wtorek, 24 listopada 2015

Odtwarzamy look'i z Momio + zapowiedź Q&A

Cześć i czołem!

Witam Was w dzisiejszym poście c; Ale zaraz... kto pisze? Marta. Mam nadzieję, że o mnie nie zapomnieliście. Jak widzicie, Kathey zrobiła nowy wygląd bloga, redaktorów też przybyło... Dobra, post ma być o czym innym.

Raz na jakiś czas należałoby zrobić tzw. "kju end ej" - chociaż to byłby mój pierwszy - ale o tym na końcu posta. A... Momio? Tą grę ciągle reklamują w telewizji, więc czemu nie? Zobaczymy, czy mają wyczucie stylu B) #martosztakikrytyk. Nie wiem, o czym jeszcze tu napisać... Zaczynamy!

Wybiorę dwie przypadkowe osoby i spróbuję odwzorować ich stroje na moviestarplanet. Pierwszym ludzikiem będzie...


Lalka ma brązowe loki, na głowie ma perłową opaskę, a ubrana jest w czarną bluzkę, na niej ma założony płaszcz. Posiada również szare rurki i szpilki. Zobaczmy, jak wyjdzie!


Uh, jakież te ubrania prymitywne... Włosy są zrobione starą grafiką, to te z początków msp. Kurtka co prawda z najnowszego konkursu, ale reszta... Ojeju, mam mieszane uczucia. Z jednej strony komplet mnie zauroczył, ale z drugiej jakiś taki, eh. Nie wyszedł. Przejdźmy do oceny! Najpodobniejsze moim zdaniem jest fryzura, spodnie i buty. Nie podoba mi się opaska, jest taka... no wiecie, a'la sprzątaczka, ale trudno się mówi. Z kurtką też miałam problem. Jeansy i szpilki - bułka z masłem! To było łatwe. Co do ceny, aż 3025sc? To stanowczo za dużo na jedynie 5 rzeczy. Kto to tak nabroił? Kurtka! Ponad tysiąc starcoins, meh...
Teraz skład!


No i na osłodę - standardowo jakaś
wersja kolorystyczna! (:


Kolory użyte w tym look'u to biały, mandarynkowy oraz ciemny brąz połączony z bordowym. Myślę, że wygląda o wiele lepiej od oryginału, pomimo ubrań ze starych grafiki. Kolory czynią cuda! Bardzo mi się podoba. Z chęcią zakupiłabym tego look'a, no ale... vip'a nie mam.

To był pierwszy komplet. Czeka nas jeszcze jeden! Wygląda on następująco:


Granatowe włosy (nie, nie jestem daltonem), kocie uszy, reszta jest czarno-biała - tak prezentuje się ów outfit.


No nie powiem, ładnie. Ogółem, to wyzwanie nie sprawiło mi problemu. Koszt jest mały, jednak dwie rzeczy - mianowicie bluza i szorty - są dla sripów onie onie buhahahha. Wszystko jest czarne i białe, jedyne włosy i element w uszach są kolorowe. Wiem, że większość rzeczy jest Wam znana (nie myślcie, że poszłam na łatwiznę, bo tak nie było!). Kiedy teraz patrzę na oryginał, widzę, że włosy wpadają w szary, jednak my nie mamy zbyt rozbudowanej palety kolorów w sklepie.


~ Werszyn kolorystykejszyn! ~


(Z góry przepraszam za te zamknięte oczy)
Wow, look z takiej perspektywy jest śliczny, przynajmniej według mnie. Wybrałam kontrast - turkus + żółć. Kojarzy mi się z wakacjami, ja chcę latooo! D: Mam tylko wrażenie, że spodnie zlewają się z baseball'ówką. Na początku obawiałam się jednak, że blond będzie złym połączeniem dla żółtego, ale wygląda to ładnie. ♥

To wszystkie stylizacje. mam nadzieję, że pierwsza część posta Was zaciekawiła, bo jest jeszcze druga!

Chciałam wszystkim oznajmić, że zapowiada się Questions and Answers, czyli tzw. Q&A. A więc zapraszam Was do pisania pytań.
Gdzie piszemy pytania? Tutaj, pod tym postem w komentarzu.
Do kiedy jest czas? Do piątku, czyli 27 listopada. Pytania pisać można do godz. 23:59 (XD).
Kiedy napiszę posta? Notka z odpowiedziami pojawi się w sobotę, dlatego lepiej się spieszcie!

To byłoby na tyle. Dziękuję za przeczytanie, kochani <3 Oczywiście pamiętajcie o komentarzu! Do zobaczenia,

~ M.

16 komentarzy:

  1. Fajny post (͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu, Marta. XDDDDD Jak zauważyłam ten post to się stuknęłam w czoło hahaha. Dobra, tłumaczę Ci, ŻEBY NIE BYŁO SPIN, ŻE ŚCIĄGAM - wczoraj na wannach zaczęłam pisać post o takiej samej tematyce (tylko, że jeszcze twarze odwzorowywałam) i właśnie chciałabym Cię poinformować, że nie ściągam, tylko po prostu wpadłam na taki sam pomysł jak Ty jako pierwsza... W sumie to redaktorzy wanien mogą potwierdzić, że wpadłam wczoraj na ten pomysł, czyli, że nie ściągam. (: Mam nadzieję, że nie masz mi tego za złe, ale ja (już któryś raz to powtarzam, ale nie chcę, aby była gównoburza, że ja to niby ściągara) pierwsza na ten pomysł wpadłam, dopiero teraz weszłam na ten blog i się skapnęłam, bo niedługo ten post opublikuję. XDD

    /L.
    Lanche | Luiza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post!
    Pytania:
    1. Jaką porę roku najbardziej lubisz?
    2. Do jakiej klasy chodzisz? (Chodzi mi o A, B, C)
    3. Twój ulubiony przedmiot szkolny?
    4. Jak masz na drugie imię?
    5. Oglądałaś kiedykolwiek Minionki?
    6. Jaka jest twoja ulubiona liczba?
    7. W którym miesiącu się urodziłaś?
    8. Lubisz walentynki?

    olliwka1000, Livvy

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post Martoszu! Oto pytanka:

    1. Masz drugie imię?
    2. Jakiego koloru skarpetki masz teraz na sobie?
    3. Placki vs masło?
    4. Sprite vs Fanta?
    5. Ulubiona pora roku?
    6. Masz aska?
    7. Jakich #Jutuberów oglądasz?
    8. Twoja ulubiona emotka?
    9. Zostałaś kiedyś shakowana?
    10. Wierzysz w noc hakerów?
    11. Twoja opinia o dzieciach neo.
    12. Jesteś PotterHeard? (chyba tak się to pisze xd)
    13. Lubisz kakałko?
    14. Byłaś za granicą?
    15. Pamiętasz Stare msp?
    16. Jaki kolor lubisz?
    17. Co sądzisz o nowej klinice piękna?
    18. Który numer masz w dzienniku?
    19. Wiesz, że czytam Twojego bloga?
    20. Zaskoczona?

    To tyle.
    #Zfona

    ~ArbuzeQ

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pościk, szalenie oryginalny pomysł na wpis.

    OdpowiedzUsuń
  6. LANCHE Z WANN TO ŚCIĄGARA! NAPISAŁA TAKI SAM POST ! SUKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale ze nie... To jest wyjasniona sprawa. Moze przeczytaj najpierw jej komentarz, anonimku :')

      Usuń
    2. Spierdalaj nie znasz się

      Usuń
    3. Oo, jakas ty milutka ;*
      Cos ci sie nie podoba? TO WYJDZ.

      Usuń
    4. Chyba ty kapciu

      Usuń
    5. Hahahaha jebłam anonimku. Jak jesteś taki odważny to się ujawnij hahaha

      Usuń
    6. Oj, Anonimku ujawnisz się??? Odwal się od Marty, bo to jest Jej sprawa, a nie Twoja.

      Usuń
  7. Wedel czy Milka?
    Lubisz kawę?
    Lubisz szkołę?
    Plastyka czy muzyka?
    Jakiej muzyki słuchasz?
    Cola, Pepsi czy Hop Cola?
    Chipsy czy popcorn?
    Jaki lubisz kolor?

    Air Max czy Force?
    Ubiona Ms
    Ulubiony film 🎥

    OdpowiedzUsuń
  8. 2/10 te włosy są bym bardziej powiedziała ciemno szare a nie granatowe lel suabe

    OdpowiedzUsuń