piątek, 27 listopada 2015

Drugie życie #1

Witam Was!


Od razu chcę przeprosić, że wczoraj nie było posta, ale w trakcie pisania nagle popsuł mi się internet, nie mogłem tego naprawić. Dziś już jest wszystko OK, toteż wpis jest. 

Skoro już wszystko wyjaśniłem, chciałbym przejść do prawdziwego tematu posta- serii pt. Drugie życie. Jeżeli ktoś z Was czytał moje zgłoszenie, wie o co chodzi, lecz dla tych, którzy nie wiedzą, polega ona na tym, że szukam w sklepie z ubraniami takich ciuchów, które są rzadko używane przez MovieStars, a mają potencjał i są ładne. No to co, zaczynamy?

Oto stylizacja, jaką dziś stworzyłem:


Opis i ocena: Strój ten jest wykonany w większości z ubrań (oprócz włosów) mających matową grafikę, co oznacza, że są raczej stare. Jeśli chodzi o kolorystkę, wybrałem zwykłą biel, szarość i dość ciekawy odcień niebieskiego. Nie jest ani neonowy, ani zbyt naturalny. W zasadzie, nie wiem, co o tym myśleć. Mi się podoba, ale zdania na ten temat mogą być różne. Mimo wszystko tworząc ten Look inspirowałem się takim zwykłym, letnim dniem, lekkim wiaterkiem dla ochłody od upału, aby ocieplić te już niezbyt pogodne jesienne chwile. Myślę, że wyszło tak, jak było to zamierzone, i że Wam się podoba. Może kiedyś znajdzie się w mojej szafie na MSP...? Ubranie dla tych, którzy tęsknią za starą wersją gry, może być takim przypomnieniem dawnych czasów, a dla tych, którzy są świeższymi graczami ukazanie tego, co działo się przed założeniem ich konta. Teraz tak bardziej pojedynczo, bluzkę, która na ogól wygląda brzydko, przykrywa długi szal, dzięki czemu wszystko wydaje się neutralne. Spodnie, bardzo podobne to tych, które można było wybrać kiedyś przy stwarzaniu nowego użytkownika są w bardzo ładnym kolorze, idealnie pasującym do reszty, tak samo, jak opaska. Buty do tylko wykończenie stylizacji, mają za zadanie barwą nie pozostawiać szalika samego. Rozczochrana fryzura to dobry pomysł przy wspomnianym już przeze mnie temacie, bowiem nikomu chyba nie uda się utrzymać włosów w ładzie, kiedy wiatr podmuchami swymi schładza powietrze, które jest nagrzane latem. Wszystko oceniam na 10/10, ponieważ jest to bardzo ładna kompozycja. *Błagam, oby to miało taką wielkość, jak przy pisaniu*


Zaraz, zaraz, palety kolorów, a także składu też nie może zabraknąć:


1 rzecz- Akcesoria, nakrycia głowy. VIP: Tak
2 rzecz- Akcesoria, szaliki i torebki. VIP: Tak
3 rzecz- Włosy- Wszystkie włosy. VIP: Tak


4 rzecz- Buty, wszystkie buty. VIP: Tak
5 rzecz- Spodnie, wszystkie spodnie. VIP: Nie
6 rzecz- Bluzki, wszystkie bluzki. VIP: Tak

Cena- zaledwie 2 tysiące StarCions, lecz dlaczego tak mało? Po pierwsze, większość starych ciuchów ma niską cenę, po drugie, dużo rzeczy jest dla VIP, a tamci mają taniej, ze względu na ich ekskluzywny pakiet. Owszem, są zamienniki, ale są droższe.


Pomarańczowa ramka- szal, część butów
Czerwona ramka- spodnie, kawałek opaski
Czarna ramka- włosy
Fioletowa ramka- część butów, kawałek opaski, bluzka



Wersji kolorystycznej nie będzie, ponieważ uważam ją za zbędną, gdyż każde zastawienie barwne będzie dawać dość podobny efekt, po za tym, nieźle się rozpisałem, więc to wszystko.


Żegnam Was!

~Shimeruko


[Edit]: O, rly?! Ja tu patrzę na bloga, nie ma mojego posta, i co? A, no tak! Przecież go nie opublikowałem. Przepraszam, kurczak.

7 komentarzy:

  1. Doczekałam się loga. XD Ogólnie supi post, look bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te buty są podobne do unikatów c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Nonono fajny post fajna seria fajne logo. Sry za brak przecieków ale jestem leniem i nie chcę mi się wstawiać xD

    - biscuit2002

    OdpowiedzUsuń