wtorek, 24 listopada 2015

Easy and cheap.

Halo, alo!
Dzisiaj wita was Wintelle w nowym poście. Jeżeli będzie on jak kolwiek nudny, albo wyda się pisany na siłę, to przepraszam. Ogólnie piszę go, ponieważ miałam nie najlepszy dzień, a to poprawi mi humor. 
Zapraszam!
Dzisiejszy post może zapoczątkuje serię, ale nie mam pewności. W każdym razie, tematem posta są ubrania z Desing Studio. Jak dobrze wiemy, można tam stworzyć własne ubrania, czasem za bardzo opłacalną cenę. Przedstawię wam teraz moje projekty, które wcale mi nie wyszły.
Jedną z powstałych bluzek będzie dość tania, a zarazem efektowna bluzka z kołnierzykiem (?). Jest ona rozpoznawalna, a jednak wiele osób nie wie jak ją wykonać. Odkryję przed wami instrukcję w punktach, która mam nadzieję, będzie zrozumiała.

1. Wybieramy bluzkę podaną dole *może być inna, jednak ta wygląda schludnie* oraz ustalamy jej kolor. Ja zdecydowałam się na pudrowy róż. 
Dotychczasowa cena: 5O StarCoins.



2. Pomijamy wzór, jednak wybieramy dodatek, którym jest oko *kategoria - ludzie*, które kosztuje 5O StarCoins.
Dotychczasowa cena: 1OO StarCoins.


3. Obracamy dodane wcześniej oko o 18O stopni, czyli tak aby rzęsy skierowane były w dół bluzki. Obrócony dodatek przeciągamy w górę ubrania i umieszczamy w miejscu zakończenia dekoldu.


Tak oto prezentuje się stworzona przez was odzież! Świetnie pasuje do jeansów z dziurami lub innych tego typu spodni. Oczywiście, z kolorami możecie poeksperymentować, tak jak z doborem pozostałych części garderoby.
Łączna suma: 1OO StarCoins.
Moja ocena: 8/1O.
Teraz czas na prostszą bluzkę, jednam moim zdaniem, mniej efektowną. Jest bardzo tania, ponieważ jej cena wynosi 9O monet więcej. Mam nadzieję, że choć trochę się wam spodoba!

1. Ponownie wybieramy bluzkę, na którą ja się zdecydowałam. Jak już wspominałam przy poprzednim projekcie, możecie wybrać inną, to tylko sugesja. Kolor ustalamy samodzielnie.
Dotychczasowa cena: 1OO StarCoins.

2. Wzór opuszczamy, jednak znowu wybieramy dodatek. W tym przypadku zdecydowałam się na zielony "całus". Kategoria - miłość *serduszko*.
Dotychczasowa cena: 19O StarCoins.


3. "Całusa" przesuwamy na prawą stronę bluzki oraz powiększamy go według uznania. Możecie go dowolnie umieszczać lub zmieniać wielkości, wybór należy wyłącznie do was.


Kolejna praca wykonana przez waszą osobę! Nie sądzę, aby była jakaś cudowna lub chwalona pod niebiosa, ale jest OK. Cena jest bardzo przystępna, więc żadnej uwagi co do niej nie posiadam.
Łączna suma: 19O StarCoins.
Moja ocena: 5/1O.
To na tyle dzisiaj! Mam nadzieję, że spodoba wam się moja notka. Ogólnie - blog odżywa! Bardzo się z tego cieszę. 
Czeksz na kolejny post od mojej osoby? NAPISZ! Daj znać w komentarzu, gdziekolwiek!
Proszę również o wyrażenie opinii o poście.



'Cind
~Wintelle

10 komentarzy:

  1. Świetny post.
    Ja kiedy zrobiłam bluzkę (wzór 1) dostałam coś około 160 love It. Bardzo mnie to zaskoczyło bo zazwyczaj mam po 0-2 love It na projektach.
    Nie musiałam zbierać na awards XD
    - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Pisz dłuższe posty, bo są naprawdę dobre Cind ;*
    Liczę na serię.

    `••

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W bloggerze są "niby" długie, a potem o 50% krótsze. Xd

      Usuń
  2. Fajny post (͡° ͜ʖ ͡°) 💫

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogar się depsie, bo nikogo nie interesuja hacki

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na serię z ubraniami z design studio! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekałam na kom Szymona "działa!polecam"
    Zawiodłam się

    OdpowiedzUsuń