sobota, 28 listopada 2015

Własne pomysły na projekty #1

Witam Was!


Jak można wywnioskować po tytule, spróbuję dziś stworzyć własne projekty, przerabiając je w programie o nazwie PicMonkey. Kiedyś widziałem coś takiego na jakimś blogu, ale chyba na chwilę obecną (oprócz Reiile, ale to dlatego, że jej na to pozwoliłem, bo zmodyfikowałem lekko tę serię, tworząc ubrania właśnie na stronie, o której już pisałem) nikt jej nie prowadzi. Myślę, że może być ciekawie. Na koniec Wy, czytelnicy, w komentarzach pisalibyście, czy chcielibyście coś takiego na MSP. Bez przeciągania, zaczynam.


Projekt pierwszy:


Tak wygląda w fazie tworzenia, jeżeli będziecie mieli problem z dojrzeniem, kliknijcie, aby powiększyć obrazek (wiem, że to oczywiste).


Przed przeróbką:


Opis i ocena: Zwykła, prosta jasno różowa bluzka, typowo letnia, co można wywnioskować z tego, iż nie ma tu rękawów, zaledwie ramiączka. Ten krój jest bardzo ładny, taki lekki i delikatny. Kolor i kształt idealnie do siebie pasują, nie mam się do czego przyczepić. Oczywiście, każdy może mieć inne zdanie, ponieważ nie wszyscy lubią różowy. Niestety, ten opis będzie krótki, z resztą już jest, bo na bluzce nie dzieje się nic, więc trudno jest wyrażać opinię, która będzie jakaś wybitnie ciekawa, lub coś w tym stylu. Jednym zdaniem- podoba mi się. 8/10 za pustkę, lecz to dopiero ciuch przed metamorfozą.


Po przeróbce:


Opis i ocena: Łał, zobaczcie ile się zmieniło, kolor, z różu na błękit delikatnie podchodzący pod szarość, wiele napisów o różnych czcionkach, wypełniających pustkę, śliczne serduszko, gwiazdki. Napis, po przetłumaczeniu na język Polski znaczy: "Zima jest najlepszym czasem na miłość ♥", dlatego właśnie są te znaczki, które widzicie. Niebieski to odcień najczęściej kojarzący się najchłodniejszą porą roku. Co sądzicie o tej przemianie? W sumie, ja uważam ją za dobrą, ale nie jestem stu procentowo pewien, co do koloru napisów, lecz biały, szary albo inny kolor nie pasował. Nie mam nic do czarnego, ale jest zbyt mocny, co może dawać mieszane odczucia. A wy, co myślicie? Lepiej przed, czy po metamorfozie? Ja uważam, że najbardziej adekwatną oceną jest 9,5/10, za kolory napisów.


Projekt drugi:


Nie widać, która to bluzka, lecz chyba można się domyślić, prawda?


Przed przeróbką:


Opis i ocena: Tak samo jak w przypadku poprzedniego projektu, jest pusto, lecz rekompensuje to już mocniejszy kolor, a także kształt. Kolejna letnia bluzka, tym razem dłuższa i luźniejsza. Gdyby nie to, że to tylko piksele, pewnie byłaby też z innego materiału- cieńsza i lżejsza. Sądzę, iż może się spodoba się większej ilości MovieStars, ponieważ jest w innym odcieniu. Ciekawe, czy znowu po zmianie kolor będzie zupełną odwrotnością. 10/10- nie mam uwag, jest naprawdę śliczna.


Po przeróbce:


Opis i ocena: Bardzo lubię bluzki "Keep Calm &...", jest to świetny pomysł. Nawaliłem masę efektów, a wyszło dobrze. W zasadzie, nie miałem pomysłu, lecz po ostatniej przeróbce, wciąż bez napisu od razu skojarzyło mi się z kawą, toteż dodałem taki napis. Był on dobrym rozwiązaniem, jestem zadowolony. Czcionka to już tylko wisienka na torcie, żadna nie zepsułaby T- shirt'u, więc postanowiłem dać coś, co na pierwszy rzut oka nie było aż takie ładne, lecz potem zdałem sobie sprawę, to to wygląda naprawdę uroczo i "kawowo". Szkoda, że nie mogę dać 11/10, więc dam 10/10, bo jest to naprawdę ogromnie śliczny projekt. *Tak, wiem, jest tam literówka, thx Marta*


Teraz przechodzę już do końca, 

Żegnam Was!

~Shimeruko


^^^
Jedno z moich najstarszych logo

7 komentarzy: