środa, 14 października 2015

#5 Ulubieńcy tygodnia ♥ + WAŻNA INFORMACJA! (na końcu posta)

Heej! ^^

Pewnie o mnie już zapomnieliście, więc... tutaj Yousain! Bardzo przepraszam was za to, że w niedziele nie pojawił się post z tej serii. Musiałam się jednak uczyć i czytać książkę. Przepraszam. Jednak proszę, przyzwyczajcie się do tego, że moje notki będą pojawiały się bardzo rzadko. Chcę wam jeszcze powiedzieć, że pojutrze (piątek) pojawi się kolejny, długo wyczekiwany post z serii ,,Look for me!''.
No więc czas zacząć przedstawiać wam moich tygodniowych ulubieńców! (:

ARTBOOK TYGODNIA:


Ten artbook autorstwa jozin722 przedstawia dwie wersje (?) słynnej Kinder niespodzianki - tą oryginalną i Kinder Joy. One wyglądają tak prawdziwie! Praktycznie tak samo jak w rzeczywistości *~* Wykonawca tego dzieła musi być naprawdę z niego dumny, tyle pracy! A jeśli chodzi o mnie, mi osobiście bardziej smakuje Kinder Joy.

LOOK TYGODNIA:


Look stworzyła Wintelle i nosi nazwę ,,*One Autumn, Please''. Ogromnie mi się spodobał! ♥ Zauroczyły mnie tutaj zwłaszcza te włosy z czerwonymi końcówkami (prześliczne, ale dla VIPów) i czapeczka z kokardką ♥ Jest bardzo jesiennie, ale też zimowo! Naprawdę cudowny, uroczy, dziewczęcy strój, zakochałam się w nim <3

FILM TYGODNIA:


Jest to film, który ,,wyprodukowała'' redaktorka, a właściwie administratorka tego bloga. Jest naprawdę fantastyczny, serdecznie wam go polecam! Opowiada on o trzech dziewczynach, które wybrały się na projekt rosyjskiego naukowca, ale gdy już dotarły na miejsce... Dalej nie będę wam opowiadać, lecz zapewniam was, że na pewno jest to film godny uznania i z niecierpliwością czekam na dalsze części ;)

CIUCH TYGODNIA:


Jest to uroczy sweterek za 500sc, zapewne kojarzycie go z nowego konkursu. Skradł on serce wielu użytkownikom, tak jak zresztą mnie samej ♥ Bo jak tu go nie pokochać? Jest uroczy i dziewczęcy, ostatnio mam fazę na takie właśnie dziewczyńskie rzeczy (;

To już koniec dzisiejszych ulubieńców tygodnia. Przepraszam za tak krótki post, ale... nie będę się tłumaczyć. Przejdźmy do drugiej części posta, czyli dość ważnej informacji. A właściwie to ważnych.
Pierwsza sprawa (po części też ogromna prośba do was!):
Dzisiaj stało się coś bardzo niedobrego. Otóż ja z Jula20001 miałyśmy się wymienić - ja jej miałam dać węża na nogę, zaś ona mi dwa specjalne pozdrowienia. Dałam jej więc tego węża. I co? Zostałam po prostu oszukana. Gdy już jej wysłałam ten jakże cenny unikat Jula napisała: ,,Żartowałam! ;d'' i natychmiast mnie zablokowała. Teraz jestem po prostu wkurzona. Co zyskałam? Gówno, a na dodatek nie mam już węża na nogę. Zgłosiłam ją z innego konta. Jednak mam do was jeszcze ogromną prośbę: Jedno zgłoszenie nie wystarczy! Błagam, pozgłaszajcie ją ze swoich kont. Ogromnie mi na tym wężu zależało! I nawet jeśli go nie odzyskam, to chcę, żeby Jula20001 dostała przynajmniej jakąś nauczkę! Proszę!
Druga sprawa:
Z kolei druga sprawa jest trochę bardziej radosna, ponieważ w weekend zakładam blog o modzie! Będą się tam pojawiały różne pomysły na ładne stylizacje, zdjęcia mnie ubranej w te outfity (jeny, ciekawe jak to wyjdzie?). Oczywiście poinformuję was o wszystkim i podam link do bloga, kiedy tylko go założę :) Więc... do następnego postu! ☻


~Yousain
~Q. 'Yn ♥

9 komentarzy:

  1. Wiesz..fajna okazja że wąż za dwa specjalne pozdrowienia, ale na msp jeśli chodzi o coś cennego rzadko ludzie są uczciwi ;) Jak się z jakąś osobą znasz/przyjaźnisz długo to ok. Zapewne, ale też nie zawsze można z nią sie wymienić o coś cennego a tak too..gorzej..
    ~Sandra

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh i tak ten wąż jest mniej wartościowy :')

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chcesz, mogę Ci tego węża dać. Mam dwa, a nie są mi szczególnie potrzebne. Gdy wejdę po szkole na kompa Ci wyślę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak wejde na kompa, dam Ci weza. Mam dwa :-). Tylko go nie oddawaj.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję dwóm osobom powyżej, naprawdę nie musicie tego robić, ale bardzo dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dam ci 5 ok ? a ją zgłosze ze wszystkich moich konto czyli z 20

      Usuń
  7. Co za swiniuch z tej kradziejki! ;_;

    OdpowiedzUsuń
  8. Heh, też widziałam tego arta o kinder *-* Osobiście również bardziej lubię tego JOY (jest bardziej "kreatywny" XD). Teraz zacytuje mojego trzyletniego kuzyna "Mamusiu, daj mi kinderka" :D
    Pozdrawiam,
    flater szajn

    OdpowiedzUsuń