poniedziałek, 9 listopada 2015

Tak mało postów, tak mało komów, tak mało życia, tak mało czasu... Tak mało Kathey...

Tak. Trudno mi się z tym nie zgodzić...
Heii!
Tak, tak mało wszystkiego... I tak mało mnie. Mnie - na moim blogu. Na blogu, gdzie w teorii powinno być mnie najwięcej. A jednak nie ma mnie prawie wcale. Nie będę przepraszać, nie będę się tłumaczyć. Nie chcę. Bo to nie ma sensu. Bo znowu mnie zabraknie, i znowu będę musiała się tłumaczyć, przepraszać... Błędne koło. Po prostu szukam czasu, czasu, którego nie mam. No bo musicie mi przyznać, gimnazjaliści - że czasu wiele nie mamy. Mam dużo nieodrobionej pracy domowej, Krzyżaków do przeczytania... A siedzę i piszę na blogu, chociaż nie powinnam. Mam inne rzeczy do roboty.
Mam świadomość, że blog się rozpada; że jest ruiną. Doskonale o tym wiem, jak nikt inny. Jednak... Czy chce mi się to ratować? Wyławiać z czeluści beznadzieji? Nie wiem. Nie wiem czy będę miała po co. Nie wiem czy będę miała dla kogo. Nie wiem.
A jednak jeśli mam - uratuję go, bloga. Bo to część mnie. Zwyczajnie - nieodłączna część mojego życia, blogowanie. Niezależnie czy piszę, czy nie - bo to już będzie moja część. Może zrobię konkurs na redaktora? Może zmienię wygląd strony? Może to wszystko odżyje?

Tyle pytań pozostaje bez odpowiedzi...

Na razie.

33 komentarze:

  1. Eh :/ Coraz więcej osób się o to wypomina pod moimi postami. Nic dziwnego, są tu cztery osoby, a na chwilę obecną piszę tylko ja. Jak mam sobie poradzić?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrób konkurs... Blog został założony w 2013 roku. Nie szkoda by było się poddać? Trzeba walczyć! XD

    ~ >>I<<
    `Lari`

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh, mój pseudo-komentarz u Kathey. To zaszczyt! *o* Tak, ale teraz do rzeczy!
    Był koneq na redaktora dość nie dawno, a ludzie wtedy zabijali się o posady i "przysięgali", że posty będą codziennie, a w najgorszym wypadku co dwa dni. PHA! Nic bardziej mylnego. Oczywiście, gdy "przyszło co do czego" nastał tok myślenia w stylu: "Chwila, Kathey na bloga nie wchodzi. Super. Nie piszę postów, przecież i tak mnie nie wywali. "PHA! A najlepsze jest to kiedy na jakimś sławniejszym blogu jest konew na redaktora. Haha! Wiecie co takie bidulki piszą w zgłoszeniach? Coś typu: "Nazywam się Sratatata, mam sratnaśie lat, bloguję na najbardziej sławnym blogu, więc doświadczenie mam w ch*j duże, więc pokłony mi, bitch!." PHU! Rozpie*dalają mnie tacy ludzie. Chwila! NIE MOWIĘ, ŻE REDAKTORKI Z TEGO BLOGA TAK ROBIĄ. Zupełnie inne. Np. Selenne z Wann, zgłasza się na bodajże Abieskę, a posty robi takie z dupy i pojawiają się na raz na ruski rok.
    Krótkie, bez ładu i składu! Tori nauczyła się na swych błędach, ale ta pokraka to się nie wyuczy za Chiny ... XD
    Ejjjjjjjj! Zjechałam z tematu. :-(
    Pfu! Kathey! Zmień wygląd bloga, zrób konkurs na redaktora, a ja zwerbuję kilka dziewczyn z klasy, które mają niebywały talent do pisania! Może któraś się dostanie? :v
    Z góry trzymam kciuki za dalszy rozwój blożka! :'*

    *Madiqq

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozpisałeś się anonimku ale masz rację, i chyba nie tylko ja tak uważam ( No raczej Julka geniuszu - nad tobą już ktoś napisał :") ) więc też jestem za tym, mowy wygląd nowe redaktorki i może ten blog nareszcie odżyje.

      - biscuit2002

      Usuń
    2. Racja, ale nie widziałyście, co było wcześniej? Dostało się 7 redaktorek, a teraz są tylko 3. Tak jest za każdym razem.

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też muszę przeczytać Krzyżaków ;")
    Mam nadzieję, że blog zacznie działać. Wchodzę tu codziennie, a prawie zawsze pustki.

    `'A
    /'Callies

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ejj, przeciez ja pisze D:

      Usuń
    2. Jesteś niezastąpiona, aczkolwiek powinny inne osoby także pisać, aby choćby dodać ci otuchy.

      Usuń
  6. Błagam zrób konkurs na redaktora! 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Poproszę konkurs na redaktora, bo bez postów nie ma bloga, a bez bloga nie ma postów.
    ~Poxx
    `K
    /Kinder

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakby był konkurs... Ja bym nie odeszła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, widze po niektorych osobach, ze sa wytrwale. Mysle, ze nabor odbedzie sie juz niedlugo.

      Usuń
    2. Ja także bym nie odeszła. Pomogłabym w pisaniu <3.

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kathey, proszę zrób konkurs na redaktora! Naprawdę!!

    OdpowiedzUsuń