sobota, 7 listopada 2015

♥ TAG: 30 faktów o moim koncie ♥

Cześć i czołem!

Z tej strony - chyba wiecie kto. Noo, czyli Marta.
Piszę z dnia na dzień, tak się akurat złożyło. W sumie miałam na sumieniu, że opuściłam chwilowo bloga, ale ok. Postaram się pisać częściej, ogólnie to mam już plan na następny tydzień c: Propos... Dawno nie robiłam żadnego TAG'u, więc postanowiłam, że dzisiejszą tematyką będzie właśnie 30 faktów o moim koncie! Uh, sama nie wiem, dlaczego aż 30.
Zapraszam do czytania!
♦   ♦   ♦

1. Dlaczego nazwa kornelia123lol? Zawsze odpowiadam tak samo - konto miało być z początku "próbne", czy też dla jaj. Pierwsze co mi wpadło do głowy - imię Kornelia (dlaczego nie Marta, dlaczego nie Marta? ;_;), jakieś cyfry i "lol". No co, byłam mała...
2. Konto utworzyłam coś ok. 25 marca 2014r., czyli tak naprawdę miesiąc przed moimi 10 urodzinami (obchodzę je 25 kwietnia).
3. Bardzo ciężko wbija mi się level. Gram już ponad 1,5 roku, a mam dopiero 18.
4. Posiadam jury, kiedyś miałam parę razy celeb.
5. Kornelia nie była moją pierwszą lalką. Grałam już w 2012, jednak było trochę nudno, grałam jedyna z klasy... Porzuciłam konto, pewnie ono już nie istnieje, a nawet jeśli - nie odnajdę hasła.
6. Nagle dwa lata później moja chęć do msp ponowiła się. Szał na tą grę w mojej klasie i koleżanki zachęciły mnie do stworzenia postaci.
7. Na moviestarplanet poznałam wiele wspaniałych osób. Pierwszą była Maniapl777. To ona sprawiła, że zaczęłam blogować. Dziękuję jej za wszystko <3
8. Mojego pierwszego vip'a zakupiłam w maju ubiegłego roku. Oczywiście wszystkie dziewczyny z klasy w ślad za mną ._. Był to zwykły vip na miesiąc.
9. Ostatni vip, jakiego do tej pory miałam, to star na tydzień. Kupiłam go specjalnie na tydzień unikatów.
10. Mój rekord w skomentowaniu wiadomości od modów na forum odbył się niedawno. Byłam dziewiąta! B) Możecie sprawdzić sobie w wątku "VIP z magazynem?". Mój inteligentny komentarz: xD.
11. Raz zostałam okradziona przez dwie oszustki. Wtedy jeszcze nie przeżyłam czegoś takiego, więc dałam się wkręcić. Zabrano mi ponad 100 diamentów i pieniądze w błoto.
12. Bardzo często zmieniam twarz. Zrobiłam to już chyba 8-9 razy O.o
13. Mam najwyższy lvl w mojej klasie. Tuż po mnie jest Olka, która ma 16 poziom.
14. Czasami wchodzę w archiwum moich look'ow, artów albo filmów. I prawie za każdym razem, kiedy widzę starsze dzieła, myślę "Jakie badziewie". Nic mnie nie zadowala, robię nowsze, i nowsze, a po paru miesiącach znowu to samo.
15. Nigdy nie miałam vip'a na trzy miesiące, a tym bardziej na rok. Zawsze kupuję na tydzień, a czasami na miesiąc. Z resztą opcji to strata czasu, miałam taki okres, gdzie się prawie uzależniłam od msp, a ja jestem baaardzo nerwowa w życiu realnym... :\
16. Najwięcej odsłon na moim filmie to 30 (tak, trzydzieści). Był on o tym, jak zarobić 100.000 sc w godzinę XD Usunęłam go, a co.
17. Kiedyś pewna dziewczyna dała mi unikat - czarną różę na włosy - za tani prezent z listy.
18. Miałam przez długi czas Lolinkassi w znajomych, ale mnie usunęła po jej porządkach w znajomych 2015. Po prostu, spotkałam ją kiedyś na forum, zaprosiłam, a ona przyjęła.
19. Obecnie mam 111 diamentów (o_o). Przypadek? Nie sądzę. *ćśś, sama specjalnie wydałam tyle dmd, żeby zostało 111*
20. Największa suma sc, jaką miałam to było chyba ok. 25 tyś. sc. Od razu wydałam :v
21. Najwięcej lajków uzbierałam na zdjęciu ze szkicem mojej postaci - 98 ♥it.
22. W pokoju mam 6 zwierzaków. Jednego kupiłam, drugi jest z gazetki, a pozostałe cztery z eventów.
23. Przed chwilą zakupiłam swój czterdziesty komplet ^-^.
24. Kiedyś do znajomych zaprosiła mnie fioletowa anonka, a po chwili mnie wylogowało.
25. Nie mam talentu do robienia filmów, haha. Mają ledwo 10 wyświetleń, już moje seki mają więcej.
26. Kiedy jestem na telefonie, to mogę przyjmować zaproszenia do znajomych, nawet kiedy mam limit. A jak wchodzę na komputerze, to wywala mi losową osobę.
27. Zawsze robię eventy, tylko dla zwierzaka.
28. Mam obecnie 280 znajomych.
29. Często można mnie znaleźć na forum.
30. Nie lubię wchodzić na chat Zawsze mam tam lagi i ogólnie nikt nic nie pisze. Może się mnie boją? ;_;
♦   ♦   ♦

Ok, to wszystkie fakty. Tzn, wszystkie, które akurat sobie przypomniałam. Chyba długo to czytaliście, co? D: Ja przez dwie godziny się zastanawiałam, co dokładnie napisać.

A więc teraz się żegnamy. Pa!


Żegnam się starym logiem od Luizy, które znalazłam w odmętach komputera. ;>

10 komentarzy:

  1. Super post B)
    Ja dwa razy byłem pierwszy w tych ich tematch, albo jeden, bo kilka razy było, że któryś tam... xDDD A mnie Lolinkassi nie wyrzuciła xDDD Ja Cię nie widziałem nigdy na forum O.O Może ślepy jestem xDDD Od kilku dni mnie tam nie było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tam ostatnio nie wchodzę, ostatnio był temat o dziesięciolatce, którą zdradził chłopak w rl XD.

      Usuń
    2. Teraz bardziej zająłem się filmami xDDD

      Usuń
    3. Właśnie widać, są już na pierwszej stronie w Top ;3;

      Usuń
  2. Super post C;
    Mam tak samo z 12, czyli że często zmieniam twarze XDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Czesc..natrafilam na ten blog dzis i spodobal mi sie ;D Chyba nie ma zadnego problemu, ze pisze z anonima? :c Mam na imie Oliwia i bd sie tak podpisywac <3 Moj nick na msp to Ania1538 zapraszac! XD
    ~Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  4. HEJO TU WERCIA TWÓJ BLOG JEST EKSTRA TO MÓJ PIERWSZY KOMEQ , BO CZYTAŁA Z "UKRYCIA"XD ~`WERCIAG

    OdpowiedzUsuń
  5. NA MSP MAM LOGIN LOREJN555 NIE MOGĘ WCHODZIĆ :( , BO MÓJ KOMP ŚCIĄGA Z TAMTĄD WIRUSY NWM CZM MIAŁAM KONIA TROJAŃSKIEGO XD ~WERCIAG

    OdpowiedzUsuń