poniedziałek, 16 listopada 2015

Ładna twarz bez Vip? - to da się zrobić! [1/2]

Cześć i czołem!

Wita Was... Marta! Pomysł na notkę podsunęła mi Oliwia w komentarzu, a więc bardzo Ci dziękuję ♥ Dzisiaj zaprezentuję twarze dla zwykłych użytkowników, którzy nie posiadają Vip'a. Nie mam nic do gadania, więc zapraszam do przeczytania!

~ ~ ~ ~

1. Podstawy.
Zapewne od tego punktu większość użytkowników rozpoczyna swoją podróż w poszukiwaniu odpowiedniego nosa, ust itd. A styl? Emo? Po niemiecku? Grunge? Do wyboru, do koloru. Jeżeli na emosa - biała cera, mocny makijaż, gdzieś kolczyk... Można poszperać w internecie, aby zrobić "wzór". Np. moja lalka ma taką buźkę:


Hm, zwyczajnie - granatowe oczy, nos z piegami, blada skóra i usta, czarny makijaż. Oto połączenie wielu odmiennych elementów, a efekt wygląda tak. Połowa składu jest dla vip'ów. Jak więc wyglądałoby to inaczej?


Różnica nie jest jakaś kolosalna, ale jednak zawsze jest. Zniknęły piegi, a oczy zostały zamienione na "skośne". Ogólnie jestem zadowolona. Taka zmiana, ale mimo to nie jest źle!

2. Oczy.
Było przysłowie o oczach, nie pamiętam, jak brzmiało... Nieważne. Są one ważną rzeczą. Na początek produkt, który polecam:


Ewentualnie jeszcze te, może kogoś nie stać, może ktoś woli te. To już oczywiście wasza sprawa. O gustach się nie dyskutuje! xd (wow, pierwsza emotikonka w tym poście o.o)


Wybór jest szeroki, lecz bądźmy szczerzy - reszta mi się nie podoba. Jednak myślę, że odpowiednie są te pierwsze, chociaż o pozostałych również nie myślę negatywnie! Skoro mamy już wybrane oczy, to teraz kolor!


Wybrałam same zimne barwy. Dużo osób ma oczy ciemnozielone, brązowe, granatowe, czarne, czasami nawet szare... Ja zaznaczyłam właśnie te kolory, ale rozszerzone, wiele odcieni. Jak wiecie, ja mam ciemnoniebieskie oczy i wcale nie żałuję ich kupna. Wy też nie pożałujecie, o ile będziecie zadowoleni z wyboru i to nie minie.

3. Make-up.
Dosyć prosta rzecz. Tutaj nie ma zbyt wiele do wyjaśniania. Kolor - jak najbardziej czerń pasuje. Właściwie tylko ona pasuje, chociaż granat, bordowy, może jakiś delikatny, brzoskwiniowy. Znowu kwestia gustu. Makijaż podkreśla oczy naszej lalki. Przyznajcie, bez niego tak... pusto.


Tak naprawdę to tylko istnieją dwie dobre opcje, czyli te powyżej. Makijaż po lewej stronie jest mocny, wielokolorowy, a drugi delikatny i lekki.

* * *

To dopiero część pierwsza. Kontynuacji możecie się spodziewać już niedługo.
Przepraszam, że tak długo musieliście czekać na jakiegokolwiek posta ode mnie :\ Tą notkę zaczęłam pisać w sobotę, ale najzwyczajniej w świecie zabrakło mi czasu.

Dzięki za przeczytanie ♥ Oczywiście czekam na motywujące komentarze B) Do zobaczenia!


Dzisiaj żegnam się przepięknym logiem od Iwony (Laarie) z bloga TZM. ;3

10 komentarzy: