czwartek, 19 listopada 2015

Kolejne zmiany... Klinika piękna?

Cześć i czołem!

Tu Marta, kornelia123lol, Martosz c:
Wybaczcie, że przez trzy dni nie mieliście czego czytać (xd), ale nie miał
Cóż, na planecie gwiazd zawitały KOLEJNE aktualizacje... Coraz nowsza grafika, i ten "szał", gdy widzimy coś, czego wcześniej nie było. Ale to mnie przerosło! Modzi myślą, że zmieniają msp na lepsze, a my jesteśmy zadowoleni. Nie, oni nawet nie raczą zobaczyć, co na to my - użytkownicy. Z resztą sami się przekonajcie.


Na pierwszy rzut oka nic szczególnego. Przy znaczku z kliniką piękna, różowa gwiazdka, a na niej "New" czyli nowe. Co tam może być? Wyższe ceny oczu? Odnowiona grafika? Jakieś spadające różowe serduszka? W końcu klikasz na ikonę kliniki, ładuje się, ładuje się, ładuje się, a tam co? Właśnie to:















Oczy,

Makijaż,

Nosy,

Usta.

OMG.

Fuu... Kiedy pierwszy raz zobaczyłam to coś, myślałam, że dostanę zawału serca. Na twarzy te rzeczy leżą jeszcze gorzej, niż wyglądają! Na szczęście nie znalazłam nowych odcieni skóry, uf! Najbardziej zawiodłam się - w sumie na wszystkim... Ale NAJBARDZIEJ na oczach... Gdybym była jurorem (oo, przecież mam plakietkę jury na koncie e.o) to dałabym 0/10000.

Widać, mamy dużo nowości. Najwięcej jest oczu. Nie podoba mi się... to jest ohydne. Meh, ja rozumiem, że modzi chcieli dobrze i w ogóle, ale chyba każdy zgodzi się ze mną, że coś takiego...


...nie może być ładne. Ja przynajmniej próbowałam coś stworzyć.^ Wyszło? Niee. Oni pewnie chcieli, żeby nasze ms miały "takie realistyczne" twarze. Kompletnie nic mi się nie podoba! Rozwaliły mnie brokatowe usta... Niemki pewnie są w siódmym niebie. Ajajaj, nie podoba mi się to.

Podsumowując: kolejna zła aktualizacja, a praca grafików poszła na marne.
Wniosek? Myśleli, że oszalejemy (lecz tak się nie stało) na punkcie nowych rzeczy, zaczniemy kupować co chwila nowe oczy, żeby je wypróbować, aż w końcu zabraknie nam starcoins. Co za tym idzie, oczywiście vip. Naiwni rodzice wydają 200 zł, abyś miał w końcu wymarzoną twarz, która nikomu się nie podoba. I tobie też. Znowu braknie ci pieniędzy, a mama już nie chce wydać dwóch stówek na nic. Ty płaczesz, bo jesteś wyśmiewany ze swej ohydnej urody, aż w końcu usuwasz konto - typowa historia rozpieszczonego siedmiolatka.

* * * *
Brawa dla tych, który dotrwali do końca. Niestety muszę powoli już kończyć, bo mój czas na komputerze dobiega już końca. Piszcie komentarze, robi mi się ciepło na sercu, gdy je czytam ♥. Do zobaczenia, kochani!

Jak ja uwielbiam to logo. <333 Pierwsze porządne w moim życiu. XD

9 komentarzy:

  1. Super ( jak zawsze ;)) post :8 Pozdrawiam!


    'OreoGirll

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyborny post! c:
    To samo myślę o nowych oczach oraz ustach z kliniki. Masakra. Aż dla beki musiałam założyć sobie konto by to kupić i przetestować! ;_;

    Martuś, a powiedz mi: jaki jest Twój ulubiony cytat/powiedzenie/motto?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyborny post! c:
    To samo myślę o nowych oczach oraz ustach z kliniki. Masakra. Aż dla beki musiałam założyć sobie konto by to kupić i przetestować! ;_;

    Martuś, a powiedz mi: jaki jest Twój ulubiony cytat/powiedzenie/motto?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zawiedziona tymi nowościami. Nasze MSP zamienia się w plastik barbie i nasza MS będzie wyglądać jak pusta lala z kilogramem tapety. Mi się to nie podoba. Nasze 'nowe msp' zmieni się w stare. Fajnie by było gdyby zmieniało się przynajmniej na lepsze... Porażka. Co do posta-super piszesz, oby tak dalej. Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post!
    Co do zmian- zgadzam się w 100%. Masakra!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodali po prostu, żeby było coś nowego xDDD Kto wie... Może zrobili to specjalnie, żebyśmy mieli bekę?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiecie, że usunęli już te usta? Jeszcze do popołudnia były. Nie wiem czy to lepiej, czy gorzej. Zauważcie, że ten kto nabył te usa, ma na sobie unikat. Cieszcie się.
    Pozdrawiam. (:

    OdpowiedzUsuń