niedziela, 22 listopada 2015

Hej!

Cześć. Dzisiaj pisze do was mała dziewczynka o blond włosach. Jest wesoła a jej drobne usta rozciągają się w szerokim uśmiechu. Niebieskie oczy błyszczą ze wzruszenia wywołanego spełnionym marzeniem.
Hejczelołsiemson! Na początek chcę bardzo podziękować Nat, że mnie przyjęła ❤ To wiele dla mnie znaczy. Więc... to u góry ma jakby zasygnalizować wam jak wyglądam. Przejdźmy do charakteru bo to chyba jedyna rzecz, która nie wynika ze zgłoszenia.
Na ogół jestem szaloną i wesołą osobą, optymistką. Dobra, nie ukrywam jestem zboczona (Asiu nie stawiaj miliona emotikon, mimo, że masz na to ochotę!)
Jaka Asiu? Otóż bliscy mi ludzie mówią do mnie Asiu. Wiecie, zawsze lepiej brzmi Asia niż Michalina. Wy czytelnicy także możecie mi tak mówić. Eh, zeszłam z tematu. A teraz moja ,ciemna strona&apos;. Potrafię być na prawdę wredna, złośliwa i takie tam. A teraz co lubię.<br>
Uwielbiam książki z serii Harry Potter, tak ogólnie lubię czytać.
Lubię także pisać opowiadania i inne takie.
Interesuje się historią polski.
Pasjonuje mnie jazda konna i wszystko co związane z tymi cudownymi zwierzętami. <br>
<br>
Moimi ulubionymi zwierzętami są - wilki, jelenie i świnki morskie.
A teraz coś o moim koncie(w sumie to kontach) na moviestarplanet.
<br>
Pierwsze moje konto nazywało się Ala10$. Założyłam je z kuzynką na lekcji informatyki. Grałam, ale grać nie umiałam. Dobiłam do levelu ósmego i założyłam nowe konto. Nosi ono nazwę michasia77 i w sumie to nadal istnieje, z tą różnicą, że na nie nie wchodzę. Dobrze, ale przejdźmy do Ali. Co się z nią stało? Otóż ja głupia podałam przyjaciółce hasło. Ona mi weszła zabrała parę rzeczy, ja zmieniłam hasło i... zapomniałam go. Oh jakim ja dzieckiem kiedyś byłam... później z ową kuzynką założyłam nowe konto M&M <3, aczkolwiek owa kuzynka przywłaszczyła je sobie ^^. W tamtym okresie miałam równie konto które nazywało się snicerslady0. Grałam, tworzyłam looki, filmy... I tak jakoś...W roku 2014 założyłam blog. Nosi on nazwę szalonemspimy.blogspot.com i obecnie ma ponad 10 tysięcy wyświetleń.
To nie miała być reklama. Mam nadzieję, że post nie wyszedł za krótki no i oczywiście przybliżył wam moją osobę. Jeżeli nie, co powiecie na kilka faktów o mojej osobie?
Do następnego posta!

Ps- nie będę tu pisać, że komantarze motywują, bo... po prostu to poniekąd irytuje, prawda?
Ps 2 - Niedługo nowe logo! <br>


15 komentarzy:

  1. Mój brat ma na imię Michał heh

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. DOPIERO TERAZ ZAUWAŻYŁAM, ŻE TAK NAPISAŁA XD

      Usuń
    2. Halo, ktoś powie, o co chodzi z tym
      ? XD

      Usuń
    3. Nie wiem, ale powiem tyle, że początek notki jest skopiowany z bloga Emily xD
      ~M a j u $ k a
      ~Nate

      Usuń
    4. Nie wiem, ale powiem tyle, że początek notki jest skopiowany z bloga Emily xD
      ~M a j u $ k a
      ~Nate

      Usuń
    5. Boże, błąd xdd Poprawie później xdd
      ~zgadnijcie kto

      Usuń
  3. A tak wogóle ładny i fajny pościk

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń