wtorek, 10 listopada 2015

#3 Random pages

Czć i czołem!

Ugh, cześć wszystkim, z tej strony Marta.
Po pierwsze dziękuję za trzydzieści komentarzy pod logami, i ok. 10 pod innymi. Jesteście kochani, wiecie? ;w;
Ogólnie, ten post miał pojawić się wczoraj, ale małe problemy z komputerem. Ach, ta Vectra c': (eh, nawet w tej chwili internet mi nawala). Ciągle mi się coś zacina, normalnie nie umie włączyć Chrome, tylko jakieś errory.

Dawno nie było Random pages, po prostu nie umiałam się do tego zabrać. Też tak macie? Planujecie "jutro post o tamtym, pojutrze o tym" i co się okazuje? Po tygodniu - przepraaaaaszam że nie byyyyyło poooostaaaa.
Strona, którą wylosowałam dnia dzisiejszego, to 19! Myślę, że jeszcze takiej nie było. Więc - co kryje przed nami pikselowy sklep?
▼  ▼  ▼  ▼


Ta-da! Was też pewnie zaskoczył efekt końcowy. Look wyróżnia się szczególnie kapeluszem, jego wygląd jest dosyć niecodzienny. Swoją drogą, skąd pomysł na właśnie taki komplet? Dziś miałam przedstawienie szkolne z okazji Święta Niepodległości, a jak wiadomo - obowiązkowo na galowo. Kiedy myślę o odświętnym stroju, zawsze jako pierwsze - jakaś elegancka sukienka. Dobrałam cztery kolory: błękit, coś niby-fioletowy-róż, jak zawsze - czarne dodatki (np. kokarda) i ciemny blond. Myślę, że całość prezentuje się całkiem nieźle. Nawet nie spojrzałam jeszcze na cenę... 1725sc! Są tu tylko cztery rzeczy w składzie, ale próbowałam, by było realistycznie, przecież nikt nie zakłada do szkoły tony biżuterii.
Czego użyłam?
Włosów Traveller's Tail - 500sc,
Kapelusza Straw Straw - 400sc,
Butów Checked Docs - 300sc,
Sukienki That Sweet Girl - 525sc.


Jak widzicie - paleta kolorów jest rozbudowana. Aż cztery barwy.

Inne wersje kolorystyczne:


Czarno-biała


Fioletowo-żółta
Przepraszam za słabą jakość niektórych zdjęć. ;v

Podsumowując, uważam, że look mi wyszedł (a jak inaczej). Najbardziej podoba mi się II wersja kolorystyczna. Taka dziewczęca i delikatna. Mogę się przyczepić do "oczojebnych" truskawek na kapeluszu. Jednak bez nich byłoby... nudno. Przyznajcie! (: Oryginał jest nieco chaotyczny, tyle kolorów. A czarno-biała wersja - nie podoba mi się to zestawienie: czerwony + czarny + biały. Ostatni look, jak już pisałam, podbił moje serce. ♥

▲  ▲  ▲  ▲

~ Ogłoszenia! ~

Planuję, by do niedzieli pojawiły się 2-3 notki. Na pewno będzie coś w sobotę, być może w piątek i w takim razie mam ewentualnie do wybrania któryś dzień. Tym razem już wezmę się w garść i zacznę pisać częściej.

To byłoby tyle, dziękuję za przeczytanie. Do zobaczenia. :3

Marta
Martosz
kornelia123lol

4 komentarze:

  1. Śliczny ten lucz! *u*
    Wszystkie wersje kolorystyczne piękneee *-*-*-*-*.
    Ei, wszystko jest dla VIPów! Muszę kupić, żeby móc kupić tego lucza XDDD. Nie no, i tak nie kupię, bo nie znajdę tych ciuchów w sklepie. Nie będzie mi się chciało szukać^^.
    Psdr,
    `Jully
    ~Jelly
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie rzeczy ze skladu na dziewietnastych stronach z kategorii wlosy, sukienki, buty i akcesoria. c:

      Usuń