poniedziałek, 30 listopada 2015

Raz, a porządnie...

Halo, alo.

Dzisiaj mniej entuzjastycznie, w sumie ostatni raz. Wyrażę się jasno, ugh... Muszę odejść. Wiem, co napiszecie. ,,Po co się zgłaszałaś, tylko zajęłaś miejsce!". Ja... ja wiem. Tutaj przepraszam Zosię, bo zawiodłam ponownie. Ale wytłumaczę wam o co chodzi, spokojnie.

Ostatnio bardzo źle się czuję w życiu realnym. Cofam się w kontaktach ludzkich, eh. Dla mnie zawsze ludzie będą sztuczni... Nie wszyscy, rzecz jasna. No i wiem, że piszę złe posty. Krótkie, chociaż staram się pisać jak najlepsze.

Teraz tylko ,,usuń"...
Cind.

14 komentarzy:

  1. Zaraz będzie tak jak ostatnio.
    Zosia, wybierz osoby zastępcze...

    OdpowiedzUsuń
  2. Błędne koło... Redaktorzy są, a po tygodniu ich nie ma...

    ~K

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, jak miło. To czego się spodziewałam. :'') Świetny początek dnia. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakbyś wiedziała, odeszły dwie osoby, a nie 5. :")

    OdpowiedzUsuń
  5. Ok, skomentuje to szybko.
    Dobra. Kinga, ale ty ostatnio nie masz weny na pisanie. Więc. Ja. Ludzie, ciężko wam zrozumieć,że nie mam miliarda znajomych, tym bardziej jednego. W podstawówce byli jacy byli, jak do tej pory, lekko lepsi niż w gimnazjum. Wolę być ostrożna. Jako do mojej osoby, rzecz jasna i do was wszystkich. Jest mi nieswojo, ogólnie, nie mam nikogo *rodzinę mam, żeby nie było xd*. I ostatnio ledwo co trzymam te emocje na wodzy, no. Nie chciałabym was urazić, lel. Poza tym widać, raczej przejawy, jak to wygląda, ok.
    Dzięki za wszystko. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcialam Cię obrazić czy coś - jesli odebralas to jako obrazę to przepraszam.
      ~~~
      A co do mojej weny to ją mam, ale nie chcę pisać u siebie na blogu...

      ~K

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. Smutno mi. =[ Naprawdę pisałaś świetne posty, ale życie realne jest ważniejsze. Będę tęsknić!

    `OreoGirll

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech, trochę Cię rozumiem... Internet nie jest najważniejszy, a nikt nie wiem, jak potoczy się los człowieka.
    ~Shime

    (Nie odchodzę :'*)

    OdpowiedzUsuń
  8. Srsly?
    Cind, blagalas mnie o konkurs na redaktora.
    Konczy sie jak zawsze.
    Tydzien nie minal, a polowy redaktorow nie ma.
    Chyba usune tego bloga w pizdu (przepraszam za wyrazenie) i nie bede miala z nim problemow.
    Dobrze ze chociaz Shimeruko w koncu nie odchodzi
    chuje muje dzikie weze

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozumiem Cię, przykro mi. Szkoda- lubię Twoje posty, są dopracowane i estetyczne (nie jak moje), a Twoje looki są naprawdę cudne (nie jak moje). Więc żałuję Twojej decyzji, ale należy on do Ciebie i tylko do Ciebie, ja nic tu nie zdziałam.
    O matko, jeszcze trochę i zostanę tutaj sama.

    Fr33D0m

    OdpowiedzUsuń