poniedziałek, 23 listopada 2015

Serwus!

Dzieńdobrywieczór!


Wydaje mi się, że nie powinnam pisać wpisu w godzinach przeznaczonych na uczenie się do sprawdzianu z matematyki, ha, jeszcze na dodatek wpisu powitalnego, czy jak tam to by nazwać, jednakże wi-fi sąsiadki, do którego się podłączyłam, nakazało mi automatycznie szybkimi stuknięciami palców o klawiaturę, wpisać w podłużne okienko do góry "mspoczamikathey", i sprawdzić, co kto opublikował. Zobaczyłam, że zaczął się okres próbny, więc ja również coś napiszę, kompletnie ignorując ten jakże dobijający fakt, że powinnam się uczyć.

O, i tu możecie wyraźnie zobaczyć ukryty wśród czarnych literek idiotyzm. Otóż, wnioskując z wpisu Kathey- nie dostałam się na okres próbny, a o nim wspominam. Ba, od razu jestem w załodze! Znając samą siebie, dobrze wiem, że zaraz zaczęłabym wypisywać tu, że to niesprawiedliwe wobec innych blogerów, ale po prostu się jakoś powstrzymam.

Hah, i tu możecie zobaczyć kolejne przejawy idiotyzmu- chciałam bez zbędnej gadaniny, a nie wyszło. Cóż, zachowanie lakoniczności w moich tekstach to dla mnie wyzwanie, szalenie trudne jest dla mnie napisanie czegoś krótkiego.

To może prozaicznie zacznę od opisywania samej siebie. Wiele z Was pewnie czytało moje zgłoszenie, jednakże obrazą mego honoru byłoby użycie skrótu klawiszowego ctrl + c, co oznacza, że w każdym miejscu staram się mieć inny opis; a, żeby wyolbrzymić tą liczbę, powiem Wam, że znaleźć możecie mnie na teoretycznie każdej witrynie internetowej, gdzie, uwaga, wszędzie mam inny opis.

Nie wiem, czy korzystniej byłoby zacząć od wieku czy od imienia, więc jestem Agnieszka, lat 12. Albo lat 12, Agnieszka. Teoretycznie mam na imię Agnieszka, jednakże nienawidzę, szczerze nienawidzę, gdy ktoś tak do mnie mówi. Jeżeli po imieniu, to albo Agu, albo Ageł/Ageu, albo Agełełeł, "Aguś" jakoś ujdzie. Lat trzynaście ukończę 5 grudnia, czyli za około dwa tygodnie, co oznacza, a nawet jest bezpodstawnym dowodem na to, że się starzeje. Jeżeli chodzi o mój wygląd, to nie jestem specjalnie urokliwa- mam króciuteńkie blond włosy, sięgające ledwo co ramion- aczkolwiek ta długość w niedalekiej przyszłości się zmieni- jestem naprawdę niziutka, bo jedynie metr "pisiontpinć", co, jak na gimnazjalistkę to naprawdę mało, bynajmniej w porównaniu z moją aktualną klasą. (wołają na mnie krasnal) Moja twarz jest komiczna- chuda, o bladych barwach, na której pod wpływem zimna ukazują się dwa duże rumieńce. Buźka z nieco za dużym noskiem, oraz wyrazistymi brwiami. Mam wielkie oczy, i one są chyba moim jedynym atutem. "Choruje"- mówiąc zawodowo -na heterochromię, co oznacza, że moje oczy są wielokolorowe. Jednak Stworzyciel nie mógł na tym przystać- a więc na dodatek moje oczy co pewien czas zmieniają ten kolor. Na moment obecny mam szare oczy z złotą obwódką, oraz czarnymi i zielonkawymi plamami w środku. Jeżeli chodzi o moją sylwetkę- mam trochę niedowagi, ale to dlatego, że nie lubię jeść.
Charakter- masakra. Jestem wredotna, spalam każdy żart, jestem straszliwym okrutnikiem i nałogowym bywalcą w sieci. Na pewno nie obchodzą Was moje zainteresowania, więc po prostu nie będę dalej przedłużać. Masz pytania- napisz w komentarzu. Ja nie zjadam, przecież wyżej pisałam że nie lubię jeść.

Serie które będę/chcę prowadzić:

 C&C - Cheap and Cool. Seria w której tworzę naprawdę (zakres 1200-1800sc) tanie looki, które zarazem postaram się, aby były ładne.

Idiotyczne poradniki. Czyli, jak sama nazwa mówi, będą to poradniki. Nie pokaże Wam jakiś ukrytych opcji czy coś takiego- w tych postach dowiecie się, jak przykładowo otrzymać dużo wyświetleń na filmie. Idiotyczne poradniki nie będą miały konkretnego miejsca w grafiku, publikowane będą spontanicznie.

Luzacki Tapczuś. - czyli wpisy, na których Tapczan może się trochę wyluzować. Opowiem co tam u mnie, czyli że ostatnio przypaliłam grzanki, zrobię look'a związanego z grzankami, a później popatrzę po forum- czyli porobię naprawdę luzackie rzeczy. Wpisy spontaniczne.


te nazwy brzmią jakbym reklamowała najnowszy produkt domestosa.


Grafik:
Poniedziałek=  x
Wtorek=
Środa=  
Czwartek=
Piątek=
Sobota=
Niedziela= x

x- brak wpisu
- małe szanse (tzn. ⅓= 33,33%) na wpis
 - wpis będzie


Szczerze muszę przyznać, że po tym co teraz napisałam Kathey mnie wywali, bo ten wpis jest nadzwyczajnie sztywny i niedynamiczny. Eh.

logo baj mi~ 

Dodawajcie mnie do znajomych w grze. -> FR33D0M
fr33d0m/Ageu/Tapczanek


KOMENTARZ=MOTYWACJA!


11 komentarzy: