piątek, 16 października 2015

#4 Look for me!

Heej! ^^

Tak jak obiecałam, piszę dla was dzisiaj posta z serii ,,Look for me!'' Przepraszam za to, że tak dawno jej nie było. Look'a dla mnie zrobiło naprawdę bardzo wiele osób, jednak wiecie, że jak na dziś mogę wybrać tylko pierwszą CZWÓRKĘ (nie, już nie piątkę). Zanim zacznę, chciałabym jeszcze bardzo serdecznie pozdrowić (poprosiła mnie o to ;dd Jeśli chcecie, piszcie do mnie na pocztę, pozdrowię każdego!): ice cream sweet 1 ♥
Ok, więc zaczynamy!

Na dobry początek, look od $ Selenka Gomez $:


Bardzo... tajemniczo! Gdy zobaczyłam ten look od razu skojarzył mi się z jakimś eleganckim detektywem, naprawdę nie wiem dlaczego x-o Może przez ten melonik i włosy? To chyba one dają taki efekt. Ale wróćmy do looka - naprawdę mi się spodobał! Jednak bardziej dół niż góra. Ogromnie przypadło mi do gustu to połączenie topu i spódniczki. Z tym melonikiem to też dobry wybór ;) Nie podoba mi się tutaj tylko jedna rzecz - włosy. Ogólnie są bardzo ładne, ale... nie w tym kolorze. Dałabym tutaj jakieś ciemne włosy. Wtedy wszystko w tym stroju byłoby ciemne, a fioletowa spódniczka tworzyłaby śliczny akcent kolorystyczny, takie rozjaśnienie *u* 8,5/10.

Czas teraz na look autorstwa /Doma13/:


Również bardzo ładny look. Dodałaś tutaj śliczną, krótką sukienkę (albo bluzkę xdd) w błękitnym kolorze. Do tego białe balerinki - nie mogło być lepiej! Na głowie znajdują się jedne z moich ulubionych włosów, oraz tzw. ,,uszka''. Niestety, czegoś mi tutaj brakuje. Może jakieś spodenki, kolczyki lub jeszcze jakiś akcent kolorystyczny na głowę? 8/10.

Teraz zajmiemy się dziełem Domcia2589:


Ślicznie! Mamy tutaj do czynienia z bardzo uroczym i dziewczęcym strojem, czyli takim, jaki ostatnio bardzo polubiłam! Pasują mi tutaj te lekko zaróżowione policzki mojej moviestar ♥ W dodatku użyłaś mojej (powtórzenie .-.) ukochanej, jeansowej spódniczki (miniówki). Dobrałaś do niej czarny top i czarne balerinki. Całość pięknie dopełnia różowa kokardka. Nie mogę dać tutaj niczego innego, jak 10/10 (:

I na koniec, ocenimy sobie outfit od oliwia:)506:


Jak pięknie! <3 Ten look od razu mi przypadł do gustu. Skojarzył mi się z blogerkami modowymi, dziennikarkami. Wybrałaś tutaj moją ulubioną bluzkę ze sweterkiem i koronkami, oraz spodenki z DS. Podoba mi się, że postawiłaś na wygodę i jako buty wybrałaś conversy! Do tego wszystkiego ten cudny melonik *-* Nie mogło być lepiej! 10/10 ♥

To już koniec dzisiejszego posta. Mam nadzieję, że się wam spodobał, jeśli tak, koniecznie zostawcie komentarz! Pamiętajcie, że nadal możecie się zgłaszać i robić mi looki ;)
Do następnego postu, kochanii ♥


P.S: Żegnam się z wami moim bardzo starym, pierwszym logiem jakie w ogóle zrobiłam :')
~Yousain
~Q. 'Yn ♥

4 komentarze:

  1. Śliczny jest ten ostatni look *-*
    flater szajn (z konta google)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super seria *-*
    Zgłaszam się! :)

    - biscuit2002

    OdpowiedzUsuń
  3. Zg się do serii c';
    Jeśli mg. ^^

    ~N. ♥
    ~ Z`ezoleQ. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Super posteł.
    Zgłaszam się!
    Nick: Niunitka

    OdpowiedzUsuń