mam dużo czasu i weny. Pomysły na nowe serie, posty oraz stylizacje. Mam bogaty język i pisownię, więc powtórzenia nie wchodzą w grę. Nie mam problemów z ortografią, a interpunkcja mnie nie przerasta. Uwielbiam pisać i chciałabym sprawdzić się dla większej publiki.
    Pozdrawiam.
    ~Natalia
    ~M a j u $ k a

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia wszystkim, jesteście świetni c:

    ~K

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć. Nie wiem czy wygram, ale zawsze warto spróbować!
    Na imię mi Michalina, lecz wolę zdrobnienie Asia. Na tym świecie jestem już prawie 13 lat. Z ów różową gierką jestem już dość długo, dokładniej 2 lata. Moje konto (snicerslady0) ma dość ciekawą historię, którą opiszę w poście powitalnym *jeżeli takowy będzie miał możliwość powstać*

    Przejdźmy może do charakteru. Jestem marzycielką, szaloną osóbką. Moja choroba psychiczna (czytaj - (nie)zdrowe szurnięcie) powiększa się poprzez czytanie książek z serii Harry Potter. Jestem potterhead, nie wyobrażam sobie życia bez czytania. Mniejsza. Poza czytaniem interesuje się jazdą konną oraz pisaniem opowiadań. Pisałabym często  4-5 postow na tydzień. Staram się aby moje notki były ciekawe, oraz co ważne - długie. Nigdy nie kopiowałam cudzych postów i nie mam zamiaru tego robić. Stawiam na oryginalność. Nie będę pisać tutaj serii jakie mam zamiar prowadzić aczkolwiek na poprzednim blogu spotkałam się ze smutnym przykładem właśnie kopiarstwa. Teraz mam już inne pomysły i nie chcę aby ktokolwiek je podebrał. Mniejsza z tym. Mam bloga szalonemspimy.blogspot.com,  na którym jednak nie piszę często, ponieważ nie ma tam zbyt wielu czytelników. Tego bloga czytam już dość długo bo prawie rok. Chciałabym wygrać bo niezmiernie mnie smucą pustki tutaj. E-mail - kasiaa399@gmail.com<

    Dziękuję za uwagę + powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  12. No ja, tak. Ja.
    Nie zwracajcie na mnie uwagi, jestem tylko małym szkodnikiem bez mózgu.
    Ale oto zgłoszenie:▼▼▼O MNIE - OGÓLNIE▼▼▼
    Jakieś jedenaście lat temu w mieście o nazwie Koło, które znajduje się w Wielkopolsce dostałam w prezencie imię Agnieszka. Nie chodziłam do żłobka, ani do przedszkola. Rodzice nauczyli mnie pisać, czytać, mówić... A mój brat nauczył mnie pisać szybko na klawiaturze. Ta wiedza przetrwała w mojej głowie do dziś. W wieku 5 poszłam jeden rok do przedszkola, a potem do zerówki, i do szkoły. Zmieniłam szkołę w wieku 9 lat. Czwarta klasa w nowej szkole... Obecnie jestem już w piątej klasie. Ukończyłam jedenaście lat w dniu 20 października b.r. i nadałam sobie nowy pseudonim - Kinder.
    ▼▼▼WYGLĄD I ZAINTERESOWANIA▼▼▼
    Jestem bardzo niska jak na swój wiek, mianowicie mierząc mnie okaże się, że mam zaledwie 151 cm wzrostu. Więcej ważę od was. Mam krótkie włosy, brązowo - czarne oczęta oraz okrągłą buźkę. Moje usta są koloru malinowego, i mam włosy w kolorze ciemny blond, który się rozjaśnia. Mam krótkie nogi i w okolicach kostki jestem strasznie chuda, co jest cudem. Nie mam jednego stylu ubierania. Może przejdźmy do zainteresowań? Najważniejszymi są takie jak m.in. przyroda, fotografia oraz moda i wygląd zewnętrzny. Kocham zwierzęta, a szczególnie psy. To chyba tyle z zainteresowań i wyglądu, ale jeszcze dodam, że buty też są moją pasją.
    ▼▼▼POSTY▼▼▼
    W świat blogów wkroczyłam w marcu b.r. (bieżącego roku). Pisałam na ta-z-msp.blogspot.com i filmowe-msp.blogspot.com. Piszę na szalonemspimy.blogspot.com. Dość rzadko (2 - 3 razy w tygodniu) będę pisać, ale postaram się, aby notki były ciekawe i długie.
    ▼▼▼MSP ▼▼▼
    Na msp mam nick Poxx, mam 5 level, ale to moje nowe konto. Gram już około dwóch lat na tej stronie, i jestem jedyną osobą, która w tej grze nie dostrzega różu.

    To tyle, niestety.
    To cześć.
    ~ ` /Agula
    Kiedyś Kinder, ale nie przechodźmy do przeszłości.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć!
    Witam bardzo serdecznie załogę bloga i Kathey. Długo czekałam na ten konkurs, więc oczywiście spróbuję swoich sił. Na MovieStarPlanet kryję się pod nazwą olliwka1000 i obecnie mam 17 level. Na MSP gram od 2013 roku aż do dnia dzisiejszego. Uwielbiam tworzyć looki, filmy, rozmawiać z przyjaciółmi i dodawać zdjęcia. Tak naprawdę najbardziej lubię w tej grze wyrażanie siebie i pokazanie światu swojej kreatywności. Jeżeli chodzi o moją osobę to nazywam się Oliwia i żyję na tym świecie już jedenaście lat. 1 stycznia będę świętować moje dwunaste urodziny, których nie mogę się już doczekać. Chodzę do piątej klasy szkoły podstawowej do klasy B. Uczę się przeciętnie, raczej nie mam większych problemów, ale uczęszczam na korepetycje z matematyki, ponieważ jestem z niej słaba. Jak już mogliście wywnioskować jestem typowym humanistą i kocham język polski, historię czy język angielski. Z przedmiotów humanistycznych mam piątki i czwórki, a z przedmiotów ścisłych - raczej czwórki i trójki, ale to chyba nie jest ważne, prawda? Przejdźmy może do mojego charakteru. Co tu pisać? Jestem marudą i bardzo niecierpliwą osobą, ale i ambitną i wrażliwą. W wolnych chwilach czytam książki i słucham muzyki, a także przeglądam internet i bloguję. Moje ulubione autorki to Ewa Nowak, Kelly McKain i Holly Webb. Aktualnie czytam serię Ewy Nowak "Mięta", którą jestem zachwycona. Nie lubię chodzić na basen, pływać, ale moją pasją od małego jest taniec.Wyrażanie siebie poprzez ruchy i gesty jest piękne. Można wyrazić emocje swoim ciałem i muzyką. Przejdźmy do blogowania. Blogowaniem zaczęłam się interesować gdy miałam dziewięć lat.Czytałam dużo blogów o MSP i moim marzeniem było założyć własny. W roku 2014 postanowiłam wziąć byka za rogi i spróbować swoich sił. Pisałam posty, robiłam wygląd i byłam bardzo szczęśliwa. Nadeszła pora gdy później chciałam pisać nie tylko na swoim blogu, ale i na innych. Aktualnie piszę tylko na blogu Emily gdzie jestem tam również administratorką. Dlaczego ja? Mam dość duże doświadczenie i zagospodarowany czas. Jestem kreatywna i mam pomysły na posty. Chciałabym podzielić się z czytelnikami swoimi opiniami, pokazać im ciekawostkę czy napisać jakiś poradnik.

    Jeśli chodzi o moje zgłoszenie to już tyle. Zawarłam w nim wszystko co chciałam. Z niecierpliwością czekam na wyniki i życzę powodzenia pozostałym uczestnikom!
    olliwka1000, Livvy

    OdpowiedzUsuń
  14. Alleluja, może nareszcie ten blog odżyje. 20 listopada? Czy to wtedy właśnie do kin wchodzi Kosogłos 2?! :DD tak wiem takie z dupy i nie temat na bloga ale po prostu mi odwala bo nie mogę się doczekać *-* powodzenia życzę! Mam nadzieję że nareszcie będzie tu jako tako oky

    - biscuit2002

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to wtedy. Też nie mogę się doczekać c;

      Usuń
  15. Cześć!
    Jestem Oliwia imam 10,5 lat.
    Urodziny mam 6 stycznia.
    kocham kolor niebieski.
    Pisałam na blogu nasze=przygody-na-msp.blogspot.com
    Chciałabym tu pisać dlatego że no po prostu chcę spróbować.
    Jestem miła,koleżeńska i pomocna.
    Na msp nazywam się dagmara banahiewicz ( z małej litery )
    Obecnie mam 24 lvl.
    Lubię tworzyć konkursy,mieć Vip-a .
    Próbuje szczęścia jeszcze u Kellow i Emily.
    gmail: oliwkowemsp@gmail.com.
    posty bym pisała w sobotę i ustawiała na auto-publikację.
    To tyle życzę powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej!
    Długo zastanawiałam się, czy mam się zgłosić, ale w końcu stwierdziłam, że to zrobię. Zapraszam do przeczytania mojej prezentacji!

    XxXMOVIESTARPLANETXxX
    MSP poznałam już dwa lata temu, jednak zostało mi ono wtedy przedstawione bardziej jak portal randkowy, niż gra dla dzieci. Dopiero po jakimś czasie postanowiłam założyć konto i nie pożałowałam tego. Od tej pory nazywam się tam MalinaDunia i mam 24 lvl.

    XxXOMNIExXx
    Na imię mi od 15 listopada 2002 roku Klaudia, więc obchodzę dzisiaj 13naste urodziny. Chodzę do klasy 1 gimnazjum, a moim ulubionym przedmiotem szkolnym jest historia. Jak można się domyślić, jestem humanistką. Interesuję się ową nauką, filmami i blogowaniem. Uwielbiam również czytać, nie podam jednak listy moich ulubionych książek, ponieważ jest ich za dużo. Jestem jedynaczką, więc mieszkam z rodzicami i dwoma psami- buldogiem francuskim oraz owczarkiem środkowoazjatyckim.

    XxXBLOGOWANIEXxX
    Jak na tę chwilę piszę na kisieleeeq-i-msp.blogspot.com, gdzie jestem redaktorem już od marca. Mimo tego, nie był to mój pierwszy blog: wszystko zaczęło się u Zue. Moja przygoda z bloggerem trwa 11 miesięcy, czyli prawie rok.

    XxXNATYMBLOGUXxX
    Pisałabym przynajmniej raz w tygodniu, ale starałabym się, aby notek było więcej. Poruszałabym tematykę forum, dziwnych użytkowników, afer. Odwiedzałabym również inne serwery i porównywała je z naszym. Mam kilka pomysłów na serie, jakich jeszcze nie było, więc mogłabym je realizować.

    XxXDLACZEGOJA?XxX
    Jestem kreatywna, mam dużo pomysłów na posty. Nie przejmuję się hejtami, one dają mi tylko motywację do dalszego działania.

    XxXMAILXxX
    dunia15110@gmail.com

    Życzę wszystkim powodzenia i pozdrawiam!
    Claudie/Klaudia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia. ♥ U Abi nam nie wyszło, ale jestem pewna, że tu uda się.

      Usuń
    2. Wszystkiego najlepszego! ♥♥♥ :*

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że się dostaniesz, Twój post jest naprawdę dobry! Życzę powodzenia. Wszystkiego najlepszego! <3

      Usuń
    4. Mam nadzieję, że się dostaniesz, Twój post jest naprawdę dobry! Życzę powodzenia. Wszystkiego najlepszego! <3

      Usuń
  17. Ja się pytam czemu tyle Oliwii jest na świecie?

    OdpowiedzUsuń
  18. *5 minut myślenia jak zacząć* Z góry proszę o wybaczenie mi literówek- piszę z tele.

    W Msp gram od 2013 roku *ewentualnie od 2012*. Mój nick to Maniapl777. 18 poziom itp. Hyhy. Mam, a raczej miałam z 15 kont, wszystkie oddałam- zostało mi to jedno. Kilka razy OTRZYMAŁAM VIP'a.
    Myślę, że nie będę opisywać mojego wyglądu, napiszę tylko, że mam 12 lat. Moją pasją jest pisanie. Mam swój profil na wattpad'zie, gdzie odnoszę dość wysokie moim zdaniem sukcesy. Jeśli chodzi o samo blogowanie...pierwszy blog trwał 1 rok - kilku czytelników. Nie podam adresu bo nie pamiętam. Drugi istniał zaledwie ze 2 miesiące, bo potem nikt nie pisał. 3- itmymsp.blogspot.com - z niego jest Marteu ;3. Teraz piszę na skarpetkach - przyznam się piszę tam z lekkiego przymusu, lecz teraz biorę się w garść ;3.
    Myślę, że będę pisać gdy tylko znajdę czas. Posty ode mnie były by na weekend - w ten czas postarałabym się napisać jeszcze kilka "na zapas" gdybym.nie mogła wejść na komputer w tygodniu.
    Dlaczego ja? O bosh, nie wiem ;/. Może dlatego, że kocham to co robię... Na 100% postarała bym.się pisać regularnie i ładnie (?).


    ~Carigo
    /Życzę wszystkim powodzenia/ ;)

    Ps. Gdy wejdę na komputer poprawię wszystkie literówki i błędy ortograficzne *-*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojć, trochę dużo tych zgłoszeń. Co tam, najwyżej się nie dostanę. #aha

    Na MovieStarPlanet zacząłem grać w okresie "Starego MSP", chodź najstarsze konto, którego nick i hasło pamiętam powstało wraz z użytkownikiem mojej koleżanki (jaija001), mianowicie pierwszego maja 2013 (albo dzień wcześniej, nie pamiętam). Obecnie gram na dwóch kontach: Shimeruko- męskie, 18 poziom, a także Shimare- damskie, 16 poziom. Dlaczego posiadam użytkownika żeńskiego? Uwielbiam tworzyć Look'i, a o wiele większe zasoby ubrań i pasujących doń animacji posiadają właśnie dziewczyny.
    Przyszedłem na świat dwudziestego pierwszego listopada dwutysięcznego czwartego roku, co znaczy, że dzień po skończeniu przysyłania zgłoszeń zakończę jedenaście lat. Imię, które mi nadano to Juliusz, choć wolę, gdy zwracają się do mnie Julek, Shime. Jestem blondynem o niebieskich oczach, mierzącym 1,48 m.
    Pisałem m.in. na blogu filmowe-msp.blogspot.com, lecz odszedłem, gdyż stwierdziłem, iż nie sprawiało mi to przyjemności, ale tu chyba będzie inaczej. Ogółem zacząłem pisać na początku tego roku.
    Pisałbym 3-5 postów tyodniowo, w zależności od tego, ile będę miał na głowie. Wpisy, które bym tu publikował to:
    ▶Drugie życie- szukam w sklepie z ciuchami ubrań, które są bardzo rzadko używane przez MovieStars, a mają potencjał. Następnie tworzę z nich Look i go opisuję.
    ▶Własne pomysły na projekty- biorę bluzkę/sukienkę z DS (Design Studio), potem biorę ją do PicMonkey'a, dodaję efekty, napisy.
    ▶Logo dla Ciebie- chyba nie muszę wyjaśniać.
    ▶Ocena różnych rzeczy z HighScores- też chyba wiadomo.
    ▶LookBook- wiadomo, prawda?
    Tyle, więcej raczej nie trzeba.
    Dkaczego akurat ja? Mam pełno pomysłów i pozytywnej enegrii, a także niewielkie, ale być może przydatne doświadczenie w blogowaniu.
    Z góry przepraszam za błędy, ale piszę z tableta.
    ~Shimeruko
    Czekam na wyniki. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Dlaczego, przepraszam, że podałem bloga, nie doczytałem o tym, aby nie podawać linków, ale zrozumiałem to tak, żeby nie podawać bloga, na którym się obecnie pisze, a tam usunąłem wszystkie moje posty. Więc mam pytanie, napisać notkę próbną? Jeśli i tak, to na jaki e-mail?
      ~S

      Usuń
    2. Podoba mi się ten pomysł drugie życie. Bardzo fajny. Powinieneś się dostać. ;)

      Usuń
    3. Eww, Shi, życzę Ci powodzenia! Ładnie piszesz, przejrzyście i bezbłędnie. Pozdrawiam, powinieneś się dostać, Juluś. (mania na punkcie zrobniania imion, wybacz)

      Usuń
    4. Dzięki, ty deż się dostaniesz. I tak nikt nie przebije moich ksyw z dzieciństwa (z 20 ich bylo) XD.

      Usuń
    5. Dziękuję i nawzajem. ;.;
      Skądś to znam, ale nadal nie rozumiem czemu wołają na mnie krasnal. Przecież 155 cm to dużo. ;_;

      Usuń
    6. No wlasnie ;_| (< mina wymyslona przez... Ola, jak masz na imię, bo nie pamiętam? ;__;)

      Usuń
    7. To jest strasznie smutne, że ludzie mają imiona, a tak czy tak inni wymyślają im ksywki.

      Usuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. No cóż, raz kozie śmierć się mówi.

    Może na początku powiem, że zgłaszam się tylko dlatego, bo uwielbiam przegrywać, tak. Orientuje się, że to nie jest za bardzo powszechne, i większość ludności na naszej pięknej planecie wolałoby raczej wygrać niż przegrać, no ale co ja na to poradzę. Trzeba spiąć poślady i ruszać dalej, no a więc uznałam, że jak lubię przegrywać, to warto się zgłosić bo z moim charakterem to broń Boże, na pewno mnie nie przyjmiecie.

    ~~~
    W emespe zaczęłam grać w miarę niedawno, choć zależy jak dla kogo jest niedawno, bo dla mnie trzy miesiące to raczej krótki okres czasu; wracając- konto pod nickiem FR33D0M założyłam aktualnego roku w sierpień.
    Jednakże jakby głębiej zanurzyć się w tą historię, aż po łokcie, to w starych memoriach wygrzebalibyście jeszcze jedno, a może i nawet dwa konta. A wszystko rozpoczęło się w prosty i prozaiczny, a nawet i powszechny sposób- na przestrzeni lat 2012-2013 dostałam mój pierwszy laptop, i kroczek po kroczku poznawałam internety, aczkolwiek tym razem na własną rękę. No i wiadomo jak to było- nagle owa badziewna gierka stała się szalenie sławna, i obrazą do mojego honoru było nie założenie sobie konta. I pyk! W tym momencie miałam już konto, jednak po kilku tygodniach, miesiącach, zaszufladkowałam je w komodzie niepamięci i zapomnienia, a konto przepadło.
    W roku 2014 nastał przełom, gdyż założyłam sobie konto, i nawet dobrze się bawiłam, ale mnie okradziono. Cóż, wszystko co dobre, szybko się kończy.
    Wracając- niedawno mój gimbusiarski, zagracony "ważnymi" sprawami umysł, przypomniał sobie o tej tandecie, i wiadomo co się później stało. Założyłam sobie konto pod ową nazwą FR33D0M, i jakoś tam sobie żyje. Aktualnie mam 14 poziom, i miałam już raz vip'a.

    ~~~

    Teraz, według listy we wpisie, powinnam opisać siebie. Mówiąc prosto: jestem masełkiem marnotrawstwa rozpływającym się po grzance czasu i przestrzeni. Tak w trzech słowach. A tak dokładniej to w dziesięciu słowach, aczkolwiek wydaje mi się, że same słowo "marnotrawstwo" wystarczy. O, albo pasożyt. Tak też może być.
    Wracając- jestem sobie pasożytem okrutnikiem, w skrócie Agu, mam zamiłowanie do za dużych swetrów, słabość do gejów (ups, chyba nie miałam tego mówić), krótkie blond włosy, lecz jednak za długie, bo lekko nad ramiona, i ogółem zło wcielone. W czasie przeznaczonym do nauki znajduję sobie wszelakie zajęcia począwszy od liczenia wszystkich pinezek które znajdują się w domu (serdecznie polecam, fajne hobby!), kończąc na sprzedawania skarpet w mikołaje.
    Rysuje "zawodowo", te-zet-en przeznaczam na to naprawdę za dużo czasu. Rysuje od moich początków, ale tak "bardziej na poważnie" zajęłam się tym około dwa lata temu. Wydaje mi się, że na temat rysowania nic więcej nie mogę powiedzieć, dla mnie moje rysunki to totalny chłam, ale zrecenzujcie to sami.
    Lubię też poprogramować, głównie jakieś html'e, css, czy mody do gier. Jednak na moje oko raczej z tego wszystkiego nie wieje, a nawet śmierdzi czy cuchnie amatorszczyzną.
    Gustuje również we wszystkich mitycznych rzeczach jak dajmony lub chociażby LD, kocham książki Riggs'a i stare fotografie.
    ~~~

    Moja kariera blogowa, ha. Bloguje od dwóch lat, pierwsze dwa blogi miałam na pingerze, jednak teraz, dojrzalsza nieco, i uzbrojona w doświadczenie, powracam na bloggerze. Pamiętam również, że wcześniej miałam też parę blogów z innymi osobami. Zdarza mi się również pisać opowiadania na wattpadzie, ale porzuciłam to, bo cuchnący ze mnie leniuch.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ~~~

      Ile czasu postaram się poświęcić "MSP oczami Kathey"? Ba, jak najwięcej. Uwielbiam pisać, i sprawia mi to bardziej przyjemność, niż ból. Klawiatura nie parzy, a przynajmniej nie mnie. Wydaje mi się, że będzie około 2-4 wpisy tygodniowo, będę prowadzić ciekawe, interesujące, i, jak to mówił ten gościu z MasterChef'a "petarda!", wpisy. Tak więc jeżeli już mnie przyjmiecie, to raczej się nie zawiedziecie, bo kto nie lubi petardowych wpisów!

      ~~~

      Dlaczego ja? Nie, nie lubię, nie oglądam telewizji. (badumtss, statuetka za suchar dnia) Agu miszcz sucharów. Wracając do tematu- byłabym odskocznią od rutyny, bo skoro są tu same miłe i kochane osoby, to może przydałby się w końcu jakiś okrótnigo-pasoszyto-agóś piszący zbyt dynamiczne i niezrozumiałe wpisy, ha.

      ~~~

      Na koniec chciałabym pozdrowić, pogratulować i życzyć powodzenia wszystkim którzy się zgłosili, bo to naprawdę jest odwaga! Trzymać tak dalej, ludziska!

      Pozdrawiam załogę "MSP oczami Kathey".

      Hah, musiałam pociąć to na dwa komentarze, limit znaków.

      Usuń
    2. Przepraszam, ale nie przegrasz. Jest wiele świetnych zgłoszeń, jednak Twoje najlepsze! Gratuluję i trzymam kciuki!

      Usuń
    3. Nie masz za co przepraszać, przeżyje. ;_;
      Pewnie mnie za długość nie wezmą.
      Dziękuje i Tobie również życzę powodzenia, Klaudynko!

      Usuń
    4. Dziękuję, ale błagam- nie Klaudynko. To zdrobnienie mnie tak denerwuje... Eh, jestem Klaudią i tyle.

      Usuń
    5. Dobrze, Klaudio. Wybacz, nie wiedziałam.

      Usuń
    6. Egh, nie lubie osób, które piszą, że przegrają przed wynikami. ;_; Ale świetne zgłoszenie. *Martyna żegna się z szansą na dostanie się [*]*

      Usuń
    7. Do Kingi: Dziękuje. Twoje jest naprawdę niezłe, życzę powodzenia, trzymam za Ciebie kciuki.

      Usuń
    8. Do Kingi: Dziękuje. Twoje jest naprawdę niezłe, życzę powodzenia, trzymam za Ciebie kciuki.

      Usuń
    9. Do Wintelle: Ew, bez przesady. Ty możesz tego nie lubić, a to jest moja najgorsza wada. Samoocena, zaniżona przez dużo osób. Po prostu jestem delikatnym człowieczkiem, i wolę jeszcze przed wstąpieniem do redakcji (jeżeli w ogóle mi się to uda, pff) tworzyć sobie mgłę przed oczami, i już wcześniej przyzwyczajać/uświadamiać sobie to, że nie mam szans. Wybacz no, ale cokolwiek bym zrobiła, to tego w żaden sposób nie poprawię, i to jest właśnie najgorsze, bo nie mam pewności siebie, za grosz.
      Ano, i nie marudź. Martyna się dostanie, dostanie. To że moje zgłoszenie jest dłuższe od Twojego, nie znaczy, że lepsze, bo tak nie jest.

      Usuń
    10. Eh, ludzie nas niszczą. To, co mi zrobili w podstwówce, eh...

      Usuń
    11. Mam takie same podajcie jak ty tzn. też na starcie wiem, że się nie dostanę.

      ~K

      Usuń
    12. Wintelle: Pewnie będziesz twierdzić, że to co ja przeżywałam w podstawówce, nie będzie się równać z tym co Tobie się działo, a ja tak czy tak przyznam Tobie rację, bo przyglądając się na to od innej strony, mogę śmiało stwierdzić, że aż tak koszmarnie nie było, ale przyznam, że Cię rozumiem. Ludziom dolega zbiorowa znieczulica i brak honoru wobec tego, co robią innym.

      Usuń
    13. Wintelle: Pewnie będziesz twierdzić, że to co ja przeżywałam w podstawówce, nie będzie się równać z tym co Tobie się działo, a ja tak czy tak przyznam Tobie rację, bo przyglądając się na to od innej strony, mogę śmiało stwierdzić, że aż tak koszmarnie nie było, ale przyznam, że Cię rozumiem. Ludziom dolega zbiorowa znieczulica i brak honoru wobec tego, co robią innym.

      Usuń
    14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgapiłaś kawałek od kogoś, kto się zgłosił u Kellow. Nie pamiętam kto to był. Po roku nie pisze się kropki, pisze się "m.in.", a nie "m.i.n.". Przed nawiasem nie daje się spacji. Kathey nie prosiła o blogi. Po co piszesz "MoufiStalPlajniet"? Wiesz, że to pogarsza twoje zgłoszenie? Popełniasz dużo błędów.

      Usuń
    2. Nic od nikogo nie zgapiałam. Owszem, być może coś było podobne, ale jak zgłasza się tyle osób, mogłam coś napisać tak jak ktoś wyżej. Jeśli tak, to przepraszam, to nie specjalnie. Wiem, ze popełniam błędy (choć napisałam, że tego nie robię xDD ), po prostu się spieszyłam. Stwierdziłam teraz, że nie będę wyrabiać się z postami (GDYBY )- rezygnuję. Usuwam zgłoszenie, bo przez ten pośpiech wyszło do bani, a poza tym wyszło do kitu. Dzięki za rady i wskazówki Wintelle.

      Usuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne zgłoszenie, choć widzę błąd. Trzymam kciuki ♥

      Usuń
    2. Dzia, piszę to od nowa( po raz 5 ) XD

      Usuń
  25. No sjema
    No to sje zguoshe, no bo coo
    Wjenc tag mam na imje Kunegónda i mam 69 lad i mieszgam w Warszawje
    Pracóje jako pjelenknjarkaa
    Hdziałabym rzeby mnje wziełą bo z ortografiom nie mam problemu njeee?
    No i gram f tom gre ot 96 dni i rowadze bloga o emezpe ktury nosi nazwee kónegóndalol.
    Mam tam arz 4 wyświętlęnią wienc durzo nje?/?/////
    Moge ci wysłądz nodke prubnom na tfuj mejl
    Wiem rze sie dostanem i rzycze karzdemu udanego łikendó
    posdrafjam
    kónegónda
    .................................................................................*................................................
    Hahahah XD
    Zapraszam do komentowania B)
    Chętnie bym się zgłosiła, ale niestety napisałam już do Ali zgłoszenie, więc będzie prawdopodobieństwo, że będę pisać na 3 blogach :\\
    Mój, Kingi i Ali.
    Pozdrawiam,
    waża kónegónda :33
    ~*C*~

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Robisz dużo błędów. Nie daje się "..", tylko "...". Nie stawiasz kropek po zakończonym zdaniu. Zdanie zaczyna się wielką literą. Brak przecinków w niektórych miejscach. Wątpię, że jesteś w 2 klasie gimnazjum, skoro ja jestem w 1 i mam o niebo lepszą ortografię etc.

      Usuń
    3. O, dzięki. Następnym razem będę uważnie pisać, bo jak się pisze szybko to nawet niw co i jak. Wiem jakie błędy popełniłam, ale dzięki za uwagę. A jeśli nie wierzysz, że chodzę do drugiej gimnazjum (nawet mnie nie znasz) to spoko.
      Nie lubię się kłócić i nie mam zamiaru...

      ~Bananeq :)

      Usuń
  28. Cześć!
    Czekałam na konkurs na redaktora tego bloga...
    Aż tu nagle weszłam na ten blog i zobaczyłam posta z tym oto tytułem: ,,Konkurs na redaktora''. Bardzo się ucieszyłam i postanowiłam się zgłosić. Mam na imię Rachela. Mam 12 lat i chodzę do VI klasy szkoły podstawowej.
    Swoją karierę na MovieStarPlanet zaczęłam 2010 roku. A moje aktualne konto : 0Rachela0
    założyłam w 2014 roku w styczniu. Mam na nim 26 level , czasami kupuje na nim VIPy.. Mam jednego bloga którego dzielę razem z moją przyjaciółką. Blog jest o opowiadaniach , które sama wymyślam, jest to moja pasja. Również interesuję się grami komputerowymi i śpiewaniem.
    Gdybym dostała się na tego bloga codziennie bym na nim pisała 1 lub 2 posty.
    Myślę , że to wygram i chcę to wygrać , ponieważ łatwo mi będzie rozwijać swoje umiejętności.

    ~0Rachela0
    emali:Racheluusiaaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam na imię Emilia xD Na msp nazywam się: Ylaska. Na msp jestem już od roku. Mam dwa blogi :) Jeden jest właśnie o msp. Gdybym się dostała posty pojawiały by się codziennie, mam dużo czasu ^^ Chcę wygrać ponieważ chcę rozwijać swoją pasję blogowania, poznać kogoś, ogółem moim celem jest rozwijanie się. ~Ylaska

    OdpowiedzUsuń
  30. Cześć! ♥
    • Mam na imię Sara i mam 13 lat.
    • Chodzę do 1 klasy gimnazjum.
    • Moje zainteresowania to informatyka, język angielski oraz sport.
    • Bardzo lubię pisać opowiadania, powieści oraz wiersze.
    • Napisałam już prawie 6 książek.
    • Posty dodawałabym 3-4 razy w tygodniu. Mam dużo wolnego czasu ;)
    • Znam się na grafice, umiałabym zrobić sobie logo itp.
    • Nie popełniam błędów ortograficznych i interpunkcyjnych.
    • Mam jednego bloga lifestylowego.
    • Prowadzę go 7 miesięcy i mam 19.304 wyświetleń
    • Mam dwie strony na facebooku, które ma ją ponad 1.5OO like'ów.
    • Bardzo lubię czytać twego bloga.
    • Moja przygoda z moviestarplanet zaczęła się w 2O11 roku.
    • Mam duże doświadczenie z tą grą.
    • Nagrywam msp na youtube.
    • Oficjalne konto prowadzę od grudnia 2O14r.
    • Mój nick: liana@liana
    • Na tym koncie mam 17 level, aktualnie jestem vip star na miesiąc.
    • Mam konto na angielskim msp założyłam to konto, aby poprzez granie w ulubioną grę uczyć się języka.
    • Mogłabym zareklamować bloga na moich stronach.
    Hm.. co jeszcze napisać?
    Chciałabym zostać redaktorką na tym blogu, ponieważ uwielbiam tego bloga.
    Pisanie jest moją pasją i chciałabym się ją dzielić z innymi.

    OdpowiedzUsuń
  31. To ja się zgłaszam! Ile świetnych zgłoszeń... Ale bardzo mi zależy... Tyle czekałam na ten konkurs... Postaram się napisać jak najlepsze zgłoszenie :'') .
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Moja kariera na MovieStarPlanet : Zaczęłam grać w pod koniec stycznia 2O13 roku, więc załapałam się na to słynne "Stare MSP". Na moim obecnym koncie gram od 2 miesięcy, mam tam nick OreoGirll i 16 lvl. Kupiłam tam kilkanaście razy Vipa. Grałam też na innych kontach, m.in.: rybka71, venus 58, kuba1210234(tak wiem to jest chłopak :')).

    Grałam też na angielskim oraz niemieckim. Stworzyłam je, ponieważ chciałam zobaczyć jak się gra w innych krajach, jakie są rzeczy, itd.

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    O mnie : Urodziłam się 21 marca 2OO3 roku w małym mieście w Wielkopolsce. Mam na imię Ada, lecz wolę gdy mówicie na mnie Oreo albo po prostu Pasztet. Charakter: ogólnie jestem dość spokojna, kreatywna i przede wszystkim POZYTYWNIE zakręcona. Wygląd: mam długie włosy, niebieskie oczy i jestem blondynką. Jestem wielką fanką koloru miętowego, łaciatej czekolady i Oreo ;)

    Co do błędów ortograficznych, myślę,że nie będzie zbytnio problemów, ponieważ z polskiego miałam 5+.
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Moja kariera blogowa: Mam jednego bloga o MSP, którego prowadzę od 4 miesięcy i bloga o Transformice i prowadzę go od roku.

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Ile czasu poświęcała bym temu blogowi? Hmm... Postaram się pisać od 4 do 7 postów tygodniowo. Zamierzam tu prowadzić następujące serie:

    ♥-Msp wczoraj i dziś- czyli zmiany w naszej grze,

    ♥-Beautiful and cheap-jak się ubrać ładnie oraz tanio,

    ♥-Hot or Not animacji- chyba nie muszę tłumaczyć,

    ♥-Wyzwania- też chyba nie muszę tłumaczyć.
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Dlaczego ja? Dlatego,że mam wielką wyobraźnię, jestem kreatywna i kocham to co robię :**

    <<>>

    `OreoGirll

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Grałam też na angielskim oraz niemieckim Msp. Stworzyłam tam konta, ponieważ chciałam zobaczyć jak się gra w innych krajach, jakie są rzeczy, itd.

      Usuń
  32. Część, hej,  siemka no i w ogóle. Haha


    Dobra teraz na poważnie.

    Tak na początek, to jak zobaczyłam, że jest nabór to oczy mi na wierzch wyszły. Serio. Bardzo długo czekałam na ten moment. Chociaż i tak wiedziałam, że on nadejdzie. Czułam to w kościach. Hueh.


    Dobra. To nie będzie przedstawienie typu "liczem sobiem 11 wiosen" bądź "urodziłam się dziewięć lat i dwa dni temu" Powiem. Jestem Julka. Mam 11 lat. (  Co tam dalej było? Lol). Jeżeli chodzi o zainteresowania, to mam ich dużo. Lubię śpiewać, tańczyć, rysować, pływać, czytać książki, grać na pianinie i na gitarze. Często układam sobie w głowie różne posty ( Ja taka głupia myślałam, że będę tu pisać). Bloga nigdy nie miałam.


    Moją "przygodę" z ememespe (Nowa nazwa hah) zaczęłam w 2012 roku. Mam "dopiero" 14lvl. Ok, ok, żartowałam. Mam 14,8. Moją nazwa nie jest kreatywna. Buuuuuuu. Brzmi ona nutka147. Oh. Ale. Ale założyłam nowe konto :D. Zaczęłam od nowa i mam 3lvl.

    Posty pisałabym od 3 do 4 dni w tygodniu. Od poniedziałku do piątku chodzę na zajęcia pozalekcyjne. Ale na to hobby też znajdę czas.


    Dlaczego ja mam tutaj pisać? Bo chcę. Bo lubię. Bo myślę, że moje posty będą kreatywne


    To wszystko.


    ~SUPERGIRL

    OdpowiedzUsuń