wtorek, 13 października 2015

#1 Random pages + seria z logami?

Cześć, czołem! ♥
*Nowe powitanie, tak na początek*

Tu Marta (; Tak więc zgodnie z obietnicą, "wróciłam". Wiem, że posty pojawiały się ostatnio rzadko, ale przecież mam też swoje sprawy i życie, a inni redaktorzy również istnieją, haloo..! Postaram się pisać co ok. 3 dni. Dlaczego nie co dwa, dlaczego nie codziennie? Ok, co ja Wam się tu wyżalam... czas przejść do posta, hehe.

Oksy, wraz z powrotem wymyśliłam, że porzucę wszystkie dotychczasowe serie i rozpocznę nowe.
1. Random pages (właśnie w tym poście ją zaprezentuję) - idę do naszego mspowego sklepu, wybieram jakąś liczbę, np. 8 i jadę - buty, spodnie, sukienki, bluzki, akcesoria i włosy, przeklikuję się w tym wypadku na stronę osiem, tworzę look. Proste? Proste.
2. Loga - tu wiadomo o co chodzi. A tak btw, zobaczymy, czy to w ogóle wypali.

~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~
Do naszej kochaniutkiej, milutkiej (och, umrzyj.) serii wybrałam numerek...




12! Czemu nie, nawet dzisiaj jest dwunasty. Fajna liczba ;w; No, dla jasności moja słynna zasada: look + skład + 3 wersje kolorystyczne. Nooo, zaczynamy!


Hehe, te liście we włosach xD Na początku cena, 2,5k sc. Ni tanio, ni drogo, tak normalnie.  Hm, ale ten komplet, nie powiem, ładny. Zakochałam się w butach, a Wy? *-* Look jest dla wszystkich użytkowników (bez VIP). Myślę, że czarne włosy idealnie tu pasują, w szczególności długie, chociaż jakiś kok/kucyk również byłby dobry. Na początku chciałam wziąć sukienkę do tego outfit'u, ale krótkie spodenki i bluzka na ramiączka - też ok. Jest jeden dodatek, czyli jesienne liście, ale myślę, że to wystarczy.
Łapcie skład ^-^:


Najdroższe są włosy, za to najtańsze pseudo-liście (xd). Jeju, gdybym zmieniła kolory na jaśniejsze, look wyglądałby na typowo letni.
Czas na werszyn kolorystykejszyn!

I.
Śliczny! Jednak zdaje mi się, że ten fiolet troszkę za ostry... Jak to się mówi; oczojebny. No i ciemny blond, kocham <3 Ale oryginał lepszy. Stawiam 7/10 do porównania z oryginałem, czyli nie jest źle!


II.
Szkolne kolory. Całkiem ładny, ale nie powala na kolana. Trochę ''rockowy'', trochę taki, trochę siaki... Ale powiem szczerze, nie lubię tego brązu na msp. Przypomina mi jakieś spleśniałe drewno :\
PS AJ LOF GRANAT <3
7/10.


III.
Ostatnia wersja, chyba najładniejsza, taka spokojna. Czarny + kawowy = CUDO ♥ Postawiłam na blond włosy, inny by się nie nadawał, przyznajcie...
[Hm, ile postawić? Hm? Hm? Hmmm?]
9/10! Bez tego jednego punktu, bo jednak trochę tu smutno :< A ja nie lubię smutnych look'ów.

Tak wygląda ta seria, mam nadzieję, że przypadła Wam do gustu, bo będzie tu zaglądała co tydzień! (; Piszcie swoje opinie o kompletach, oraz który najbardziej się spodobał.
**

To nie koniec. Chciałabym zacząć serię z LOGAMI! No wiecie, robię Wam loga. Zgłaszajcie się! Tak wygląda "instrukcja":
1. Napisz zamówienie. Powinno wyglądać tak:
Nick: [Twój nick]
Styl: [np. słodki, kolorowy]
Napisy: [tutaj jakiś cytat, Twój pseudonim, nick]
Look: [nazwa look'a c:]
Inne: [dodatkowe wymagania, jeśli nie masz, piszesz -]
Wszystko wg własnych wymysłów, ja tylko spełniam zamówienia.
2. Jeżeli masz mnie w znajomych (kornelia123lol) - nic nie robisz. A jeśli mnie w nich nie masz, zaproś na konto Marteu, to moje zapasowe konto.
3. Czekasz!

Uwaga! Nie zaprosisz = nie masz loga. Nie chcę z tym załatwiać spraw, że nie zaprosiłeś, potem, że masz limit...
Mam nadzieję, że kilka osób się zgłosi :3

Piszcie opinie o poście, czekam! Do jutra!


20 komentarzy:

  1. Poproszę Cię o logo.
    Nick: Marsowa GT
    Styl: Kolorowy, galaxy
    Napisy: Cytat - nothing happens without a reason. Na dole ma być napisane Toutiyika / Tae.
    Look: Te brązowe włosy, zielona bluzka, zielone spodnie i zielone buty. Mam bardzo mało ciuchów.
    Inne: Moja lalka ma być przeźroczysta.
    Poproszę też o dużo efektów.

    Jutro Cię zaproszę do znajomych. Czekam! c;

    /tae

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, jak zawsze. *-* Najbardziej spodobał mi się kawowy Look i oryginał. Ciekawa seria! ^^

    Poproszę o logo. c:
    Nick: Lanche,
    Styl: Jesienny,
    Napisy: cytat o jesieni (najlepiej po angielsku), pseud. ,,Olchex", imie Luiza.
    Look: nie podam dokładnej nazwy. Niech pasuje do reszty.
    Inne: Chciałabym, żeby logo było ciekawe i nieproste. c: Po prostu jakieś z sensem. By wszystko do siebie pasowało. Czcionka najlepiej, gdyby była z PicMonkey'a i znajdowały się na nim jakieś przezroczyste obrazki - serduszko przezroczyste bądź kółko (kółko najlepiej nieprzezroczyste, tylko wycinek z jakiegoś drugiego jesiennego tła), a na nim mój nick. To tyle. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i napisz czy mam cb w znaj, bo nie chce mi się wchodzić na MSP, a nie pamiętam. XD

      Usuń
    2. Masz mnie w znajomych, wiec sie nie martw xd

      Usuń
  3. Fajna ta seria. *o* Poproszę logo.
    Nick: Callens.
    Styl: jesienny.
    Napisy: jakiś cytat po angielsku, wybierz sama i do tego mój nick.
    Look: najnowszy.
    Inne: hmm, możesz dać dużo fajnych efektów. ^^
    Zaraz dodam cię do znajomych!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post. A look cudowny. *^-^*

    'Niunitka

    OdpowiedzUsuń
  5. Poproszę logo : nick snicerslady0 (Majczel sie podemnie podszywa :c)
    Cytat : byłem kim byłem jestem kim jestem będę kim zechce
    logo mroczne look sobie wybierz
    juz zapraszam do znaj :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Poproszę o logo (*^▽^*)
    Nick: gabryska59
    Styl: haloweenowy ( czy jak to się tam pisze ;_;)
    Napis: gabryska59 i może być Pani MalinQa lub Gabi XD
    Look: Do loxga
    Jeżeli chodzi o jakieś dodatki to nie wiem xd Sama wybierz coś ładnego xde
    Zaproszę Cię jutro (∩_∩)

    Wiem, że dawałam za dużo xd ale ćśśś ;/

    I spk posteł.

    Pozdro
    ~ Pani MalinQa
    Czy tam
    ~ Gabi XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcem logo :)
    Nazwa Sensity
    Taki słodkawy ^^
    Jakiś cytat :)
    I look : ♥Nic mnie nie zmieni, wybacz ♥
    Czekam na logo i uroczy look :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nick:Emo Luiza
    Styl:Czarno-Biały
    Cytat jaki będzie pasował i mój nick
    Look:Najnowszy
    Inne:Coś fajnego wybierz

    OdpowiedzUsuń
  9. Poproszę logo!
    Nick: <3 Emma <3
    Styl: najlepiej ponury, depresyjny, czarno bialy, mroczny. Jednak napisy mogą być w kolorze niebieskim lub fioletowym
    Cytat: "People are blind"
    Napisy: Precel, Szatan, <3 Emma <3 (to moje podpisy, mogą być w dowolnym ułożeniu, kompozycji)
    Look: Trudno jest mi określić, jaki będzie Ci pasować. Mój styl jest dziwny... Więc wolę, abyś wybrała jeden z Istniejących, który będzie pasować.
    Inne: Liczę na Twoją inwencję Twórczą, jednak proszę o zachowanie umiaru.
    ~Szatan
    ~Precel
    ~<3 Emma <3
    Zaproszę Cię dopiero jutro wieczorem...

    OdpowiedzUsuń
  10. Logo
    Nick:OreoGirll
    Styl:Czarno-biały :3
    Cytat:,,Follow your dreams"
    Look: Ten najnowszy(13) :D
    No to chyba wszystko XD
    Chba ma Cię w znaj ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju, ile już mam zamówień e.o xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Robiąc mi logo wiesz że robisz je do konkursu.
    1.Nick: Selenne
    Styl: Jesienne, Halloweenowe
    Napisy: Cytat i mój nick
    Look: Ten najnowszy
    Inne: -
    2. Mam cię w znay
    3. Ok, czekam, a ile?

    OdpowiedzUsuń