wtorek, 24 listopada 2015

"Nigdy nie mów nigdy" ~ Look.

Cześć!
Tutaj Oliwia, Livvy. Znacie zapewne przysłowie "Nigdy nie mów nigdy". Na pewno, prawda? Tak, ostatnio na konkursie recytatorskim myślałam nad tym przysłowiem (gdy czekałam na wyniki, hehe) i skojarzyło mi się z brzoskwinią, owocami i latem. Postanowiłam odtworzyć look na MSP właśnie związany z tym przysłowiem. Co mi wyszło?

Look zachowany jest w tonacji barw typu właśnie brzoskwinia i kolor czarny. Włosy są długie, rozpuszczone. lekko pofalowane. Mamy taki a'la sweterek z czarnymi krótkimi spodenkami. Całość dopełniają czarne baletki, mocno czerwone usta i kokarda na głowie. Bardzo mi się podoba!



Skład:
Niestety, ale nasz strój jest wyłącznie dla Vip'ów. Oczywiście, można zastąpić spodnie podobnymi, to samo z resztą. Łączny koszt wynosi 2175.



Wersja fioletowo-biała
No, no... Nawet nieźle mi to wyszło. Nie powala na kolana, ale nie jest źle. Fioletowy ładnie komponuje się z czarnymi włosami jak i zarówno z białym kolorem.
Ocena: 8/10



Wersja niebiesko-czarna
Hmm... Powiem szczerze - niezbyt mi się podoba. Jakoś tak... coś mi w nim nie gra. Ogółem niebieski kolor naprawdę mi się tutaj podoba, ale w połączeniu z blond włosami... średnio.
Ocena: 6/10



Jesteśmy już po prezentacji naszego stroju, więc możemy przemienić się w fotografa i porobić kilka zdjęć (na pamiątkę) naszej MS.
#profeszjonal sesja! Co prawda są nieliczne błędy - gdzie włosy "wchodzą" na spodnie (mhm, tak, jasne), ale poza tym jest ok.



No, to ja mogę się z wami żegnać. Do zobaczenia w następnym poście!

7 komentarzy:

  1. Oryginał Boski *0*

    Kupiłabym, ale #HajsuBrakJakZwykleZresztą

    ~ArbuzeQ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. #HajsuBrakSripaBrakFameBrakBidnyArbuzeQ

      #CzekamNaGrafy
      #NieNaSerio
      #NieśmieszneŻarty
      #LubięWkurzać
      #Buhahahahaha
      #;-;
      #WątpięWSiebie
      #GupaffkaLevelHard!!1!1!111!!!!!1!1

      Usuń
  2. Fajny blog. Post tak samo. :) Zapraszam do mnie: janita05imsp.blogspot.com
    Idę coś napisać bo tam pusto. :3
    ~janita 05

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny ten look. Kupiłabym ale oczywiście nie mam vip i hajsu.....

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się wydaje czy już dawno go stworzyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale sliczny ten komplet ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplet! <3
    Co do włosków- można znaleźć takie same nie dla vipów! :)

    OdpowiedzUsuń