poniedziałek, 23 listopada 2015

Nowy człowiek w załodze

Hej!

Bardzo dziękuję Kathey za szansę, jaką mi dała! Postaram się jej nie zmarnować i dać z siebie wszystko!

Na samym początku każdy się przedstawia, więc i ja tak zrobię. Przepraszam, jeśli post wyjdzie krótki, ale nie chcę łączyć kilku tematów. Następne wpisy będą dłuższe, obiecuję.

Dobrze, zabieram się już za opowieść o mnie. Zapraszam do przeczytania!

Urodziłam się 15 listopada 2002 roku, czyli dokładnie 8 dni temu skończyłam 13 lat. Moi rodzice nadali mi wtedy na pierwsze imię Klaudia, a drugie- Teresa. Nie mam rodzeństwa, jestem jedynaczką. Chodzę do klasy I gimnazjum. Moim ulubionym przedmiotem szkolnym jest historia i j. hiszpański. Uwielbiam czytać książki, a czasem nawet spróbuję napisać coś własnego. Oprócz tego kocham herbatę, swetry, poduszki i czekoladę. Potrafię być poważna, jak i szalona, jednak większość ludzi zna mnie w tej drugiej wersji.

W Internecie można mnie znaleźć na MovieStarPlanet, gdzie kryję się pod loginem MalinaDunia. Nie jestem z niego zadowolona, wręcz przeciwnie, ale cóż na to poradzę... Muszę się z nim męczyć. Wbiłam 24 poziom oraz posiadałam jednego VIP'a na rok, który wyczerpał mi się jakoś na początku ubiegłego marca. W grze przede wszystkim czytam forum i tworzę look'i. Niestety, moje fundusze nie pozwalają na ich zakup, więc nie mam ich w swojej szafie.

Na blogu będę zajmować się... Wszystko w swoim czasie. W każdym razie pisać będę 1-2  razy tygodniowo.

Kurczę, ta notka wyszła napradę króciótka... Jeszcze raz za to przepraszam, lecz nie jestem zbyt interesującą osobą, aby rozpisywać się o mnie.

W takim razie to koniec.
Pozdrawiam wszystkich!
/Klaudia

7 komentarzy:

  1. Znaleść? Piszę się znaleźć!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny wpis powitalny! Cieszę się, że jesteśmy razem w załodze. Nie mogę doczekać się kolejnego postu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejciaa Tu Werciaa Mam pytanko.. Czy bym mogła pisać z wami na tym blogu? Pliskaa. Będę starała się pisać najświerzsze info. I jak najcZęściej. Skontaktuj się ze mną na emailu : Elizabeth_Clarker@wp.pl Mam nadziję , że nie przeszkadza Ci , że piszę z Anonimowego. Mój login to Lorejn555 ale napisz na poczte jeśli wogulemasz zamiar się do mnie odezwać.. Pewnie myślisz , że po co , ale ten blog jest zaczepisty! Jeśli tak to proszę Cię , chociarz dajmi szansę PS jakby co to nie wymuszam (jeśli tak to odebrałaś)

    ~WERCIAG

    OdpowiedzUsuń