poniedziałek, 30 listopada 2015

Nowości! WYPRZEDAŻ 50%!

Dzieńdobrywieczór!
Po przywitaniu łatwo jest się domyśleć, że pisze do Was Tapczan. Otóż- mnie również dopadło- gorączka i  bule dupy bóle głowy. Uznałam więc, że nie będę pasożytniczyć, tylko zepnę poślady i napiszę wpis.

Jak mogliśmy zauważyć wczoraj, w nowościach pokazywało nam się te oto okienko:

Natomiast dzisiejszy dzień w sklepie możemy zauważyć aż 5 stron przecenionych ubrań! Niesamowite, nieprawdaż? Dziś je Wam zaprezentuje. Wiem, wiem, że przecenione są również rzeczy- ale to zostawię komu innemu, ja sama jestem leniwa więc no.


Wow, aż się zachłysnęłam jak zobaczyłam te ceny! Widzicie włosy w prawym dolnym? Żałuję, że nie mam vipa. Ehh. Śliczne początkowe spodnie też mają obniżoną cenę, ale wbrew temu ja tak czy tak wole stworzyć multikonto i stamtąd brać. Ahh, moją uwagę przykuły również ciemne włosy po środku, fajna cena.


Ta strona jakoś specjalnie mnie nie zaskoczyła, za to dobrą cenę ma ten "biustonosz" (?), chyba kupię. Spodenki po świetnej cenie, na dodatek należą do moich ulubionych! Na pewno znajdą miejsce w szafie.


Wow! Kokarda za 125 sc, bajer! Obok- śliczna bluzka, aczkolwiek mam już taką, hehe. Na samym końcu dojrzeć możemy okulary, eh, kolejny dobijający widok. VIPIE, CZEMU?? :U


I ta strona jest zdecydowanie najlepsza! Na moim celowniku od razu znalazła się ta para cudnych włosów! Prześliczna również jest sukienka oraz bluzka po prawej.


Również śliczne rzeczy- szczególnie bransoletki oraz spodenki. Nie ma lipy, dziś wydam całe zaoszczędzone sc!

***

Muszę przyznać, że event jest genialny! Wydaje mi się, że wykupię ponad połowę z tych rzeczy, ale naprawdę, cudeńka można znaleźć, a do tego te ceny! Mniam! Głównie dlatego specjalnie dla Was stworzyłam ten look:

~LOOK~


WIDZICIE TĄ CENĘ? Jejuniu, toż to dar życiowy, jakby że manna z nieba. I ta kolorystyka, mmm. Doprawdy, świetny event, tak.

***

To ja tym akcentem zakończę ten jakże nudny i bezsensowny wpis, cóż.

FR33D0M/mroczny_tapczan

6 komentarzy:

  1. Fajny Luk, widzialem w roboczych B)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie byłam jeszcze dziś na msp, dobrze wiedzieć jakie ubrania przeceniono.
    Look nie w moim stylu, ale całkiem spk.

    `••

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka fajny blog ;) Sorry za spam zapraszam na mój http://mysteryousmsp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. TĘ CENĘ*

    Jakoś szczególnie mnie to nie interesuje xDDD No cóż, ale post ok.

    OdpowiedzUsuń
  5. Spytam się, a co. Wie ktoś ile ten event ma trwać?
    ~ Sandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, chyba tylko dzisiaj xdd ---> ,,Poniedziałkowa wyprzedaż"

      ~ I

      Usuń