piątek, 6 listopada 2015

#2 Loga [1/2]

Cześć i czołem!

Tu Marta.
Od razu uprzedzam, że będzie to tylko pierwsza "część" lóg, które zamówiliście. Z tego co pamiętam, zamówień było... 13? A na razie gotowych jest 6. Ponadto niektórzy zamawiali logo, a nie zaprosili do znajomych. Meh, wspomnę o tym jeszcze później. Czas na loga!


Pierwsze dla Mileny. Hehe, wiem, że lubisz niespodzianki, dlatego... ta-dam! Mam nadzieję, że przypadło ci do gustu. Nieczęsto mieszam parę stylów razem, a tutaj spróbowałam (mały fakt o mnie: mam słabości do białych napisów, obrysów itd. w logach *-*).
PS Kckckckc ♥


Kolejne "dzieło" dla Selenne. Nie miałaś jakichś szczególnych wymagań, więc oto co wyszło. Ogólnie coraz bardziej dajecie mi wolną rękę, więc mam co robić. A nie, od razu każde zamówienie "Helołin, helołin, helołin, helołin"... Mam nadzieję, że to logo będzie się sprawdzało!


Tutaj spróbowałam napisu w lewą stronę. Parę razy już widziałam taki trik, więc czemu nie? W dodatku wykorzystałam tzw. zoom. Widać go przy krawędziach. Jestem zadowolona z pracy, te logo jest takie delikatne i śliczne ^.^


Angela (hyhy ^-^), to jest dla ciebie. Wiem, że lubisz wstążki i inne pierdółki, więc kierowałam się tym. W tle jakieś maki... po prostu wow! Jestem bardzo zadowolona z pracy, i mam nadzieję, że ty również.


*Ten sam cytat co u Yousain c;*
Tutaj wykorzystałam coś nowego. Nick "Wintelle" kojarzy mi się z zimą. Nie wiem dlaczego, tak po prostu. A więc - zrobiłam logo w stylu świątecznym! Grudzień zbliża się wielkimi krokami, więc masz coś ode mnie na zapas! Osobiście urzekły mnie czcionki, które wykorzystałam...


Ostatnia dzisiaj praca, tym razem dla Małej Tyny. Pastelowa taka..? Sorki, może tego nie widać, ale coś mi się z rozdzielczością popsuło (nie w czcionce, tylko w scr twojej lalki). Wybacz :\ Jejku, wielbię cytat: Co cię nie zabije, to wzmocni. ♥♥♥
**

To wszystko, co mam do zaprezentowania. Kolejna porcja, czyli #2 Loga [2/2] pojawi się już niedługo, a w nim reszta zamówień z pierwszego posta o logach.

Jeżeli chcesz logo:
• zaproś na konto Marteu (jeżeli masz mnie w znajomych na kornelii - pomiń!).
• Napisz obowiązkowe zgłoszenie. Napisz swój nick, żebym cię odnalazła! (; Możesz również uwzględnić; styl, look, cytat oraz inne wymagania.

Uh, tak poza tym to wiem, że nie pisałam. Kurde, niektórzy to dziwni są... Najpierw wymagacie postów, a później co? Zaglądam na bloga i niespełna 10 komentarzy! Po co mam pisać, skoro nikt tego nie czyta?
Nie odpowiadam na pytania związane z tym tematem... :')

To byłoby na tyle. Jutro możecie spodziewać się jednej lub dwóch notek. Tematyka to...




Sami się przekonacie! Ale będzie to związane z moim kontem na msp.

Jeżeli przeczytałeś = daj znak życia w komentarzu i napisz opinię!

~ Marta
~ kornelia123lol
~ Martosz (ksywka z 4 kl. x'd)

32 komentarze:

  1. Post super. ;) Ja żyje ^v^
    Mam pytanie: Czy mg logo? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałam, że chciałam logo XD Ale jest śliczne *pierwsze logo z moim imieniem* c:

    ~K

    OdpowiedzUsuń
  3. Poproszę o logo ^3^
    Nick: Laarie
    Wymagania: brak XD

    ~ >>I<<

    `Lari`

    OdpowiedzUsuń
  4. Fuu te loga. Wgl wez sie postaraj z postami bo sa badziewne. Czekam kurwa na zjrbane hejty od jakze szanownej MARTY HAHAHAHAAHH BO ZARAZ JEBNE :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurwa a ty jesteś posrana/y . Takie obrażanie dziecko.ci nic nie.da ;) Weź się ogarnij trochę dziecko ;) A loga są przynajmniej ładniejsze od takiego gnoja i chuja jak ty :**

      Usuń
    2. To jest smutne. Az sie porycze. Ohhh. Boje sie ciebie. Mamo pomoz. To Marta sie wtraca w nie swoje sprawy. Szmacisko jedne. Marta- trzymaj swoj zasrany nos w swoich sprawach a nie w innych









      NIE POZDRAWIAM

      Usuń
    3. Zalogować się debilu/-ko nie umiesz? Tylko z anonima bo się boisz? Zazdrościsz, co nie? Dziękuję za piękne logo. :))
      'Cind

      Usuń
    4. Jeju. To jrst juz nudne o to konto google. Nie mozecie wymyslic czegos innego? :) ZAZDROSZCZE O KURWA LEJE. A wgl to nie wiesz co Marta mi zrobila* wiec sie nie wpierdalaj

      Usuń
    5. Żałosny jesteś anonimie, zwykły śmieć. Marta pisze, stara się i wychodzi jej to bardzo dobrze, a ty ją hejtujesz bez powodu. Wyjdź z tego bloga, wyjdź i nie czytaj. W sumie to tacy ludzie jak ty doceniają tylko zabawę w błodzie (niczym ze średniowiecznej obory).

      Usuń
    6. Zasrany nos? Do czego ja miałabym się wtrącać? Współczuję twoim rodzicom, że mają taką ciotę za dziecko. Mamusia wie, że tak bluźnisz? ;* Ty tchórzu, nawet boisz się zalogować na konto, albo przynajmniej podpisać. Jak nie podobają ci się moje posty - to ich nie czytaj, nikt ci nie zabroni. Rly? Takie naśmiewanie jest już nudne, skoro mnie nie lubisz, to mógłbyś normalnie to wyrazić, a ty od razu lecisz z przekleństwami. Aha, chciałeś pewnie tylko pokazać, że się nie boisz i jesteś taki "dorosły". Żalix.
      Nawet mnie nie znasz, a już komentujesz.

      Usuń
    7. Smieszna jestrs. Ciote powiadasz? Wiesz wgl co yo znaczy? Chyba nie :*

      Usuń
    8. Weź wyjdź.
      Tak w ogóle to domyślam się, kim jesteś. :'))

      Usuń
    9. Sylwia jestem. Milo mi.

      Usuń
    10. Spierdal** Chuju drętwy

      Usuń
    11. Jestem dziewczyna wiec pojudf :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      Usuń
    12. Mądrosc Anonimów 2015.
      NiePozdrawiam.

      Usuń
    13. Anonimie, wiesz co? Weź wypierdalaj. :') Za przeproszeniem.
      Czekasz na hejty, sam ją hejtując. Marta jest świetną bloggerką i robi śliczne loga, a Ty ją hejtujesz BEZ POWODU. Niczym tym nie osiągniesz, ośmieszasz się tylko. :')
      Zosia, powinnaś jeszcze dodać, że mądrość anonimów 2015 jest ZEROWA.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałabym logo w stylu muzycznym z cytatem LUDZIE ZAWODZĄ MUZYKA NIGDY w odcieniach fioletu i z kilkoma nutami. MissKlaudusia123

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post.
    Loga są śliczne ❤
    Dziękuję c;

    `'A
    /'Callies

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie uznajcie tego za hejt ale jezeli nie ma takiej ilosci komentarzy jakiej bys chciala nie znaczy ze nie czytamy postow. 10 komentarzy to i tak duzo. Pewnie ze kazdy by chcial sryliard komentarzy pod jednym postem ale zrozumcie ze czasami po prostu nie chce nam sie pisac komow chociaz post byl swietny. W prawie kazdym poscie jest 'kom=motywacja bla bla bla'. To juz po pewnym czasie robi sie nudne i wlasnie odpycha a nie zacheca czytelnikow do komentowania. Takie jest moje zdanie. Nie obrazajcie sie bo jak juz bylo wspomniane to nie jest hejt wiec spokojnie. Powodzenia w dalszym blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ych, mi chodziło tylko o to, że najpierw narzekacie (oczywiście tylko niektórzy) "Gdzieee postyyyy????" a później widzę na bloggerze - 50 wyświetleń na poście i brak komentarzy. I tak coraz mniej osób wchodzi na bloga :/.

      Usuń
  9. Cudowne logo, dziękuję! *u*
    P.S: Kc, żonooo <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogę poprosić o logo? ^-^
    Nick: safira987
    `Wiki
    `Ogórek

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogę poprosić o logo? ^-^
    Nick: safira987
    `Wiki
    `Ogórek

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za śliczne logo <33

    ~`Mala Tyna
    (taa, nie chciało mi się logować)

    OdpowiedzUsuń
  13. Poproszę o logo
    Nick OreoGirll
    Wymagania czy może być w miarę jasne i coś takiego w stylu jak dla cind?

    OdpowiedzUsuń
  14. Poproszę logo
    NICK : jowitka_1000
    LOOK : Sama wybierz
    STYL : jesienny
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń