wtorek, 10 listopada 2015

#6 Ulubieńcy tygodnia ❤️

Heej! ^^ 

(Ten post jest pisany już trzeci raz... :')) 
Z tej strony (jak mogliście się domyślić po przywitaniu) Yousain. 
Noo, muszę przyznać - dawno nie było ode mnie postu. Przyczyna jest jednak bardzo prosta - dostałam się do drugiego etapu humanistycznego i teraz muszę przeczytać 4 wielostronne książki w miesiąc (w tym jednej nigdzie nie mogę znaleźć). Taa, życzcie mi powodzenia.
W sumie to po co ja was tak zanudzam? Przejdźmy do dzisiejszego posta, czyli już szóstej części ,,Ulubieńców Tygodnia''! Muszę was jeszcze tylko ostrzec, że post jest pisany z telefonu, a dokładniej ze srajfona z tą tępą autokorektą, która czasami już przesadza ze swoją ,,perfekcją''. Ale co ważniejsze - zdjęcia będą dość niskiej jakości, za co was ogromnie przepraszam. 

ARTBOOK TYGODNIA: 


Matko, jak ja to zobaczyłaaam. <333 Dosłownie zakochałam się w dziełach (tak, rzeczownik w liczbie mnogiej, bo nie tylko w tym) jozin722. Ten oto artbook przedstawia trzy batony firmy Kinder. Wyglądają one identycznie jak w ,,realu''! Autor narysował to wszystko w Paincie i wkleił na MSP jako zdjęcie. Cóż za pomysłowość! c: Myślę, że jozin spędził nad tym artem naprawdę wiele...godzin! 

LOOK TYGODNIA: 


Ten oto piękny Look, który aktualnie ukazuje się przed waszym obliczem stworzyła Kellow, a nosi on nazwę ,,Honeymoon''. Szczerzę mówiąc widziałam go już od dawna, jednak ciągle stał on w kolejce do kolejnego posta z moimi tygodniowymi ulubieńcami. Ogromnie spodobała mi się w nim ta dziewczęcość z nutką elegancji i klasyki - pięknie prezentuje się tu melonik, to on dodaje ,,tego czegoś'' w owej stylizacji. Pochwalić tutaj mogę także połączenie góry z dołem - pięknie to razem wygląda, a ja nigdy nie wpadłabym na coś takiego! 

FILM TYGODNIA: 

 
Jak się pewnie domyśliliście, oglądnęłam ten film ze względu na tytuł. x'D Czyja to produkcja jednak wam nie podam, bo zapomniałam nazwy a film już nie jest w TOP. Ale przejdźmy do rzeczy. Uważam, iż reżyser miał fajny pomysł, aby stworzyć coś takiego. Czekam na kolejne części i myślę, że będą one naprawdę śmieszne! Ta zapowiadała się dość ciekawie... jeśli chcecie się o tym przekonać to serdecznie polecam wam ten oto program z TV pt. ,,Rolnik szuka żony'' w #werszynMySyPy! 

CIUCH TYGODNIA: 


Przecudowna, zwiewna sukienka z nałożoną skórzaną, jesienną kurtką z futerkiem. Zakochałam się. ❤️❤️❤️ Kosztuje aż 9 diamentów, jednakże i tak ją kupiłam, uważam, że jest tyle warta. W dodatku pięknie prezentuje się na mojej MS! Zobaczcie sami: 

 

(Zwróćcie uwagę na status xdd) 

Dopsz, więc to by było na tyle w naszym dzisiejszym poście. Mam nadzieję, że się spodobał i proszę was, abyście pisali swoje opinie w komentarzach! ❤️ 
Do następnego postu, kochani! 

Nie mam loga w srafjonie, więc żegnam się połówką mojej jakże szpetnej twarzy, #aco. 
~Yousain 



7 komentarzy:

  1. Perwsza xdd
    Supi post
    Mialam napisac perwsza
    #SpecjalUWladka

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post. c; Mi też jego ArtBooki się mega podobają! Film oglądnę, jestem ciekawa. :D

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post! Sukienka śliczna, a art jeszcze lepszy *^-^*

    #KopiujemyMinkiSzymonaXD

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post! Kiedy notki na blogu o modzie??? Już się nie mogę doczekać!
    Pozdrawiam(;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      Już mam inspirację, teraz trzeba tylko znaleźć czas na zrobienie zdjęć :)

      Usuń
  5. ładnie :) zaprosisz Paulinka146641 ??????????? what????

    OdpowiedzUsuń