piątek, 20 listopada 2015

WYNIKI I ETAPU KONKURSU NA REDAKTORA

Heii!
Powiem szczerze, że widzę, jak bardzo blog się stacza. Kiedyś miałam jakieś 40 zgłoszeń, a teraz raptem 15. Cóż, przynajmniej zgłoszenia były naprawdę cudowne!
Z powodu niezbyt dużej liczby zgłoszeń, postanowiłam zmniejszyć ilość miejsc w okresie próbnym z dziesięciu do ośmiu, bo gdyby było 10, praktycznie wszyscy by się dostali.
Nie przedłużam - oto to, na co czekaliście!


































DO DRUGIEGO ETAPU KONKURSU NA REDAKTORA PRZECHODZĄ...












> Wintelle / Cind
Jednym słowem - cudowna. Piękne, bezbłędne i ciekawe zgłoszenie. Gratuluję!

> M a j u $ k a
Twoje zgłoszenie było naprawdę dobre. Ba, świetne! Gratuluję!

> snicerslady0
Dosyć długo się zastanawiałam, jednak postanowiłam że przejdziesz. Nieliczne błędy, bardzo nieliczne - jednak Twoje zgłoszenie nie straciło wiele. Gratuluję!

> Kinder
Już na Abiesce zauważyłam, jak świetnie piszesz. Urzekł mnie Twój styl pisania. Serdeczne gratulacje!

> olliwka1000
Tutaj też miałam dylemat, ale w końcu jestem na tak. Gratuluję dostania się na okres próbny!

> Claudie / MalinaDunia
Co tu dużo pisać? Świetne zgłoszenie, gratulacje!

> Shimeruko
Pierwszy chłopak w naszej załodze - przynajmniej na okres próbny. Świetne zgłoszenie, przejrzyste posty... Gratulacje!

A teraz przyszła pora na zgłoszenie najlepsze.




Zgłoszenie, które urzekło mnie tak, że wręcz czytałam z oczami prawie na ekranie.




Jest to zgłoszenie...










FR33ED0M!
Cudowne, cudowne, cudowne. Szczere do bólu, ale to dobrze. Witam w załodze bloga!
Chwila, jak to? FR33D0M dostaje się bez okresu próbnego! Gratulacje!

No, to na tyle. Podajcie swoje emaile na dole, w komentarzach.
Okres próbny trwa trzy tygodnie od momentu dodania ostatniego redaktora!

Do następnego posta!

48 komentarzy:

  1. ja? O matko, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wszystkim c: Wiedziałam, że się nie dostanę :p

    ~K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz radę następnym razem! Gratki wszystkim <3
      ~MegaPodjaranaAsiaKtóraNieOddychaISięDusi

      Usuń
    2. Slysze to setny raz, wiec nie chcę mi sie juz nawet w to wierzyc xd

      ~K

      Usuń
    3. Ja się pytam, czemu się nigdzie nie dostajesz?
      Chamstwo w państwie ;-;

      Usuń
    4. Kinder to sarkazm? Bo troszkę na niego wygląda xd

      ~K

      Usuń
    5. Myślałam, że się dostaniesz. D":
      Kurka no.

      Usuń
    6. A ja wiedziałam, że się nie dostanę (;

      ~K

      Usuń
    7. Nie, to nie sarkazm. Po prostu chamstwo w państwie, że ty nigdzie się nie dostajeeesz ;-; ty piszesz super zgłoszenia, posty itepede...

      Usuń
  3. TAK!!!! TAPCZAN SIĘ DOSTAŁ, AWWW ♥
    Dziękuję za 2 szansę. Dziękuję. O ja, moje logo. 8)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację! *^-^*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję! <3 Dam z siebie wszystko!

    olliwka1000@interia.pl (na ten da się mnie zaprosić na bloga)

    Gratuluję innym!
    olliwka1000, Livvy

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, że mnie wybrałaś! :) Gratuluję także reszcie zwycięzców!

    OdpowiedzUsuń
  7. No trudno , wiedziałam, że się nie nadaję .... Idę się pociąć .... :''(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezu. Pociąć... Trudno, za pierwszym razem nie wszystko wychodzi.

      Usuń
    2. Zabrzmi to chamsko, ale to brzmi jakbyś przekupywała Kathey, żeby Ciebie przyjęła.

      Usuń
  8. Mój e-mail: natalisko10@wp.pl
    Jeszcze raz bardzo dziękuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja?!!!!!! Omggggggggg! Emołszyn!!!!!!!!!!!! Shimeruko@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezuu ,nie przekupuję Jej. I tak by mnie nie przyjęła. No cóż, widocznie nie mam do tego talentu...

    OdpowiedzUsuń
  11. Kinder, to chyba ja, no nie?
    Tak, chyba tak.
    k.2004agnieszka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Coooo. ;_;
    Ale czemu?
    asdfghjkl.
    Kurka, nie wiem co pisać, mowy mi zwyczajnie odebrało. No to może po prostu pogratuluję wszystkim, i pójdę umrzeć w spokoju. [*]

    OdpowiedzUsuń
  13. Coooo. ;_;
    Ale czemu?
    asdfghjkl.
    Kurka, nie wiem co pisać, mowy mi zwyczajnie odebrało. No to może po prostu pogratuluję wszystkim, i pójdę umrzeć w spokoju. [*]

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, dziękuję!
    Gratuluję wszystkim, którzy się dostali! ♥️
    Mój mail: dunia151102@gmail.com
    Jeszcze raz dziękuję i dam z siebie wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wszytkim! Mam nadzieję że ten blog znowu odżyje <3 Dostali się tu naprawdę świetni ludzie, a szczególnie cieszę się że będzie pisał tu Julek ( mój imiennik - pozdrawiam :D ) jedyny chłopak w załodze. Trzymam kciuki za wszystkich! Powodzenia na okresie próbnym :))

    - biscuit2002

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie na blogu nikt się nie zgłasza,
    a Tobie mało 15!
    Ja bym się z 5 cieszyła...

    Ktoś chętny?
    Susan-life-and-msp.blogspot.com

    I sorry za reklamę.
    `Z

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy kolejne notki próbne można wysłać?

    OdpowiedzUsuń