sobota, 28 listopada 2015

Słowo w słowo #1

Cześć!
Tutaj Oliwia, Livvy. Ostatni mój post był o look'u, więc postanowiłam stworzyć serię również z lookami. Na czym będzie ona polegała? Ja będę wybierać jedno słowo, a na końcu posta zdanie, a do tych słów i zdań trzeba będzie ułożyć look. Wszystko jasne? Zaczynajmy, więc!




sweet (słodki)
Cóż mogę powiedzieć? Jest nawet ok. Wybrałam kolor różowy, ponieważ kojarzy mi się z czymś słodkim. Za dodatek wzięłam opaskę z babeczką, która jest moim zdaniem bardzo ładna. Strój komponuje się ze sobą nie najgorzej, ale wybrałabym chyba inny kolor tego różu.
Ocena : 6/10





loose (luźny)
Wow! Naprawdę mi się podoba! Strój luźny, a najbardziej podoba mi się ta bluza. Kolor wybrałam granatowy, bo kojarzy mi się z luzem. Czapka jest świetne i wypełnia pustkę, a rudę włosy dodają uroku. Bardzo mi się podoba!
Ocena : 10/10





Winter days
Świetnie! Również mi się podoba! Ten sweterek urzekł mnie, a jego kolor jest piękny. Słuchawki dodają tu takiej wisienki na torcie. Do jednego mam tylko zastrzeżenie... coś nie gra w tych spodniach. Nachodzą na trampki przez co nieco zniekształcają look. Reszta jest w porządku.
Ocena : 7/10





Nie będziesz mi mówić co mam robić!
Hmm... powiem szczerze - nie jest ładny nie jest brzydki (#taszczerość). Bardzo podobają mi się włosy i czapka, ale te buty mnie nie przekonują. Chciałam, aby było w tym coś niegrzecznego, ale tak średnio wyszło...
Ocena : 6/10



Na dzisiaj to tyle. Zapraszam do komentowania oraz pisania propozycji w komentarzach. Chętnie poczytam co sądzicie o tych cudownych (tak) lookach. Pozdrawiam!

2 komentarze: