wtorek, 20 października 2015

#2 Random pages + zadania halloween'owe już odblokowane!

Cześć i czołem!

Z tej strony Marta, czyli kornelia123lol. Na początku soreczka, że nie pisałam przez trzy dni... Parę osób uskarża się, że piszemy mało postów. Ja staram się jak mogę, niestety szkoła, zajęcia pozalekcyjne itp. nie pozwalają na więcej. ;\ Mam nadzieję, że jesteście wyrozumiali.

Dzisiejszy dzień to dzień mojej świeżej serii! Pewnie ją pamiętacie, jako pierwszy raz zaprezentowałam ją dokładnie tydzień temu. Ale wytłumaczę jeszcze raz: Random pages - wybieram losową liczbę i w sklepie (gdzie moim zadaniem jest stworzyć look'a, tak na marginesie to dwa!) wybieram strony z tym numerem, w każdej kategorii. *Ee, trochę niezrozumiale, ale ewentualnie może być xD*
To jak? Komplet number one nadjeżdża!


BOŻE, CZY TY TO WIDZISZ? ;') Nie gustuję w stylach elegancko-hipisowskich, wybaczcie. Mamy rozbudowaną paletę barw, gdyż aż cztery kolory! Koszt całości to 2585sc + 4dmd (trampki). Drogo, jak na zaledwie 5 rzeczy, jednak żadna nie jest dla Vip. By stworzyć właśnie taki look, zainspirowało mnie tło ze sklepu, tak, właśnie to fioletowe... plus kontrast plus czerń plus ciemny blond. I co z tego wychodzi? Właśnie to. ^
Skład:
► Okulary Retro Cool -350sc,
► Buty Sneaky Cartoon - 4dmd,
► Spodnie Forest Friend - 600sc,
► Sweter Casual in the City -985sc,
► Włosy Classy Sassy - 650sc.
Łapcie jeszcze paletę, chociaż nie wiem, po co ona komukolwiek. ;u;


Ekhem, tak jak wspominałam - dzisiaj na bogato $$$ *le hajs spada z nieba*.
Pora na kolejny komplet! Zapraszam niżej.


Słodko! =^.^= Myślę, że wyszło lepiej niż poprzednio. Ostatnio mam fazę na pastelowe kolory, wiecie? Może stąd to się wzięło, hehe. Cena jest przystępna, znowu również coś za diamenty. Z chęcią bym zakupiła, ale stan konta nie pozwala xD Dobrałam włosy spięte w kitkę, ale tak naprawdę nie miałam większego wyboru. No i ta królicza czapka z konkursu na podstawie "Pory na przygodę"... Śliczna jest.
PS Nie wiem, jak Wam, ale mi ten look przypomina piżamę... D;
Skład:
► Szpilki Sequin Wonders - 850sc,
► Sukienka Creatively Classy - 650sc,
► Włosy Braided Up - 650sc,
► Czapka Up, up and Out - 2dmd.
Paleta:


○   ○   ○   ○   ○   ○   ○

Drugim tematem notki jest...








Event na halloween! Jak zwykle znaczek z powiadomieniem pojawia się centralnie na słońcu, na ekranie głównym po zalogowaniu. Wcześniej nie dało się kliknąć, a za to już dzisiaj możemy podejrzeć. :p Prezentuje się to właśnie tak:

*pozdrawiam Szymona i Luizę, których głowy widać na screenie 3:*

Hm, nie jestem jakąś wielką fanką tego święta (bo go nie obchodzę), ale okładka jest bardzo ładna, szczególnie ramka. Już nie mogę się doczekać zwierzaka! v.v Za chwilę zacznę robić te misje.
♦ ♦ ♦

To na tyle, mam nadzieję, że post Wam się spodobał! Pisałam go ponad godzinę. Czekam na pozytywne opinie!


PS. Piszcie pomysły na kolejne notki! Najciekawsze wykorzystam ♥ Pa!

13 komentarzy:

  1. Fajny post. Ee, wiecie, że Kathey 9O% zamknie bloga? Pisałam z nią. :/
    `Wika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chce mi się wierzyć. e.o

      Usuń
    2. To do niej napisz, co będzie dalej z blogiem, mi tak napisała.

      Usuń
    3. To jej blog, niech usunie jak chce, bo w sumie redaktorzy nie robią prawie nic, bo się nie da przy takiej liczbie...

      Usuń
  2. Looki nie w moim stylu i mi się nie podobają xDDD MOJA GŁOWA!

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny posteł! ^___^ A Looki bardzo ladne.
    Moja glowa omg XDDDD :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odcięła nam ciała! POMOCY!!!

      Usuń
    2. Spokojnie, tylko czubki głów xdd

      Usuń
    3. No tak, mózg mi nie potrzebny, pomyślę żołądkiem xDDD

      Usuń
    4. Hah xd. Ostatni #komenterz rozwalił system xd

      Usuń