środa, 28 października 2015

Aktualizacje moviestarplanet + ocena strojów fejmów!

Cześć i czołem!

Tutaj ta, co nie pisała przez pięć dni. Maaarta! :>
Dzisiaj nieco luźniejszy post, ze względu nowości, chęci, która mnie naszła i samej mnie :') Eh, ten tydzień był dla mnie zwariowany. Od poniedziałku do piątku CODZIENNIE kartkówki i sprawdziany - nauka, prace domowe, a do tego jeszcze zajęcia pozalekcyjne! Nie wytrzymam...

• • •
Oks, Moviestarplanet obchodzi swoje szóste urodziny! Jako upominek dostajemy tort, który wygląda właśnie tak:


Mi nawet się podoba, te iskierki po bokach "świecą" na przemian :d Torcik (pozdro 600) można wykorzystać stawiając je w pokoju, kiedy planuje się zrobić np. imprezę z okazji Twoich urodzin. A co tam jeszcze nam przygotowano?


Wyprzedaż Star Vipa! Ja na pewno skorzystam. Na okładce mamy duży napis, a wokoło kilka moviestar oraz tło składające się z kolorowych baloników ;w; #hasztagsłit. Z reklamy można wywnioskować, że teraz Star będzie kosztował tyle co normalny. Gdyby to tak było na zawsze... heh, marzenia.


Myślę, że opłaca się zakupić vipa na przecenie, kosztuje najmniej z innych możliwych, a ma najwięcej możliwości i starcoins.

• • •
To nie koniec! c: Przygotowałam mini-ocenę look'ów sławnych ms! Będzie to m.in. dobrze znana Wam Lolinkassi. Przypominam, że biorę pod uwagę:
- Twarz
- Włosy
- Bluzkę*
- Spodnie*
- Obuwie
- Dodatki
Na końcu podsumowuję, oczywiście bez punktów.
*Jeżeli jest sukienka, czy kombinezon, bluzka + spodnie liczy się jako jedno.

Najpierw...


Twarz: SHIN!ee ma delikatną i bladą twarz, jaką posiada w chwili obecnej niemało osób. Bardzo mi się podoba, więc nie pozostawia mi wyboru :') 10/10.
Włosy: Został tutaj połączony szary oraz "brudny" róż. Nie zaprzeczę, fryzura również spoko. Te siwe końcówki kojarzą mi się z babcią... 9/10.
Bluzka: W sumie jest to sukienka, ale taka miniówka. Eh, szczerze - nie podoba mi się. Nie wiem, nie mój styl. Mocne 2/10, jak to się mówi xd
Spodnie: Eh, to te z nowego konkursu o Transylwanii. One POGRUBIAJĄ ;_; Chociaż wzór całkiem całkiem. 8/10.
Buty: Są chyba połączone ze spodniami, tak mi się wydaje. Ładne, szaro-białe ♥ Lubię trampki. Dopełniają ten look, który reprezentuje uliczny styl. 10/10.
Dodatki: Uszka z włosów, dwa tatuaże i te "zacieki" pod oczami. Moim zdaniem powinien zostać sam makijaż, ale to już kwestia gustu... 7/10.
Wynik to...




*chwila, ja liczę*

46/60 - czwórka z małym plusem! Dobrze jest, dobrze jest B) Jak na razie SHIN!ee prowadzi, zobaczymy co potem. Co do stroju, jak już pisałam, twarz ok, kolory też, ale ubrania... ah, nie za bardzo!

Druga osoba to Paulina czyli Lolinkassi:


Twarz: Tutaj za bardzo jej nie widać, ale każdy kto kojarzy Loli, wie, że ma ona ciemną karnację, oczy i usta oraz piegi. Wygląda to bardzo ładnie <3 Ja osobiście przepadam za takim zestawieniem, 10/10.
Włosy: Ciemnoczerwone loki - nie lubię takiej barwy na włosach, chociaż tutaj komponuje się to dobrze.Eh, i co ja mam postawić... Niech będzie 8/10 :/
Sukienka: Typowo halloween'owa. Podoba mi się, pasuje do reszty outfit'u. 20/20.
Buty: Balerinki... Jezu, ten krój [*] Nienawidzę go, nienawidzę. Jest po prostu ohydny, taki... barbi gerl xD Wybacz. 3/10 *pasuje do reszty, #aco*.
Dodatki: Tym razem maska Sugar Skull, ozdoba na głowę i (chyba) bransoletka. Dałabym coś na nogę, bo tak pusto. 9/10.

Wynik? 50/60. Paula nazywana jest czsami "mistrzynią look'ów". Jej dzieła otrzymują setki lajków i zakupień (tak to się odmienia? Jeżeli źle, to napiszcie w komie - poprawię!). I tak oto, wygrała pojedynek. A strój, myślę, że prześliczny. Po zmianie kolorów i butów - czemu nie! *^-^*
Lolinkassi wygrywa 7 punktami.


• • •   • • •   • • •   • • •
Tym sposobem zbliżamy się do końca notki, niestety. Postaram się napisać coś w piątek i sobotę. Mam nadzieję, że pojawią się tu niedługo miłe komentarze. Dziękuję, że czytacie moje posty! c;
`Marta | Martosz (tak na mnie wołają w szkole) | Martenełek (nowa ksywka z gg).
`kornelia123lol

PS Od dzisiaj daję kontakt:
Msp: kornelia123lol / Marteu
GG: 55956788 (nazwa: Marta ^-^)
Gmail: martaxdmartaxd@gmail.com

Jeszcze jedno - jeśli ktoś ma ochotę zrobić mi logo, przesyłajcie na email powyżej!

Logo stare jak świat, jeszcze ze starą twarzą...

13 komentarzy:

  1. Ja Ci mogę zrobić logo *u* Postaram się Ci je wysłać jutro c:
    `Wiki ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Ci mogę zrobić logo *u* Postaram się Ci je wysłać jutro c:
    `Wiki ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post c:

    ~K
    razem-w-msp <--- zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post, mnie osobiście bardzo się podoba look Lolinkassi :)
    A przy okazji zapraszam na konkurs na moim blogu : moviestarplanet-alice767.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, tu OreoGirll.Mam pytanie czy można prosić jeszcze o logo? T^T

    OdpowiedzUsuń
  6. TAK MAŁO POSTÓW, TAK MAŁO KOMÓW, TAK MAŁO ŻYCIA, TAK MAŁO CZASU,
    TAK MAŁO KATHEY, TAK MAŁO WSZYSTKIEGO.




    #teproblemyzyciowe

    OdpowiedzUsuń
  7. Ludzie co sie dzieje? Nie ma postow?

    OdpowiedzUsuń
  8. Halo? Rozumiem naukę ale NIKT od tygodnia nie miał czasu napisać posta?

    OdpowiedzUsuń