niedziela, 18 października 2015

Ocena animacji z TOP!

Heej! ^^

Jak widzicie, dzisiaj ocenimy sobie animacje z pierwszej strony TOP. Jedna animacja będzie mogła dostać max. 10 punktów. Nie przedłużając, zaczynamy! <":

,,Trick or Treat'':


Jak widzicie, kupiłam ją :') A dlaczego? Ponieważ, tak jak większość użytkowników uważam, że jest tania ;d I w dodatku ładna! Jak widać jest to animka haloweenowa. Nasza MS potrząsa workiem i wylatują z niego kolorowe cukierki. Przydaje się i do statusu i do filmów, co tu więcej mówić? Bardzo mi się podoba! 10/10.

,,Special Retreat'':


Szkoda, że te animacje za diamenty są takie trochę drogie... dobra, zresztą nieważne. Jeśli mam być szczera, to po prostu mi się ta animka nie podoba. Moviestar siedzi na fotelu, jedna pani robi jej (chyba) manicure, a druga jej... maca włosy? xDDD Animacja ta może się ewentualnie przydać do filmu, do statusu już nie za bardzo. 4/10.

,,Show Love'':


Noo, nie oszukujmy się. Ta animka znajduję się w TOP tylko i wyłącznie ze względu na cenę (ja też ją kupiłam z tego względu, ale ćśśś...). Gdyby np. kosztowała 550 sc, jak większość, wtedy myślę, że byłaby daleko z tyłu. Nasza postać na początku kiwa palcem, a potem mówi: ,,It's not cool to be cruel!'', czyli ,,To nie jest fajne być okrutnym!'' (wujek google zawsze chętny do pomocy), następnie ,,wyczarowuje rękami'' (wtf? xD) wielkie, czerwone serce i pojawia się dymek z napisem: ,,Show some love'', czyli ,,okaż trochę miłości''. Chyba niezbyt się przydaje do filmów i statusu, 5/10.

,,Concert Lighter'':


Ta animka jest tania, co jest oczywiście dużym plusem. Szczerze mówiąc jeszcze niedawno mi się nie podobała, ale kiedy dowiedziałam się co znaczy, jakoś się do niej ,,nawróciłam''. Może nawet ją kupię c; Jak widzicie, nasza MS wymachuje tutaj zapalniczką. Często robi się tak na koncertach, tworzy się wtedy taką atmosferę, ludzie wymachują tymi zapalniczkami w rytm muzyki. Muszę przyznać - bardzo fajna i przydatna (przy filmach i w statusie) animacja! 10/10.

,,Wrapping gone wrong'':


Jest to animacja z nowego konkursu. Całkiem mi przypadła do gustu! Nasza MS jest owinięta w taśmę klejącą (?) i usiłuje się wydostać. To, co wiem na pewno, to to, że ogromnie może się przydać do filmu! Np. do jakiś psychicznych, czy horrorów *-* Do statusu w sumie też może się przydać, 8/10.

,,Spa Relaxing'':


No nie! Nie dość, że w luj droga, to jeszcze dla VIPów! >-< Ehh. Moviestar w tej animacji po prostu leży sobie na jakimś leżaku, dookoła niej są kolorowe kwiatki i palą się świece. Chyba lepiej by to wyglądało, jakby moja MS była w stroju kąpielowym, ale dobra, mniejsza. Ta animka na pewno nie przyda nam się do statusu. Jest za wielka, zresztą do filmu chyba też się nie przyda. W dodatku (według mnie) jest po prostu bezsensowna. 3/10.

,,Fabulous'':


W tej animce Moviestar... trochę ciężko jest to opisać. Można powiedzieć, że wypuszcza z ręki coś dokładniej nieokreślonego. Jakieś małe, białe, czarodziejskie (?) iskierki. Na pewno ta animacja przyda nam się do statusu, do filmu już mniej. W każdym razie mi się nawet podoba, choć nie na tyle, aby ją kupić (jest też trochę droga ;/). 7/10.

Razem animacje z pierwszej strony TOP uzyskały 47/70 punktów. Myślę, że to taki ani zły, ani dobry wynik <;
Mam nadzieję, że post wam się spodobał. Pamiętajcie, aby zostawić komentarz, jak już wspominałam, to OGROMNIE (nie, już nie BARDZO) motywuje! ♥
Do następnego postu!


~Yousain
~Q. 'Yn ♥
P.S: Jeszcze raz serdecznie zapraszam was na mojego nowego bloga: fashion-the-best-passion.blogspot.com. Dziękuję wam za tyle pozytywnych opinii! ♥

18 komentarzy:

  1. Supi post.
    Ja tłumaczyłam w swoim poście raz co oznacza ta zapalniczka. XDDS

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapalniczka, ogień, zło!

    ~KONKURS MAM NA MSP

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pościk. ♥
    Omg, przypomniałam sobie wiadomości na MSP. <3 xd
    'Cind

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post ;^ Te animacje są coraz bardziej oklepane... Podoba mi się tylko 1, 4, 5 i 7.
    • Marta, kornelia123lol •

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie chcę nic mówić, ale kiedyś ten blog tak bardzo tętnił życiem. Widać, że wszystko się zmieniło.
    Kiedyś postów było kilka dziennie, a teraz? Teraz to możemy pomarzyć od 3/4 na tydzień.
    Nie mówię, że to źle, ale chcę tylko podkreślić jak bardzo wszystko się zmienia. Kiedyś mega sławny blog, a teraz lekko zapomniany.
    Nie sądzę, iż jest to zły blog i są na nim złe redaktorki, nie mówię także, że posty są złe.
    Szkoda tylko, że NAJBARDZIEJ aktywna jest Marta. W sumie to bardzo dobrze, że jest ktoś kto interesuje się nim. Marta, zasługujesz od Kathey na admina. Jedyna się starasz (ew. Yousain, ale od ciebie posty są rzadziej, ale nie oznacza to ze są złe, nic nie sugeruje.)
    Podsumowujac- Kathey powinna się zaangażować w nadrobienie strat w wyświetleniach, a zarazem- dać Ci adma. ;''3


    *LolleyMolley*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym byla adminka, zrobilabym konkurs na reda... Marzenia xD

      Usuń
    2. Jak będzie to się zgłoszę. #nie_przyjmą_mnie
      'Cind

      Usuń
    3. Jeju, Cindy, przecież Ty jesteś świetna... :')

      Usuń
    4. Ej ej! - To blog Kathey, ona ma być adminką!

      Usuń
    5. Może być druga adminka, fajnie by było. Tylko, że w sumie na Abiesce są dwie i nic to nie dało.

      Usuń
    6. Co, Yousain zazdrosna, że skomplementowałam w 2/3 Martę, a nie Ciebie?
      Gdybym napisała, że np. Tobie należy się adm. to na 100% napisałabyś- Ojejku, dziękuję... itp. A jak Marta to nie, bo to blog Kathey.
      Polacy, tacy chamscy (wyjątki) i mają takie wielkie ego o sobie.

      *LM*

      Usuń
    7. Jeju, tylko proszę, nie zróbcie z tego gunwoburzy... xd

      Usuń
    8. Napisałam dłuuuuuuugie wytłumaczenie, ale mi się usunęło :<
      Kocham życie :")
      P.S: A po co komu drugi admin? Przecież Kathey nie odchodzi. Jakby odeszła, to spoko, Marta jak najbardziej mogłaby ją zastąpić. :)
      Ale to Kathey tutaj decyduje, nie wy.
      Zazdrosna? Proszę cię. Gdyby Kathey mi chciała dać admina, to po prostu bym się nie zgodziła. Nie nadaję się do tego, mam za dużo obowiązków.
      ~.

      Usuń
  6. Super post. :D Mi najbardziej spodobała się ostatnia animacja, którą zakupiłam. ♥

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń