wtorek, 19 sierpnia 2014

Różne sztuczki na msp ;3 + Czy darmowy zwierzak jest możliwy? :o

Hej postanowiłam Wam przedstawić sztuczki które większość z Was zna (Jestę Mądra xDD) No ale cóż..Może komuś się to przyda :) No i poświęcę na tego posta dużo czasu teraz jest 18:18 (Ta sama godzina *-*) A gdy skończę będzie 19 lub 20.
1. Jak wyjść poza ekran?
Interesuje Was jak zrobić tak? :
 I tak? :
Wiem że pokój mam brzydki ale wrzucam tam byle co xd c;
Wróćmy do sztuczki
1. Najedź myszką na swoją nazwę użytkownika
2. Kliknij ją i przyciśnij spację
3. Jeżeli chcesz zrobić tak jak na 1 screenie przytrzymując spację i swoją nazwę movie ciągniemy myszką w prawo c;
4. Wiadomo że jeżeli chcemy mieć efekt jak na 2 obrazku robimy to samo oprócz tego że musimy myszką pojechać w dół.
Taa-Dam Pierwszy sposób mamy zaliczony.
2. Jak wyłączyć znajomych i odświeżyć msp?
Jeżeli chcielibyście wyłączyć znajomych bo np. macie lagi to trzeba kliknąć ten oto przycisk :
Jak każdy raczej zauważył znajduje się on nad naszą movie.
Gdy go klikniemy znikają nam znajomi i odświeża się msp.
Co jeżeli chcecie by Wasi znajomi znowu się pokazali?
Rozwiązanie jest proste !
Musicie się wylogować i ponownie zalogować.
3. Jak dodać kogoś do filmu nie mając go w znajomych?
Pewnie wielu z Was chce zrobić dobry film a Wasi znajomi nie mają odpowiednich animek? Mam na to radę ! :)
A więc róbcie dokładnie ze screenami :
Ja wybiorę sobie na przykład Arli. Klikamy w ten znaczek poczty który zaznaczyłam


Następnie wyskoczy Wam takie coś :)
Klikamy w pomniejszenie poczty.
Wyskoczy Wam takie coś. Nie musicie niczego pisać. Możecie wyłączyć pocztę raczej wiecie żeby kliknąć w czerwony przycisk.
Dobra a więc co dalej trzeba zrobić? Wchodzimy w Miasto Filmów i tworzenie :
Klikamy żeby dodać znajomych i na dwie strzałeczki które lecą w prawo.
Gdy klikniemy na ostatnim miejscu na początku będzie pisało : NO ONE!
Ale po chwili pokaże się ta osoba którą chcemy w filmie :
Teraz możemy ją dodać i stworzyć świetny film c;
(Gdy wylogujemy się sztuczka się tak jakby ''resetuje'' Więc gdy znowu chcemy to zrobić musimy od nowa >.<
Skoro już zrobiłam ten trick przyda mi się to do kolejnej sztuczki 
4. Jak mieć kogoś animkę w filmie?
Zdarza się Wam czasem że nie macie animki jakieś a ją potrzebujecie? Jest na to sposób ! c;
1. Dodaje Arli do filmu i klikam u niej na ''Animacje''
2. Ja chcę na przykład pierwszą animację więc biorę swoją movie i okrążam nią kółko
3. Potem klikamy na animkę Arli
P.S Nie zawsze wychodzi...:)
Cztery sztuczki już za nami Jeej ♥
5.  Jak uniknąć ciszy nocnej?
Na pewno wiele z Was jest na msp po północy bo są wakacje ^^ (Za niedługo się kończą łeeł ;c)
Moderatorzy zablokowali nam funkcję pisania po 24 i chodzenia na chatroomy
Ale można tego uniknąć a jak?
1. Wchodzimy w Zakupy
2. Sklep odzieżowy
3. Klikamy ''Zaproś Znajomego''
4. Zapraszamy kogoś z kim chcemy pogadać
5. Czekamy na przyjęcie zaproszenia
6. Wyskakuje nam Chat wtedy możemy popisać z kimś c;
Cieszymy się pisaniem po północy xd
Właściwie to koniec sztuczek..Miałam w nowej karcie zapisane ale usunęłam przez przypadek..
A teraz druga część posta 
Ostatnio przeglądając filmy TOP natknęłam na taki film pt. : Jak kupić zwierzaka za darmo?
Autor to : @ligator 
Film ma ponad 1 tyś. wyświetleń i zarobiono na tym filmie ponad 43 tyś. sc (Zazdro XD)
Seans trwa 50 sekund.
Nie sprawdzałam czy ten darmowy zwierzak działa ale dobra ;D
Przepis na zwierzaka :
1.Wejdź do sklepu z zwierzakami ale kliknij Boonies
2. Kliknij Nowości i kliknij na zwierzaka z Vipa na rok
3. Wyloguj się i wyczyść historię przeglądania
4. Zaloguj się na MSP
5. Wejdź do sklepu ze zwierzakami tym razem Boonsters
6. Kliknij na dowolnego zwierzaka którego chcesz kupić
7. Kliknij i kup nie zabierze Ci sc
8. Nie wyświetli Ci się komunikat że masz za mało sc
KONIEC 
Zaczęłam 18;18 jest 19;42 c;
Gratuluje jeżeli wytrwałeś/aś






31 komentarzy:

  1. Nie wiedzialam z tym zwierzakiem. XD
    Dzienks. ♥
    ~Kisiel :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy to działa XD

      Usuń
    2. Niestety sprawdzałam nie działa ale spróbuję jeszcze raz;)

      Usuń
  2. Fajny post i wgl fajnie piszesz ;) a na ten sposób 4 jest też inna metoda.
    Pozdrawiam <3
    stylówkalol=] czyli ta która zawsze musi napisać swoją nazwę z MSP xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplementy *o* Ja znam tylko ten ; p
      Pozdrawiam. <3

      Usuń
  3. Ja nie b3de próbować xD. Mam dwa vipowskie lwy. Nie daję im jaść nie myję ich. Nie chce żeby urosły xD. Malutkie są sweet xD.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie dziala ten ze zwierzakami
    chyba ze trzeba cala historie usunąc ?

    OdpowiedzUsuń
  5. z tym zwierzakiem nie da sie ;o

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie da się z tym zwierzakiem :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie działa ze zwierzakiem ;/ Chciała/Chciał po prostu Sc zarobić i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy sztuczka 4 działa w Artbookach?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam że można mieć zwierzaka za free :) fajne sztuczki :) Super blog ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja chciałam innej osobie dac zwierzak nie wyklutego i go nie ma nie wiem co mam zrobic

    OdpowiedzUsuń
  11. Zobaczę czy ten darmowy zwierzak działa xD

    OdpowiedzUsuń
  12. z tym zwierzakiem to nwm

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta z tym zwierzakiem mi nie działa .____.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy to po prostu nie można wyświetlić zdjęcia u mnie , bo jest taki znak z wykrzyknikiem czy ty go po prostu dałaś jako zdjęcie? Jak macie mi odpisać to napiszcie Juliett010♥

    OdpowiedzUsuń
  15. nie działa zwierzak>>> a chciałam koleżance zrobić <dostałam na uro vipa od niej ;)?

    OdpowiedzUsuń
  16. Zobaczcie film i artBook 110jowita110 ona ma plan na VIPA!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zobaczcie film i artBook 110jowita110 ona ma plan na VIPA!


    OdpowiedzUsuń
  18. Nie działa ze zwierzakiem :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie działa z tym zwierzakiem ;(

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej Kathley, obrazkow nie ma. Prosze zobacz sama.

    Wspomagacze do Moviestarplanet znajduja sie na stronie WSPOMAGACZE NET
    ▶▶▶ Kody do Moviestarplanet ◀◀◀
    ▶▶▶ Vip do MSP ◀◀◀

    OdpowiedzUsuń