niedziela, 22 listopada 2015

Okres próbny czas zacząć!

Heii!
Redaktorzy zaproszeni do współtworzenia bloga, więc według obietnicy - okres próbny startuje - od jutra!
Tak, od jutra - dosyć optymalny czas na przyjęcie zaproszenia.
Wiem, że króciutko, ale właśnie wróciłam z zawodów (siatkówka B)) i generalnie muszę się wykąpać itd.

OKRES PRÓBNY TRWA DO 7 GRUDNIA!

Wstawiłabym zdjęcie z zawodów, ale jak wiadomo drużyna składa się z 6 osób na boisku i 6 na ławce, więc nie będę wstawiać bez wiedzy drużyny.
Do następnego posta!


PS. Gdyby ktokolwiek chciał, zapraszam na mojego snapa - xzofja

4 komentarze:

  1. Chciałabym bardzo przeprosić, ale podałam złego maila. Pisałam z telefonu i nie zauważyłam. Przepraszam. Pewnie nie przeczytasz tego, ale mój PRAWIDŁOWY mail: wintelle.v@gmail.com
    Przepraszam...

    OdpowiedzUsuń