niedziela, 22 listopada 2015

Witaaam...? ^-^

EDIT CAŁEGO POSTA:
***
Hejlo!
Ech, postanowiłam tego posta napisać od nowa, ponieważ anonim napisał taki komentarz, że mój post jest niezrozumiały i źle stylistycznie są ułożone zdania, ale cóż... Nie umiem pisać postów. Postaram się pisać lepiej. Poprawiajcie mnie, jak będzie jakiś błąd, ale nie musicie z anonima, przecież nie gryzę. Tyle chciałam przekazać z części informacyjnej. Chciałabym jeszcze złożyć serddeczne podziękowania, dziękuję Kathey, że mnie wybrałaś na te kilka tygodni, że mam tą szansę tu pisać, chociaż mi to idzie coraz gorzej, i dziękuję jeszcze raz. 
Chwila...
Ale tak właściwie kim ty jesteś, Kinder?
Kim ja jestem? Ano właśnie - jeśli już tu jesteś, to przeczytaj dalej posta, a dowiesz się więcej informacji o mnie, a więc miłego czytania!



*Podstawowe*
  • Mam na imię... Agnieszka? Chyba tak.
  • Niedawno (miesiąc i dwa dni temu) ukończyłam 11 lat.
  • Mam drugie imię, mianowicie Anna.
  • Często używam słowa ogółem.
  • Gram na MSP już prawie dwa lata.
  • Utworzyłam 42 konta (wliczając usunięte).
  • Mam 152 cm wzrostu.
  • Chodzę do V klasy.
  • Chorowita dziewczynka ze mnie.
  • Uczęszczam do chorej umysłowo klasy... Znowu.
  • Jestem ciemno-blondynką o brązowo-czarnych oczętach.
*Rozszerzone*

▼▼▼O MNIE▼▼▼
    Jakieś jedenaście lat temu w mieście o nazwie Koło, które znajduje się w Wielkopolsce dostałam w prezencie imię Agnieszka. Nie chodziłam do żłobka, ani do przedszkola. Rodzice nauczyli mnie pisać, czytać, mówić... A mój brat nauczył mnie pisać szybko na klawiaturze. Ta wiedza przetrwała w mojej głowie do dziś. W wieku 5 poszłam jeden rok do przedszkola, a potem do zerówki, i do szkoły. Zmieniłam szkołę w wieku 9 lat. Czwarta klasa w nowej szkole... Obecnie jestem już w piątej klasie. Ukończyłam jedenaście lat w dniu 20 października b.r. i nadałam sobie nowy pseudonim - Kinder.
▼▼▼WYGLĄDAM I INETERESUJĘ SIĘ▼▼▼
    Jestem bardzo niska jak na swój wiek, mianowicie mierząc mnie okaże się, że mam zaledwie 152 cm wzrostu. Więcej ważę od was. Mam krótkie włosy, brązowo - czarne oczęta oraz okrągłą buźkę. Moje usta są koloru malinowego, i mam włosy w kolorze ciemny blond, który się rozjaśnia. Mam krótkie nogi i w okolicach kostki jestem strasznie chuda, co jest cudem. Nie mam jednego stylu ubierania. Może przejdźmy do zainteresowań? Najważniejszymi są takie jak m.in. przyroda, fotografia oraz moda i wygląd zewnętrzny. Kocham zwierzęta, a szczególnie psy. To chyba tyle z zainteresowań i wyglądu, ale jeszcze dodam, że buty też są moją pasją. 
▼▼▼BLOGUJĘ▼▼▼
    W świat blogów wkroczyłam w marcu b.r. (bieżącego roku). Pisałam na ta-z-msp.blogspot.com i filmowe-msp.blogspot.com, a piszę na szalonemsp.blogspot.com. Oceniać, czy piszę dobre notki, bo od września piszę fatalnie (moim zdaniem...).
▼▼▼GRAM, ALE W CO? W MSP! ▼▼▼
    Na msp mam nick Poxx, mam 5 level, ale to moje nowe konto. Gram już około dwóch lat na tej stronie. Mam (i miałam) dużo kont na tej stronie. Zaczęłam tam grać  2014 roku. Miałam już trzy vip'y, a moje najlepsze konto miało 18 level. Teraz mam swoje konto, na którym nie zamierzam wbijać levela.

To tyle z tego powitalnego posta! Mam nadzieję, że wam się spodobał post, i że dacie mi motywację w postaci komentarzy do dalszego pisania. Słabiej mi to teraz idzie, ponieważ jestem bardzo chora. Mam nadzieję, że zrozumiecie, i że nie jesteście takie zrzędy jak inni blogerzy, proszę o wyrozumiałość.

Do zobaczenia!
~ Agula


To ja, heh...


15 komentarzy:

  1. Wydajesz się być miłą osóbką! c:
    Powodzenia w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, założę się (z kim, z Bogiem?!), że nie dostanę się z przyczyn... Dawać przyczyny xDD
      Wszystkim życzę powodzenia. ^-^
      O jezus maria, nie chcę się już podpisywać... XDDDD

      Usuń
  2. Jeju, ale ten twój post jest niezrozumiały! Popraw go, proszę.
    Niektóre zdania są wręcz źle stylistycznie! :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale które? Samo napisanie nie wystarczy, lel. Szczegóły, plz.
      Jak już macie poprawiać to szczegóły dajcie.
      ~Poxx
      `K
      /A

      Usuń
  3. Witamy z załodze! No i ten teges... Fajny sweter 8))
    ~ M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweter jest do kolan, ale ciichoooo!
      Pamiętasz, jak na filmowym zamieniłyśmy się imionami? ^^

      Usuń
  4. Fajny post ^^ Ładna jesteś, co ty do siebie masz :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;*
      Jak się jest poważnie (rak? krab?) chorym, to się zawsze źle wygląda ;-;

      Usuń
  5. UWAGA! EDYTOWAŁAM POSTA.
    Mam nadzieję, że się go lepiej czyta (skierowane do niezalogowanego anonima).
    `K

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale nie wiem, czy to obiektywna opinia :|

      Usuń
    2. Dzięki, ale nie wiem, czy to obiektywna opinia :|

      Usuń
  7. Fajne :) Ja w wieku 11 lat to nie wiedziałam co to blog na msp wyglądałam początkująco XDD A wróciłam na msp jak miałam 12 lat XD

    OdpowiedzUsuń