poniedziałek, 23 listopada 2015

Pierwszy chłopak w załodze, Logo dla Ciebie #0

Hajjeloł! 

*Wiem, mam denne przywitanie T^T*

Przede wszystkim chciałbym podziękować Kathey, że mnie wybrała.

Jak chyba można się domyślić, nowy redaktor właśnie przyleciał z odległej, a może nie aż tak odległej planety- MovieStaPlanet. Chciałbym na wstępie coś o mnie napisać.
Imię, jakie w dniu mojego urodzenia to Juliusz, choć wolę, gdy zwracają się do mnie Julek. Dosłownie dwa dni temu zakończyłem jedenasty rok życia, co znaczy, że urodziny obchodzę 21 listopada i jestem z rocznika 2004. Tego bloga czytam od około 8 miesięcy. Na MSP zacząłem grać w prawdopodobnie 2012 roku, wnioskuję to, ponieważ pamiętam jeszcze, gdy przy tworzeniu postaci były ubrania, które w dzisiejszych czasach są niestety niedostępne. Moje najstarsze konto pochodzi z 30 kwietnia 2013 r. Obecnie gram na dwóch użytkownikach: Shimeruko- męskie, 18 lvl, a także Shimare- damskie, 16 lvl. Dlaczego posiadam postać żeńską? Uwielbiam tworzyć przede wszystkim Look'i, a chyba każdy, kto kiedykolwiek widział sklep u dziewczyn wie, iż jest tam większy zasób rzeczy do ubrania, a także animacji, które można do nich dopasować. Blogowanie zacząłem na początku tego roku, jest to, według mnie, stosunkowo niedużo czasu.

No dobrze, chyba już co nieco o mnie wiecie, mogę przejść do następnej części posta.

Chciałbym Wam przedstawić serie, jakie będę prowadził, nie stworzę jednak grafiku, bo nie chcę nikogo zawieść, nie pisząc przez brak czasu posta, wtóry powinien w tym dniu być. Po prostu będę publikował 3-5 wpisy/ów na tydzień. Oto serie:

~Logo dla Ciebie- chyba wiadomo
~Drugie życie- pisałem w zgłoszeniu
~Ocena różnych rzeczy z HS (HighScores)
~Własne pomysły na projekty- jest w zgłoszeniu
~LookBook

Skoro załatwiliśmy sprawy organizacyjne, mogę dochodzić do końca, lecz zanim to, zrobię tak jakby pierwszy, a właściwie zerowy odcinek Logo dla Ciebie. Stworzyłem dwa obrazki, ponieważ nie jest to prawdziwa część, lecz możecie się zgłaszać do następnej w komentarzach.

Oto pierwsze logo, dla Reiile:


Wiktorio, mam nadzieję, że Ci się podoba, bardzo się starałem, choć nie potrafię robić jakichś dzieł. Dałem Twój najnowszy Look, wpisałęm w Google "zima", a efekt może powalić. Najbardziej podoba mi się ta delikatna gwiazdka. O dziwo, dodałem zaledwie jeden efekt, światło słońca, i to w zupełności wystarczy. Ja uważam, że jest dobrze, ale jeśli Ci się nie podoba, nie martw się, zrobię kolejne.

Obrazek dla Mary Manka:


Niestety, nie miałaś żadnego zimowego Look'a, ale to może i lepiej, bo zima jeszcze do końca nie nadeszła, co można zobaczyć na napisie. Jest tu, co z pewnością widać więcej efektów, to lepiej. Jej, nie potrafię się rozpisać. Po prostu śliczne, tyle mogę powiedzieć (wiem, wiem, napisać). Dobra, śliczne to za duże słowo, okej. Wyraź swoją opinię w komentarzu.

^v^v^v^v^

Myślę, że nie będziecie narzekać na długość posta, w końcu jest on tylko powitalny. Jeżeli Wam się podobało, bądź nie, zostawcie ślad. :)

Tymczasem ja się z wami żegnam,

Bajjeloł!
~Shimeruko


P.S. Logo od Iwony ^^
P.S. 2. Czy ktoś mógłby mi zrobić podpis? Niestety, nie wychodzą mi obrazki dla siebie.
P.S. 3. Oczywiście nagrodzę autografem lub prezentem z Listy Życzeń. :)

11 komentarzy:

  1. Aww, życzę powodzenia na blogu! <3
    Świetne pomysły co do serii, na pewno będę czytała. Co do loga, to ja mogłabym zrobić, tylko muszę jeszcze trochę poćwiczyć na niemiecki, więc nie jestem pewna, czy zrobię to dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobisz logo? C:
    Nick: kornelia123lol, masz w znaj.
    ~ M.
    PS Witam w załodze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za logo, ale ja jestem Wiktoria, coś ci sie chyba pomyliło 0.0

    OdpowiedzUsuń
  4. Lels, ja tobie wysłałam logo. :<<<

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nomnomnom, fajny post! Powodzenia na blogu Ci życzę. Ładne loga robisz *-*

      - biscuit2002

      Usuń
  6. Zrobisz logo?
    nick: i like hozier
    I proszę jeszcze o napis : ArbuzeQ
    Reszta dowolna :D

    OdpowiedzUsuń