poniedziałek, 23 listopada 2015

NOWY WYGLĄD BLOGA!

Heii!
Od trzech miesięcy nie zmieniałam wyglądu bloga, więc postanowiłam nareszcie go zmienić. Na chwilę obecną jest dosyć uniwersalny, więc jest pewność że nie straci... aktualności, jak to z poprzednikami było.
Naprawdę podoba mi się nagłówek, wygląda... Ładnie.


Dosyć długo się z nim męczyłam, ale było warto. Jedynie nie do końca pasuje mi czcionka, takie trochę 2/10, ale i tak jest super. Pierwszy raz zrobiłam gradient - i była to dobra decyzja moim zdaniem.
A Wy, jak oceniacie nowy wygląd strony? Lepiej, czy gorzej?

Jeszcze jedna sprawa - pisałam to poprzednio, ale nie każdy widział. Zapraszam na mojego snapa - xzofja
Po co? Wiele osób pyta, czemu nie ma mnie na blogu tutaj czy na blogu Abi. Mając mojego snapa, wszystko będzie jasne - nie będę musiała wszystkich z osobna informować.

Do następnego posta!


^ logo takie adekwatne do mojego nastroju ^

6 komentarzy: