wtorek, 24 listopada 2015

Oceniamy twórczość grafików modowych! #1

Hej, hej!
Z tej strony Nate czyli M a j u $ k a! (bez tego znaku interpunkcyjnego)
Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszym postem od powitania. Hmm...chyba nie będę już przedłużała tylko przejdę do sedna posta.
O co będzie chodziło? W jednej notce (tzn. tej) wrzucę wszystkie stylizacje wykonane przez grafików z poszczególnych motywów! Mamy *patrzy* 23 motywy, więc całkiem sporo! Oczywiście każdy opiszę jak mi się podoba etc. etc. Zrobię, to w kilku częściach! ;) Każda część będzie posiadała po parę looków. Zacznę od tyłu skojarzenia? jeżeli mi na to pozwolicie. Teraz patrzę i widzę, że w tych ostatnich motywach nie ma stylizacji. Zacznę od momentu gdzie są.
                 
                                                                      ,,Street Kidz''
Jak widzimy mamy tutaj taką ,,hipsterkę'', która ma kolczyk w dolnej wardze. Ogólnie nie podoba mi się taki styl, ale nie o to tutaj chodzi.
Włosy: Są one jasno-różowe z ciemniejszymi pasemkami. Na nich jest ciemno-fioletowa czapka. Takie kolory nie pasują mi do takiego stylu. Są zbyt rzadkie i...sprawiają wrażenie tłustych, lub ulizanych. W części chowają się pod czapką, więc nie jestem w stanie zobaczyć góry. Czapka może być. Nie jest ona zła. 5,5/10
Makijaż, ew. znaki szczególne, zdobienia: Kolczyk w ustach jest, bodajże szary. Tutaj pasuje znakomicie! Sama nie lubię mieć takiego na swojej ms, ale hipster, to hipster! Usta nie pasują totalnie! Fioletowa szminka wszystko psuje ;/ Nie widzę tutaj cieni do oczu, więc ich raczej nie ma, 8/10
Góra: Jest, to czerwona narzutka z szarą gwiazdą narzucona na ciemno-fioletową bluzkę. Nie podoba mi się. Jest taka...taka...nie wiem jak, to nazwać. Po prostu jest brzydka, lecz pasuje do takiego stylu, więc otrzymuje ode mnie plusa. 6/10
Dół: Zwykłe jeansy. Podobają mi się, lecz moim zdaniem są zbyt szerokie, ale pasują. Na nie narzucona jest koszula w kratkę! Także tutaj pasuje, więc nie mam nic do zarzucenia oprócz koszuli na siebie, 9/10
Obuwie: Są, to jedne z moich ulubionych butów. Idealnie pasują do koszuli. 10/10
Akcesoria: BRAK. 10/10
Ocena ogólna: Stylizacja otrzymała łącznie 38,5/60 punktów. Jest, to 3+. Całkiem dobrze jak na stary komplet, lecz i tak nie przepadam za takim stylem.

                                                                      ,,Fashion Studio''
Widzę, że tutaj jest już lepiej pod względem estetyki i kolorystyki. Tutaj widzimy już bardziej elegancki look. No, no, no muszę przyznać, że się postarali.
Włosy: Jest to brązowy kucyk. Podoba mi się! Teraz zauważyłam, że mają na dole ciemniejsze zakończenia. Kurczę, chyba się zakochałam w tych włoskach. Ta grzywka ♥ 10/10
Makijaż, ew. znaki szczególne, zdobienia:  Usta są czerwone. Podobają mi się, ale chyba nie za bardzo pasują do tej stylizacji. 7/10
Góra: Sukienka bardzo mi się podoba! Jest długa po lewej, a po prawej ma duże wcięcie, bodajże do kolan. 10/10
Dół: BRAK. 10/10
Obuwie: Różowe buty na obcasach (lub koturnie, nie wiem, bo są zasłonięte) w kolorze różowym. Widnieją na nich białe gwiazdki, które nie do końca tutaj pasują. Gdyby były czarne...byłoby lepiej. No cóż. Byty same w sobie są śliczne! 7/10
Akcesoria: Mamy tutaj do czynienia z srebrnymi, mieniącymi się, zwisającymi kolczykami. Nie za bardzo wpadły mi w oko, ale nie są najgorsze. 6,5/10
Ocena ogólna: Look zdobył łącznie 50,5/60. Bardzo dobrze! Wychodzi nam -5.

                                                                    ,,Undying Love''

Włosy: Widzimy tutaj brązowe włosy lekko wchodzące pod fiolet (patrz: obok grzywki). Są ulizane, do tyłu. Co mam o tym powiedzieć? Nie podobają mi się, ale pasują do tematyki konkursu. Jest chyba, to coś związanego z wampirami. 
Makijaż, ew. znaki szczególne, zdobienia: Na pierwszy ogień idą usta. Są bardziej bordowe, niż czerwone. ,,Wychodzą'' z nich ostre kły koloru białego. Moviestar ma białą skórę, która mi się podoba, ale użyłam jej tylko raz na sobie. Cienie do powiek, totalnie tutaj nie pasują! Nie, nie i jeszcze raz nie! 7/10
Góra: Szara (wydaje mi się, że bardziej zgniła zieleń) kurtka. Nie podoba mi się totalnie. Czy pasuje tutaj? W miarę. W miarę... 4/10
Dół: Te spodnie nie za bardzo przypadły mi do gustu. Hmm... nie wiem, jaką ocenę tutaj postawić. Myślę, że odpowiednia ocena to 6/10
Obuwie: Nawet, nie wiedziałam, że takie istnieją, ale okej. Są troszkę dziwne, ale myślę, że nie najgorsze! W miarę tutaj pasują. 8/10
Akcesoria: BRAK. 8/10, ponieważ przydałoby się tutaj coś.
Ocena ogólna: Stylizacja zdobyła łącznie 33/60, czyli 3.

                                                                        ,,Party People''
Panuje tutaj lekki bałagan, ale chyba wyszło, to bardzo dobrze naszym grafiką!

Włosy: Są różowe. Podobają mi się, lecz zastosowałabym inny kolor. Ozdoba, przy włosach jest taka sobie... 6/10
Makijaż, ew. znaki szczególne, zdobienia: Mamy tutaj do czynienia, z piegami. Wyglądają tutaj całkiem dobrze. Nie jestem jednak przekonana, czy powinny być w tym kolorze. 8,5/10
Góra: Ładna, błękitna bluzeczka, z dużym dekoltem. Podoba mi się! Oczywiście zaś kolor wszystko zepsuł, ale da się przeżyć. Teraz zauważyłam, że te bransoletki są bezpośrednio połączone z bluzką. Okej, jest dobrze. 9/10
Dół: Fioletowe spodnie, posypane jakimś kolorowym brokatem. Nie podobają mi się kompletnie, lecz do tematyki konkursu jak najbardziej pasują. Jakby, się zmieniło kolor...(zaś narzekam), to, by były całkiem ładne. 5/10
Obuwie: Różowe buty, na koturnie, Kolor ładny, koturn zresztą też...nie mogę się do niczego przyczepić, więc z czystym sumieniem daję 10/10
Akcesoria: BRAK. 8/10, ponieważ przydałyby się kolczyki.
Ocena ogólna: 36,5/60. Czyli, otrzymuje 3+ na ocenę szkolną. 

To, by było już na tyle :) Piszcie w komentarzach jak Wam się podoba! Odpowiada Wam taka długość posta?
Pa,pa! :*

~M a j u $ k a
~Nate


4 komentarze: