poniedziałek, 23 listopada 2015

[#1] Chatroomowe Ocenianie

Hejlo!

Cześć, to znowu ja, Kinder. Dziś mam dla was nową serię (bardzo krótką zresztą), w której będę wchodzić do chatroomów i oceniać wygląd i status 6 losowych osób. W komentarzach piszcie, do jakich chatroomów mam za tydzień wchodzić (tak, seria jest co tydzień). Mam nadzieję, że się spodoba. Okej, to zaczynajmy, i miłego czytania!

~Osoba 1:~
Nick: Niebieska jak niebo 55555
Level: 12
Opinia: Co do nicku, to nie lubię za dużo liczb w nim, co tutaj się znajduje. Animacja w statusie jest oryginalna, a status (opis, CTR dla niewiedzących) to wielokropek, więc on nic nie przekazuje. Co do wyglądu tej osóbki, jest on ohydny. Lekko niebieskawa skóra, mocno różowe usta, piegi, te włosy... Ugch, nie mogę na to patrzeć. Lekka zmiana a już by było okej.
Ocena: 5/10

~Osoba 2:~
Nick: jana998877
Level: 10
Opinia: Znów to samo - mianowicie wiele liczb w nazwie użytkownika. Nie jest to jeszcze mega dramatem, bo widziałam nick ,,helena1234567890098765432112345678". Animacja jest początkowa, ale do opisu pasuje, przecież mógłby być tyle słup soli. Co do statusu, to przekazuje tylko KOCHAM WAS CHŁOPAKI i nic poza tym. Nieestetyczny też jest (jak ten post, heh). Wygląd... Hmm... Ładnie wszystko, tylko na oczka by się przydał makijaż czarny, a usta mogłyby być jasno-różowe lub na ,,niemkę". 
Ocena: 6,5/10

~Osoba 3:~
 Nick: ACygert123
Level: 10
Opinia: Nick jest lepszy, ale ACygert12 byłaby jeszcze lepsza! Animacja jest średnio dostosowana, albowiem nie ma się o co podpierać noga Movie Star. Status jest słaby, ale coś przekazuje. Estetyka jest potrzebna, ot co (bawię się w Małgorzatę Linde z Ani z Zielonego Wzgórza... Hehe). Kolory ubrań niepasujące, a kompozycja ubrań również. Twarz jest super, ale usta są za bardzo rzucające się w oczy.
Ocena: 7,5/10

~Osoba 4:~
 Nick: tini7665
Level: 7
Opinia: Nick z liczbami. Koniec. Animacja za 200 sc, no te tańsze animacje są słabsze. A status jest zły. Zły. Okropny. Co do wyglądu zew. to usta są BIAŁE?! Aha, ok. Włosy są dobre, tak samo jak kocie uszy, ale kolorystyka W OGÓLE NIE pasuje, a bluzka jest z DS... No inne kolory by się przydały.
Ocena: 6/10

~Osoba 5:~
Nick: Olgamichalina100
Level: 11
Opinia: AAARGCH! Nie wytrzymam z tymi nickami. Nienawidzę wręcz imionowych nicków (olgamichalina, danutagenowefa itp.) Status jest okej, ale pomoRZecie mnie razi w oczy... Heh. Animacja jest również dobra. Strój może być, ale usta mogłyby nie być takie oczoje... Wiecie jakie, takie same jak włosy.
Ocena: 8/10

~Osoba 6:~

Nick: oliwcia12345... Dalej nie pamiętam nicku!
FAAAAK!
Level: 6
Opinia: Już do nicków starciłam wszelkie możliwości wstawienia 10/10... Status jest spoko, ale HORS, nie horse lub horses. Animacja dopasowana do statusu! Yeeeah. Co do wyglądu zew... ACH TE OCZY! Czemu one? Kto jeszcze takie nosi? Radziłabym tej osóbce zdjąć maskę, a buty dostosować kolorystycznie do sukienki.
Ocena: 7/10

Teraz czas na podium! Kto wygrał?

~WERDYKT~
  1. Olgamichalina100
  2. ACygert123
  3. oliwcia12345... Dalej nie pamiętam nicku.
  4. jana9988877
  5. tini7665
  6. Niebieska jak niebo 55555
Wygrała Olgamichalina100! 

To już koniec posta. Mam nadzieję, że się spodobał i nie był tak beznadziejny jak ja uważam. To napisać mogę tylko jedno...
Do zobaczenia!


9 komentarzy:

  1. Fajny post
    Wiedzialam, ze Olgamichalina100 wygra
    Ladne logo, a co to znaczy ,,you `ll able"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'll - skrót od "will"
      You 'll be able - ja będę potrafiła, umiała... Coś takiego XD
      `K

      Usuń
  2. Na logike, skoro uwazasz, ze Twoj post byl beznadziejny, to po jakiego uja go publikujesz?
    Serio, nie potrafie zrozumiec takich dopisek od autorow postow.
    Skoro dodaje jakiegos posta, to oznacza, ze jest na co najmniej przyzwoitym poziomie, aczkolwiek z tego co zauwazylam, to jestem jakas dziwna, bo w koncu dodatkowo jestem jeszcze zdania, iz skoro napisalam cos kiepsko, to powinnam to poprawic.
    Ech, ogolnie pomysl na serie fajny, wykonanie dobre.
    Powinnas bardziej rozbudowywac zdania oraz dodawac dluzsze opisy.
    Na tym zakoncze, poniewaz zaraz nie wytrzymam i rozjebie telefon o sciane.

    ~Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu myślałem, że pisze to Tori? (SWEETyolo04)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu myślałem, że pisze to Tori? (SWEETyolo04)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od kiedy mam podobny styl pisania do Tori? *-*

      Usuń
    2. Od kiedy mam podobny styl pisania do Tori? *-*

      Usuń