poniedziałek, 23 listopada 2015

Cześć!

Cześć!
Witam was bardzo serdecznie! Z tej strony Oliwia, olliwka1000, Livvy. Dziękuję Kathey za danie mi szansy i możliwość pisania na tym wspaniałym blogu. Dziękuję. Nie wiecie pewnie kim jestem, ale tak na dobry początek napiszę coś o sobie.

Nazywam się Oliwia, a moje internetowe przezwisko brzmi Livvy. Urodziny obchodzę pierwszego stycznia, a imieniny piątego marca. Jestem osobą wrażliwą, ambitną, ale i upartą (jak osioł ze Shreka, cii). Interesuję się muzyką, a w szczególności tańcem. W wolnych chwilach czytam książki, słucham muzyki i oczywiście bloguję. Mój ulubiony kolor to niebieski, ulubiona piosenkarka to Ellie Goulding, a ulubiona autorka to... Ewa Nowak, Kelly Mckain, Catherine Wilkins. Nie jestem jakoś szczególnie wysoka, bo mierzę tylko 145 cm, a ważę 30 kg. Brunetka, szczupła, zielone oczęta, małe usteczka i aparat na zęby.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Na MSP nazywam się olliwka1000 i mam aktualnie 17 level. Gram dość często, ale nie jest to mój nałóg czy coś w tym stylu. Konto założyłam w sierpniu 2013 roku pod namową mojej przyjaciółki. Blogowaniem zaczęłam się interesować w 2014 roku i wtedy również założyłam swojego pierwszego bloga. Aktualnie piszę na blogu Emily i tutaj (jak na razie). Co lubię w blogowaniu? Wszystko. Można wyrazić swoje emocje, podzielić się swoimi poglądami z czytelnikami i poznać wspaniałych ludzi.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Posty z mojej strony będą pojawiały się często i myślę, że będą one na różne tematy dotyczące MSP, oczywiście. Piszę tutaj pierwszy raz i chcę wypaść jak najlepiej, bo staram się mieć z czytelnikami dobry kontakt, Jeżeli coś się wam nie spodoba lub będziecie mieć jakieś pytanie - piszcie! Ja nie gryzę :) Teraz wkleję wam moje zgłoszenie i możecie je śmiało oceniać w komentarzu!

 Cześć!
Witam bardzo serdecznie załogę bloga i Kathey. Długo czekałam na ten konkurs, więc oczywiście spróbuję swoich sił. Na MovieStarPlanet kryję się pod nazwą olliwka1000 i obecnie mam 17 level. Na MSP gram od 2013 roku aż do dnia dzisiejszego. Uwielbiam tworzyć looki, filmy, rozmawiać z przyjaciółmi i dodawać zdjęcia. Tak naprawdę najbardziej lubię w tej grze wyrażanie siebie i pokazanie światu swojej kreatywności. Jeżeli chodzi o moją osobę to nazywam się Oliwia i żyję na tym świecie już jedenaście lat. 1 stycznia będę świętować moje dwunaste urodziny, których nie mogę się już doczekać. Chodzę do piątej klasy szkoły podstawowej do klasy B. Uczę się przeciętnie, raczej nie mam większych problemów, ale uczęszczam na korepetycje z matematyki, ponieważ jestem z niej słaba. Jak już mogliście wywnioskować jestem typowym humanistą i kocham język polski, historię czy język angielski. Z przedmiotów humanistycznych mam piątki i czwórki, a z przedmiotów ścisłych - raczej czwórki i trójki, ale to chyba nie jest ważne, prawda? Przejdźmy może do mojego charakteru. Co tu pisać? Jestem marudą i bardzo niecierpliwą osobą, ale i ambitną i wrażliwą. W wolnych chwilach czytam książki i słucham muzyki, a także przeglądam internet i bloguję. Moje ulubione autorki to Ewa Nowak, Kelly McKain i Holly Webb. Aktualnie czytam serię Ewy Nowak "Mięta", którą jestem zachwycona. Nie lubię chodzić na basen, pływać, ale moją pasją od małego jest taniec.Wyrażanie siebie poprzez ruchy i gesty jest piękne. Można wyrazić emocje swoim ciałem i muzyką. Przejdźmy do blogowania. Blogowaniem zaczęłam się interesować gdy miałam dziewięć lat.Czytałam dużo blogów o MSP i moim marzeniem było założyć własny. W roku 2014 postanowiłam wziąć byka za rogi i spróbować swoich sił. Pisałam posty, robiłam wygląd i byłam bardzo szczęśliwa. Nadeszła pora gdy później chciałam pisać nie tylko na swoim blogu, ale i na innych. Aktualnie piszę tylko na blogu Emily gdzie jestem tam również administratorką. Dlaczego ja? Mam dość duże doświadczenie i zagospodarowany czas. Jestem kreatywna i mam pomysły na posty. Chciałabym podzielić się z czytelnikami swoimi opiniami, pokazać im ciekawostkę czy napisać jakiś poradnik. 



Słuchajcie, nie wyszło tak źle :D Piszcie co sądzicie! Dobra, o tym już napisałam... to też... ok chyba sprawę powitania mamy załatwioną. Na kolejny post planuję jakiś look bądź poradnik. Możecie pisać swoje propozycje w komentarzach. Jak na razie to tyle, ale ja na razie. Posty będą dłuższe i o wiele ciekawsze. 


Pozdrawiam i do następnego posta!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz