niedziela, 29 listopada 2015

Świąteczne look'i

Cześć!
Z tej strony Klaudia.

~~~~~~ ~~~~~~

Zapewne przeczytaliście już tytuł posta i macie ochotę mnie zabić. "Święta? W LISTOPADZIE?!" Uwierzcie, mam kalendarz i wiem, jaki teraz mamy miesiąc. Zdaję sobie sprawę, iż do Bożego Narodzenia jeszcze sporo czasu, ale spójrzmy prawdzie w oczy: włączamy telewizor- leci "Kevin sam w domu", włączamy radio- słyszymy reklamy dotyczące kupowania prezentów, wychodzimy na miasto- widzimy bilbordy z choinkami. Mało tego! Moderatorzy również stworzyli konkurs o tym magicznym czasie. Przez to wszystko ja też wpadłam w świąteczną gorączkę i mam ochotę założyć na siebie skarpetki w renifery, sweter z nadrukiem pingwina i napić się herbaty ze skórką pomarańczy... Jednak zamiast tego piszę posta o look'ach.

Po tym jakże długim wstępie zapraszam do przeczytania notki. Mam nadzieję, że moje stylizacje przypadną Wam do gustu i zainspirujecie się nimi do stworzenia swoich własnych kompletów.


 ~~~~~~ ~~~~~~



Pierwszy look bardzo kojarzy mi się z zeszłorocznym motywem świątecznym- pochodzi bowiem z niego ta sukienka (?) i czapka z rogami. Komplet miał przypominać renifera i sądzę, iż udało mi się oddać owe zwierzę. Zakup nie wymaga pakietu VIP, jednak włosy są za diamenty.



Do stworzenia kolejnej stylizacji wzorowałam się płatkami śniegu. Użyłam w niej koloru jasnoniebieskiego oraz białego, aby dodać kompletowi zimnych barw. Chociaż look jest dla wszystkich użytkowników, ma dość dużą cenę- 3450 sc. Ale gwarantuję- jest to kwota, którą łatwo da się uzbierać, np. głaszcząc boonies  i bonsters  osób z pierwszych stron rankingu. c;


Tym razem look jest bardziej "na po domu". Mimo tego, bardzo przypadł mi do gustu, ponieważ na sweterku i czapce znajdują się moje ukochane, skandynawskie wzory. Komplet składa się z 7 rzeczy i kosztuje 3300 sc.



Następna stylizacja składa się z cieplejszych ubrań i śmiało mogę napisać, że jest idealna do siedzenia pod kocykiem przy kominku. Nie zawiera nic z świątecznych motywów, a liczy sobie 2335 sc. Jak zwykle, jest również dla moviestars bez specjalnej plakietki.



Ostatni na dziś komplet jest, moim zdaniem, najgorszy ze wszystkich. Wydaje mi się taki... Zbyt obszerny. Postanowiłam go jednak pokazać, ponieważ sukienka w nim zawarta zajmuje wysokie miejsce w TOP, a więc musi cieszyć się dużym uznaniem wśród graczy MSP. Za look trzeba zapłacić 2400 monet.

~~~~~~ ~~~~~~

Koniec posta? Ależ nie, nie! Jeszcze jedna sprawa- zgłaszajcie się po loga. Lubię je robić, więc postanowiłam podzielić się tym z Wami. Jak powinno wyglądać zgłoszenie?

Podaj swój login,
Napisz, jakiego look'a mam w nim użyć,
Określ tematykę loga.


~~~~~~ ~~~~~~

Tym razem to już koniec. 
Pozdrawiam i miłej niedzieli!
/Klaudia


PS Przepraszam za zmianę czcionki w niektórych miejscach, ale nie mogę nic z tym zrobić... Zły blogger, zły.






11 komentarzy:

  1. Super looki, najlepszy trzeci C; Zgłaszam się po logo;
    Login: nuta2703
    Look i styl: Ty coś wybierz,ale najlepiej coś zimowego C:


    ~NiktWazny

    OdpowiedzUsuń
  2. Poproszę o logo
    Ma to być niespodzianka 🎊.
    Nick dagmara banahiewicz ( z małej litery)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo bym chciała logo :3
    Nick - WikiM020
    Styl - Coś zimowego,lub jesiennego ;) Look ten co mam obecnie na sobie. Możesz też dać gdzieś na logu (logu XD) cytat "Never lost hope" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nick Trixie 33
    ZASKOCZ!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeci look jest niesamowity! Świetnie połączyłaś bluzkę ze workami i czapkę. <3
    Mnie możesz ewentualnie zrobić.
    Nick: FR33D0M
    Styl: zimowe, delikatne, białe
    Cytat: all i want for christmas i you.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne stylizacje ;)
    Najbardziej podoba mi się pierwsza.
    Logo? Czemu nie.
    NICK: Callies
    LOOK: Dzisiaj zrobię coś świątecznego, wiec będzie to najnowszy.
    LOGO: Look będzie (tak sądzę XD) w odcieniach czerwonego, złotego - chciałabym, aby tło pasowało do całości. Oczywiście tematyka związana ze świętami. Cytaty, nie koniecznie, ale ważny byłby dla mnie nick.

    `••

    OdpowiedzUsuń
  7. login: i like hozier
    look: Pastel Goth
    Tematyka: zimowa

    Proszę jeszcze o napis ,, ArbuzeQ ,,

    OdpowiedzUsuń
  8. Logo poproszę ^^

    NICK: OreoGirll
    LOOK: Któryś se wybierz,byle nie ten pt.,,Takie tam".
    TEMATYKA: ZIMA

    OdpowiedzUsuń