sobota, 28 listopada 2015

Q&A! + Zimowy look

Cześć i czołem, kluski z rosołem! (:

Tutaj Marta. Eh, wiem, że nie było ode mnie żadnego posta od czterech dni, ale... nieważne. Dobra! Jako pierwsze lecą pytania i odpowiedzi, bez żadnych zbędności (jest takie słowo? :O).

**
Od Oliwii:


1. Eh... No nie wiem, trudne pytanie. Wszystkie lubię po trochu, każda ma swoją zaletę i wadę. Ale gdyby wybrać, to wiosna i jesień. Nie za ciepło, nie za zimno... w sam raz.
2. B jak bogowie. 8))
3. J. polski, angielski i przyroda. Taak, lubię te przedmioty, jestem z nich dobra, a nauczyciele fajni. XD
4. Maria, ohoho. Maria, Marysia, Marynia, Maryśka, Mary...
5. Mam płyty z filmami! Pierwszą i drugą część, dostałam od taty. Chociaż i tak byłam w kinach. A trójki nigdy nie obejrzałam, bo jakoś mnie do tego nie ciągnie.
6. 19.
7. W kwietniu, dokładniej 25 kwietnia.
8. Są mi obojętne, haha. Dajemy sobie (ja i moje koleżanki) walentynki #no_homo, jakby co.

Od ArbuzQa:


1. Już odpowiadałam - Marysia.
2. Miętowe, takie z Biedry. Ktoś kojarzy? xd
3. *Ale placki ziemniaczane czy... krowie?* Obie rzeczy wielbię, nie potrafię wybrać. Tak, ja mogę jeść masło cały dzień, nieważne z czym, byle jest! X'D
4. Sprite. Fantę też lubię, ale bez przesady...
5. Również już pisałam, jesień i wiosna.
6. Założyłam sobie kiedyś, ale go nie używam. Próbowałam się tam wkręcić, jednak mi nie wyszło, cóż.
7. Grampaulę, Agę Grzelak, MaryKateAnPlay, Littlemooonster, a z chłopaków - Blowka, Abstrachujów, Reziego Stuarta i czasami Jaśka. Ogółem to oglądam strasznie dużo yt'berów, ale to byli ci "ulubieńcy".
8. Raczej te, których zazwyczaj używam, bo nie używałabym emotikon, które mi się nie podobają, taka prawda.
9. Nie tyle, co schackowana, a oszukana i okradziona. Nie chcę do tego wracać, bo byłam głupia i dużo straciłam.
10. Nie XD Hackerzy mogą atakować codziennie, więc według mnie, nie ma różnicy.
11. Rozpieszczone bachory z bogatych domów, które nie poradzą sobie w życiu. Nie lubię ich, a niestety parę takich osób chodzi ze mną do klasy. :v
12. Um, *Potterhead c: Tak, należę do tego fandomu. Obejrzałam i przeczytałam wszystkie filmy.
13. Nie przepadam za nim.
14. Dwa razy w Turcji i raz w Tunezji.
15. Coś kojarzę, bo miałam konto w tamtych czasach, ale je porzuciłam. Było nawet fajnie, chociaż
ta słaba grafika...
16. Granatowy, bordowy, biały, czarny, szary, łososiowy, błękitny, limonkowy, cytrynowy, lawendowy, brązowy, kawowy. Trochę tego jest.
17. Dwa słowa - Msp umarło. [*]
18. 10 forever. B)
19. Wtf :O
20. :O

Od Paszteta:


1. Milka ♥
2. Lubię jej zapach, i kiedy np. jakieś jedzenie jest nią posypane.
3. Nie lubię wstawać rano, często potem spóźniam się do szkoły, lub jestem na ostatnią chwilę. No i mnóstwo kartkówek, testów, godzin w szkole... Z każdym rokiem coraz więcej.
4. Lubię oba przedmioty, gdyż gram na dwóch instrumentach, a moim hobby jest rysowanie.
5. Tylko House i Electro. B)
6. Kolejne trudne pytanie... Ale chyba wybiorę Pepsi.
7. Uwielbiam popcorn karmelowy, a za chipsami nie przepadam, no chyba, że Cheetosy (moje ulubione!).
8. Już odpowiadałam.
9. Nie mam ani jednej pary z wymienionych butów, ale marzę o Nike Force, białe są śliczne.
10. Nie mam, podążam własną drogą i na nikim się nie wzoruję.
11. Uwolnić Orkę (?). Oglądałam wszystkie filmy z tej serii, i jakoś ją zapamiętałam.

To wszystkie pytania, a było ich łącznie *liczy...* 39. Jeżeli ktoś zapomniał bądź nie zdążył ich zadać, nie martwcie się! Nie poprzestanę na tym, czasami będę robiła takie Q&A.

**
Na koniec chciałabym zaprezentować komplet o tematyce Świąt (chociaż jeszcze daleeekooo). Hehe, dzisiaj mam dobry humor, zauważyliście? Dobraaa, nie o tym ma być post. Tak oto wygląda ten komplet:


Cóż, nie wyszło do końca, tak jak planowałam, ale mimo wszystko jestem mile zaskoczona! Kolory są soczyste i letnie, wzorowałam się na tradycyjnych barwach Bożego Narodzenia: ciemnej zieleni, czerwieni i bieli. Może go zakupić każdy użytkownik, o ile ma co najmniej 9 diamentów i okrągłe 2000 starcoins. Długo uzupełniałam ten look, bardzo długo. Szukałam odpowiedniej czapki, włosów... Nic mi nie pasowało. Ale w końcu... (; Fryzura jest w kolorze jasnego blondu, ma krótką grzywkę zasłaniającą oczy oraz falujące i "postrzępione" końcówki. Na włosy założona jest lisia, bordowa czapeczka, która mnie urzekła. Niżej jest zielony naszyjnik i tego samego koloru kurtka z futerkiem. To ubranie dopełnia zwykła, biała sukienka pod spodem, a jednak jest ona prześliczna! Na koniec, standard - dwukolorowe glany, a jak inaczej.
Skład:


Nic nie jest dla Vip, ale o tym już wspominałam. Eh, zapomniałabym! Paleta kolorów:


Barwy nie są jakoś strasznie skomplikowane, raczej łatwo da się je odnaleźć.

**

Zbliżamy się już do końca posta, niestety. Mam nadzieję, że notka Wam się spodobała. Czekam na komentarze! ♥

~ Marta/Martosz
~ kornelia123lol

Cudowne logo od Tapczana. Dziękować!

3 komentarze:

  1. Prześliczny look. <3
    Całkiem fajna kolorystyka, tego się nie spodziewałam, aby połączyć fioletowo-bordowy z zielonkawym, i jeszcze cały ubiór osadzić w tematyce świątecznej! Ciekawie, ciekawie. ;)
    Ee, i dzięki za użycie loga. Jest ohydne, no ale ok. ;_;

    OdpowiedzUsuń