sobota, 28 listopada 2015

#1 Luzacki Tapczuś.

Witajcie!
Tak, tu Tapczanek. Musze oficjalnie powiedzieć, że grafik, na takiego kogoś jak ja jest niepotrzebny a nawet zawadzający, gdyż ja jestem szalenie elastyczna i mogę przez tydzień codziennie pisać po dwa posty, a następnie mieć tydzień, w którym nie będę pisać nic. Tak więc grafik łubudubu ostatecznie odwołany.

Seria "Luzacki Tapczuś" to będzie zwyczajna papalanina bez sensu i składu, ha. Nieważne, przejdźmy do postu. Tak więc- zaprezentuje Wam dziś look który zrobiłam oraz parę nowości na msp!



Jak możecie zauważyć, w nowościach dostajemy informacje o poniedziałkowej "cyber" wyprzedaży. Tyle, że odskakując od rutyny- wyprzedaż dotyczy tylko wybranych rzeczy, które będą o 50% tańsze. Ciekawy event, podoba mi się. Jak sami możecie zauważyć- zachomikowałam już trochę sc, więc jeżeli coś będzie w dobrej cenie, i spodoba mi się- kupuje.


***

A teraz zaprezentuje Wam look który stworzyłam, i tak mi się spodobał, że muszę jednak chyba wydać te zaoszczędzone starcoins! Sam look jest o przystępnej cenie, w zestaw wchodzi sześć części ubioru, że tak powiem, a kolorystyka jest w motywach "delikatnej mafiozy" (borzeco) bo zauważyć można połączenie pastelowego fioletu z czarnawym, i nutką koloru ciemnawego, może i nawet spalonego blondu- na włosach.



Wiecie co? Za tydzień dokładnie, piątego (5.12.) mam urodziny. Starzeje się, matko. Obiecany mam tablet graficzny, z czym wiąże się nowa seria, ale o tym potem. Teraz się po prostu pożegnam, bo zaraz jadę na chrzciny... tak.


FR33D0M/ mroczny_tapczan

11 komentarzy:

  1. Ej, Zosia (Jaija001, Conves, Careylie) ma urodziny tego samego dnia, co ty, czyli masz równo 2 tygodnie po mnie XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Krótki post, ale jest nawet fajny. :^>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem anonimku, ja wiem. Ale wszystko przez ten polski i biolkę, bo sprawdziany w przyszłym tygodniu i uczyć się było trzeba. :/

      Usuń
  3. Masz urodziny w tedy, kiedy ja, o boże, kurde XDDD
    #PJONTECZKA!

    OdpowiedzUsuń