sobota, 21 listopada 2015

#1 Inspiration

Cześć i czołem!
#takbardzokolorowo.

Z tej strony Marta, kornelia123lol... Eh, i tak wiecie przecież (chyba...) kim jestem. xd
Cóż, niedawno Zosia ogłosiła wyniki na redaktora. A więc małe przypomnienie moich serii (aby nie zdarzyło się nic typu: "ja nie fjedziałam, rze ty prowadzisz tom serje co tam sie robi luki!!!!"). A poza tym, chyba trzeba co jakiś czas zrobić mini-spis:
Loga,
Random pages (losowe strony, tak dla pewności),
Inspiration - (nowość!).

O co chodzi w Inspiration?
Po tytule można wywnioskować, że jest to związane z inspiracją. Ale, ale, trzeba wytłumaczyć. Wybieram piosenkę, tak, piosenkę. Potem tworzę look, do którego zainspirował mnie teledysk, animację, tło. Skąd pomysł - właśnie nie wiem. To jest magia inspiracji *-*

Skoro już wszystko jasne, to na co czekamy?
Teledyskiem wybranym przeze mnie jest:


"Black Magic" wykonany przez zespół Little Mix! Myślę, że znacie tą piosenkę, bo jest ona baaardzo popularna. (: Można w niej wyłapać słowa takie jak sweet, boy, czy coś w tym stylu. Tym tropem właśnie idę. Pierwszym punktem jest look, więc proszę!


Kolorami dominującymi, a właściwie jedynymi, są tu róż, fiolet i czerń. Gdyby zamiast ciemnych włosów byłyby tu blond, nie wyglądałoby to dobrze. A ja nie chcę jakiejś Barbie ;-; Buty - mamy tu fioletowe koturny z ciemno-różowymi sznurówkami i ćwiekami. Nie są jakieś super, ale wzięłam je, bo tak pasowały... Mało osób ich ma, zatem jest oryginalnie. Do tego krótkie spodenki + "postrzępione" rajstopy. Bardzo przypadły mi one do gustu. Uważam, że świetnie się to komponuje z resztą. Powyżej jest top na ramiączka, a na to przewiewna bluzka z rękawkiem. Jest z nowego konkursu, tak jakoś wpadła mi w oko i została. Nie zapominajmy o akcesoriach - są dwa dodatki. Wianek na głowę oraz uzupełniające komplet, grube bransoletki. Na koniec fryzura, czyli obszerne (wtf XD), czarne loki.
Paleta kolorów:


Komplet zawiera sześć rzeczy w składzie, a jego cena wynosi aż 3500 starcoins. Spodnie i t-shirt są dla vip, ale zawsze można znaleźć jakieś zamienniki ^^. A oto wszystkie ubrania, które zostały użyte:


Te bransoletki są strasznie drogie e.o Najmniej kosztują kwiaty, bo jedynie 375 sc. Opis look'a jest, skład jest, paleta jest. Co dalej? Animacja!


Animka przeze mnie wybrana nosi nazwę Let us celebrate love. Skojarzyła mi się z "Black Magic" poprzez nazwę, ale i te latające serduszka. Dla waszej wiadomości, można ją znaleźć na trzeciej stronie w zakładce "Impreza & Moda". Aby ją posiąść, trzeba zapłacić równe 500 wirtualnych pieniążków i posiadać vip'a. tego głupiego sripa!! Moja ocena jest pozytywna c;

Ostatnim punktem jest tło. Teł jest dużo, i to o różnych tematykach, więc problemów nie powinno być.


W pewnym momencie teledysku dziewczyny siedziały w pokoju, a było ciemno. Starałam się znaleźć coś na wzór tamtej sceny. I... Ta-dam! Wyszło mi? Emtpy Room znajduje się w kategorii "Dom" na stronie drugiej, jego cena to 300sc i (wreszcie) jest dla wszystkich użytkowników. Tak naprawdę, to widać, że jest dzień, kiedy u nich była noc, bo po lewej stronie są okna, ale to szczegół. 8)

**
Piszcie, co sądzicie o tej serii, czy Wam się podoba. A jeżeli chcecie zaproponować jakąś piosenkę, to proszę bardzo!
Musimy się już żegnać, ale przecież spotkamy się znowu za parę dni :> Do zobaczenia!


Przy okazji pozdrawiam użytkowniczkę WikiM020! :))

8 komentarzy: