czwartek, 12 listopada 2015

♣ Oceniamy ubrania z Top! ♣

Cześć i czołem!

Wybaczcie, że piszę o tak późnej porze, ale miałam dużo nauki, lekarza - innymi słowy zakręcony dzień. Siedzę tu sobie przy komputerze na ulubionym krześle na kółkach, opatulona w szlafrok i szalik (przewiało mnie, bo zapomniałam apaszki z domu). Kaloryfery przestały grzać, więc ciągle piję herbatę. W tej chwili również xd. Dobra, nie o tym post!

Wpadł mi do głowy pomysł, aby ocenić ciuchy z zakładki TOP. Będzie to 5 najpopularniejszych ubrań. Zobaczycie, jak dostrzegam niektóre rzeczy. Oczywiście jest to tylko moja opinia. Zapraszam do czytania! c:


Na pierwszym miejscu znalazł się oczywiście choker - popularna tzw. obroża na szyję - teraz i w wersji msp! Kosztuje on jedynie 50sc, czyli niedrogo. Nawet bardzo tanio, rzadko się spotyka takie ceny. Jego oryginalne kolory to fiolet oraz czerń. Myślę, że jest rarytas dla gothów. Jednak ma jeden minus - podkreśla chudość szyi naszych moviestars. Nie wygląda to za dobrze, a wręcz okropnie :\ Kiedyś, w początkach mojej gry, ciągle zastanawiałam się, do czego służy "to coś" :d. Jak oceniam tą rzecz? Ogólnie to nic do niej nie mam, chociaż osobiście jeszcze nie zakupiłam takiego pikselowego chokera. Stawiam 8/10. Jest tani i ładny (moim zdaniem!). Więc czemu nie miałoby być pozytywnie?


Drugą pozycję zajął kwiatek na włosy. Osobiście urzekł on mnie! Wydaje się dosyć elegancką ozdobą, na uroczystości, jednak pasuje do każdego stroju. Pastel goth, styl uliczny, niemiecki - nada się wszędzie. To właśnie jest jego zaletą. Tak jak poprzednio, cena jest zadowalająca. Jest to chyba nowa rzecz, pojawiła się pewnie niedawno, gdyż wcześniej jej nie widziałam. Standardowo, jak na elegancką rzecz, eleganckie kolory. Odpowiednią oceną będzie 10/10. Bo przecież nie mam się do czego przyczepić!


Uh... Nienawidzę tego fasonu. Kiedy go zobaczę, od razu zaczyna się we mnie gotować. Koszulka jest jaskraworóżowa. Ma na sobie delfinka i napis "Free Dolphins". Od razu skojarzył mi się film pt. Uwolnić orkę, który oglądałam wczoraj z siostrą. Da się niestety zmienić kolor bluzki, a aplikacji już nie. Nawet, gdyby było inaczej, to ocena nie pójdzie do góry... Mocne 2/10.


Czwarte umiejscowiły się włosy związane w kok. Aby je zdobyć, trzeba oczywiście zapłacić - w tym przypadku okrągłe 500sc - i posiadać Vip'a. Jednak coś mi się nie podoba w tym rozjaśnieniu na czubku głowy. Gdyby zmienić na czarny kolor, wygląda to jak siwiejąca babcia. No co... Od napisania dziesięć na dziesięć powstrzymują mnie dwie rzeczy: siwienie (x'd) i Vip. A więc? 7/10.


Jako ostatnią rzecz zobaczymy bluzkę. Właściwie jest ona tylko przezroczystym sweterkiem, a pod spodem widnieje podkoszulek. Cena nieco wzrosła. Koszt wynosi 525sc, ale i tak jest to przystępna cena. Oryginalnym kolorem bluzki jest biały, niby standard, ale jednak ma w sobie to coś. Szczególnie spodobały mi się faliste mankiety, są takie urocze :3 I te wzory na swetrze... eh, rozmarzyłam się. Dam 9/10. Koniec i kropka.

A na koniec, oto outfit stworzony przeze mnie z tych ubrań:


Użyłam tutaj dwóch barw - żółtego i fioletowego. Ostatnio mam fazę za kontrasty... Jest tylko górna część, dolnej nie ma. Nie oceniałam butów, spodni, spódnic.

♣     ♣     ♣     ♣

Piszcie, czy zgadzacie się z moją opinią na temat poszczególnych ciuchów. Możecie napisać też swoją! Pamiętajcie o komentarzu. Brawo dla tych, którzy dotrwali do końca!

Niestety, ale muszę się już żegnać. Widzimy się niedługo!


Nowe logo, hehe. Podoba się? ^-^

26 komentarzy:

  1. Kocham cb za to "mocne 2/10". XDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. kupie ten look! niema butów,spodni,spodnicy...trudno w majtkach będe chodziła

    ~mar

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post, jak zawsze właściwie.
    Jak się jest chorym, to poprawia humor, bo muszę do szkoły :[
    Pusto tu.
    ~Poxx
    `K
    /Kinder

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem ze pusto :c Na ta z msp pojawia sie kilka postow dziennie...

      Usuń
    2. Ja właśnie jestem w trakcie pisana dość długiego postu. Niedługo się pojawi. C:

      Usuń
    3. Nabór by się tu u Was przydał ;-;

      Usuń
    4. Coś sądzę, że będzie niedługo.

      Usuń
    5. Ja nic nie moge zrobic, to Kathey tutaj rzadzi...

      Usuń
  4. Świetny post c;
    Look (*część looku) prezentuje się bardzo ładnie ^^
    Mnie ta ozdoba na włosy jakoś nie przekonuje ;/

    `'A/C

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do posta... to daję "mocne 2/10." XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post! ^^
    Może poradnik na ładną twarz bez VIP? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tej bluzce z delfinem dała 1/10 ona jest okropna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mocne Martowe 2/10 podbija Internet 8) Super postełek. Pamiętam, że zawsze w zadaniach początkowych kupowałam tą bluzkę z delfinem bo była tania xdd
    snicerslady0
    ~ARK

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne logo :P Nie mogę dopasować tych włosów to swojej MS.. super post. :D
    ~Magdalenka1079
    ~Budyń

    OdpowiedzUsuń
  10. Siwiejąca babcia. XDDD Ja też nie mogę nosić tych włosów, dziwnie u mnie wyglądają. Ta ozdoba na włosy byłaby dla mnie lepsza, gdyby miała bardziej okrągły kształt.

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń