środa, 25 listopada 2015

#1 C&C- Cool and Cheap.

Dzieńdobrywieczór!

Tak, to znowu ja. Tapczan. Jak dobrze wiecie, według mojego grafiku umieszczonego w poprzednim poście, wczoraj powinien ukazać się wpis. Ale co? No nie ma go, nie ma. Więc powiem po prostu, że musicie przymknąć lekko oko na to, że czasem zdarzy mi się nie napisać wpisu. Otóż wczoraj przepisywałam zeszyt z biologii, i uczyłam się na sprawdzian z matematyki, i spędziwszy swój cały czas na nauce, zatracona w obliczaniu zadań na proporcjach- zwyczajnie zabrakło mi czasu na wpis, cóż. W nocy moja mama zabiera router do sypialni, więc nawet jakbym chciała i napisać ten post o trzeciej, to minie sporo czasu, zanim go opublikuje.

Dziś powinnam uczyć się na historię- ale wyluzuje lekko, i napiszę posta, tak więc o. Zdecydowałam, że wpis dotyczyć będzie serii "C&C- Cool and Cheap." Zaczynajmy więc!


~ZESTAW PIERWSZY~

Tak oto prezentuje się zestaw pierwszy!
KOSZT: 1475 sc.
KOLORYSTYKA: mocny fiolet podchodzący pod barwy czerwieni,
 jasny niebieski, blond włosy.
SKŁAD:

No, no, całkiem fajnie! Jak możecie zauważyć, look złożony jest z czterech prostych elementów, a mianowicie włosów, bucików à la "klapków", dwukolorowej kokardy oraz zwyczajnych ogrodniczek. Osobiście zmieniłabym włosy na inne, ale, jak możecie zauważyć- te są naprawdę tanie! Ogółem mówiąc, oceniam look 7,5/10.

Krócej- całkiem ładny zestawik o tanim składzie. 

~INNE WERSJE KOLORYSTYCZNE~

O matulu, ale przeurocze połączenie kolorów! Kojarzy mi się z początkiem lata, kiedy większość dziewuch farbuje włosy na dzikie kolory, a ubrania są o jaskrawych barwach. 


O, tu również wyszło prześlicznie! Look trzyma się w ciemnych i chłodnych tonacjach, szczególnie poprzez białe ogrodniczki oraz ciemne włosy.

A teraz, dla odmiany, wszystkie razem:

Hm, jak myślicie, które z kolorów najlepiej do siebie pasują? Ja nie mogę zdecydować się pomiędzy oryginalną wersją, a nr 2. A jak wy uważacie? Dajcie znać w komentarzach, *prawie* zawsze odpisuje! 

~ZESTAW DRUGI~

Oto i zestawienie drugie.
KOSZT: 1440 sc.
KOLORYSTYKA: szarości i biele, włosy koloru blond
SKŁAD:

Możecie zauważyć, że w tym pakiecie jest o jeden element więcej, wszakże look tak czy tak jest tańszy. O, jeżeli bylibyście jeszcze bardziej spostrzegawczy, zauważylibyście, że spodenki pochodzą z Design Studio. Co jak co, miało wyjść tanio, ale jednak dorzucę te swoje marne, błahe i nieznaczne trzy grosze, i dopowiem, że zmieniłabym lekko skład, i wzbogaciła cały zestaw o jakąś delikatną biżuterię. Look jest mroczny i dobijający- wpasowujący się akuratnie, w aktualną pogodę. Ocena: 8/10

~INNE WERSJE KOLORYSTYCZNE~
O tak! Teraz ubiór zyskał żywych kolorów i samo patrzenie na niego wpływa na humor. Sama kolorystyka kojarzy mi się z połączeniem arbuza z kiwi. Mniam.

Ten wybór kolorów również jest delikatny, aczkolwiek nie nazwałabym go mrocznym. Szczerze, i tym razem bezkonkurencyjnie przyznam, że wybrana kolorystyka pasuje do tego look'u najlepiej.


~*~
Ah, właśnie. Jeżeli zauważyłeś, że wpis ten jest napisany na szybko, to masz stuprocentową rację, hehe. Cóż, teraz powinnam się z wami pożegnać, bo mity greckie to nie jest taka prosta sprawa jak się wydaje- szczególnie gdy musisz nauczyć się kilku na pamięć- ale co ja poradzę. Żeby jednak urozmaicić troszeńkę chociaż ten wpis, dodam logo, które zrobiłam dla kochanej Marty, jednej z redaktorki tego bloga. Łapaj!


Żegnajcie, rodacy! 

11 komentarzy:

  1. Post jest nawet fajny, ale looki nie. W sumie ten drugi, no... jest ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Jeżeli jest brzydki, to powiedz, tyle. Zresztą ideą tej serii jest tworzenie tanich looków, niekoniecznie najpiękniejszych, aczkolwiek o niskiej cenie, ha. A do tego gdybyś czytał, o ile czytałeś, post powitalny, wiedziałbyś, że w grę gram od niedawna, i że cuchnę istną amatorszczyzną. Oprócz tego wpis który czytasz pisany jest pod presją czasową.

      Usuń
    2. Dziękuję. :)
      Jeżeli jest brzydki, to powiedz, tyle. Zresztą ideą tej serii jest tworzenie tanich looków, niekoniecznie najpiękniejszych, aczkolwiek o niskiej cenie, ha. A do tego gdybyś czytał, o ile czytałeś, post powitalny, wiedziałbyś, że w grę gram od niedawna, i że cuchnę istną amatorszczyzną. Oprócz tego wpis który czytasz pisany jest pod presją czasową.

      Usuń
  2. Jakie super duper logo :OOO MISZCZUNIU.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post, ja zamiast przeczytać: "żegnajcie rodacy" przeczytałam "nie traćcie kasy" xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post, ja zamiast przeczytać: "żegnajcie rodacy" przeczytałam "nie traćcie kasy" xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten 1 look baaaardzo ładny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm... Zauważyłam, że mamy te same pomysły. Ja chciałam zrobić serię Beautiful & Cheap, a Ty zrobiłaś Cool & Cheap. Mamy te same pomysły!(?) #PiąteczQa

    OdpowiedzUsuń
  7. Robisz może loga? ^^ Jeśli tak, to możesz mi zrobić i wysłać na e-mail ivvka@outlook.com (przez dwa ,,v"), a przy okazji może wygrasz w konkursie na logo, które jest do 10.12 C: Za pierwsze miejsce jest 17 rzeczy z szafy + 2 z listy ;)

    ~ I

    OdpowiedzUsuń