poniedziałek, 5 października 2015

Przerwa..?

Hejko!

Tu, jak mogliście się domyślić (lub nie), Marta.
Postanowiłam zrobić sobie przerwę od msp, a co za tym idzie - blogowanie. Więc od tego również. Noo, patrząc na to z drugiej perspektywy, chyba od całego internetu. Ta różowa gierka mnie uzależnia, a ja nie chcę codziennie siedzieć z nosem w komputerze i kisić się w domu. Przecież piksele nie mogą być całym życiem człowieka.
''Urlop'' będzie trwał do niedzieli, chyba. Od 6 października do 11. W poniedziałek raczej już wrócę, hehe. Nie będę aktywna na niczym, na instagramie, na moviestarplanet, w komentarzach... NIGDZIE. Ja chcę tylko krótkiej przerwy.
Ta notka miała być tylko informacją dla właścicielki strony, redaktorów oraz czytelników (jeżeli w ogóle ktoś jest czytelnikiem moich postów :')). Więc nie musicie komentować, tak jak zwykle. Łuhuu, krótkie to trochę!
No spoks, ja się z Wami żegnam, idę porobić coś pożytecznego.

`Marteł

26 komentarzy:

  1. Też mam ochotę nie raz odpocząć od tej gierki i całego komputera. Czekam na powrót! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aha, czyli teraz będzie jeden post na dwa tygodnie jak się przedłuży.. Brawo ty. Brawo ja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy kolejne posty? Pusto tu troszku. Wiem ze macie nauke ale zeby chociaz codziennie byl jeden post. Nie wymuszam od was tego. Jak juz wspomnialam wiem ze macie obowiazki, kto by ich nie mial, ale mysle ze macie chociaz troche czasu wolnego w ktorym mizecie napisac posta. Pozdrawiam serdecznie ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Pusto tu, już długo, coś często wszyscy się tu zawieszają ;/ ja rozumiem przerwy ale że wszyscy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Smutno mi, nikt nie pisze. A tak lubię czytać Wasze posty. Też chodzę do szkoły i wiem ,że czasami nie da się pisać, bo trzeba się uczyć.Ale tyle czasu... :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Meh, szkoda, fajny blog. Ale mam nadzieje, że już niedługo pojawią się posty.
    'Doma

    OdpowiedzUsuń
  8. Nadal nic... czy naprędce wszyscy w tym samym czasie muszą mieć przerwy? Nawet w weekendy nic nie ma

    OdpowiedzUsuń
  9. Redaktorzy po prostu wciskają nam kit z tą szkołą. Szczerze, to każdy chodzi do szkoły każdy ma obowiązki.. Kathey kilka razy się zawiodła na redaktorach. Ja na jej miejscu już dawno bym nie wytrzymała nerwowo. Wiadomo że jak ktoś się zgłasza do bloga to nie będzie pisał na nim przez tydzień, bo akurat wtedy będzie miał czas, tylko ciągle. Wiadomo że kiedyś tam może odejść, ale nie miesiąc po wyborach. Marta pisala często posty, więc przerwa jej się należy. Inni redaktorzy zapomnieli o tym że nimi są.

    Pisane z telefonu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kathey, wszyscy rozumiemy,że redaktorzy mają szkołę, ale żeby Mata, Yousain i Smalec nie pisali postów przez tyle czasu!Gratuluję Ci cierpliwości, bo ja bym ich dawno wywaliła...
    Zgadzam się z koleżankami u góry^^
    Przepraszam, jeżeli byłam wredna, ale nie mam nic złego na myśli, tylko wkurza mnie to,że na moim ulubionym blogu nikt nie pisze :'(
    'OreoGirll

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, to są tylko Wasze opinie. I macie rację, dzięki za uwagę :) Kathey powinna w końcu coś zrobić. Ja jestem tu tylko redaktorką, ale staram się jak mogę.

      Usuń
  11. Boże. Już się biorę za posta, ale przecież KAŻDEMU należy się przerwa. Inni też mieli szansę, po wynikach był Kafelek, ktoś tam jeszcze, Wiktoria... wszyscy odeszli i zajęli miejsce. Ja staram się pisać, i pisać będę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie zamierzam odchodzić, ale przywyknijcie do tego, że moje notki będą pojawiały się rzadko. Wczoraj pojawił się post ode mnie na: filmowe-msp. Zapraszam :)
    Co do tego bloga, to przysięgam wam, że staram się jak tylko mogę. W dodatku planuję jeszcze założyć bloga modowego, ehh. Być może wydaje wam się, że po prostu jestem leniem i nie chcę już tutaj pisać. Ale wtedy bym przecież odeszła, logiczne, prawda? A ja właśnie bardzo chcę tu pisać. Od zawsze o tym marzyłam. Najchętniej po prostu wywaliłabym te wszystkie szkolne książki przez okno. Codziennie mamy matematykę z wymagającą i surową nauczycielką, podwójny polski. W dodatku biorę udział w konkursie humanistycznym (jeden z najtrudniejszych konkursów, trzeba przeczytać kilka grubych książek w zaledwie miesiąc, dodatkowo wszystkie trzeba omówić na dodatkowym kółku polonistycznym), do tego jeszcze konek przyrodniczy, 10 godzin w-fu tygodniowo (codziennie 2 godziny, rly). Czytam niektóre blogi i zazdroszczę osobom, które beztrosko wracają do domu o godzinie 13.30, jedzą obiad, idą się uczyć a potem mają kupę czasu wolnego. Ja tak nie mam. Siedzę w szkole 7-8 (9, gdy mamy jakieś zajęcia dodatkowe) godzin. Być może niektórzy z was wiedzą, jakie to męczące. Moja szkoła ma dość wysoki poziom, w każdym razie z osób, które poznałam w internecie, to ja mam najwięcej roboty. No, może nie licząc gimnazjum. A przypominam, że jestem jeszcze w podstawówce.
    W każdej wolnej chwili obiecuję wam, że postaram się napisać choć kilka linijek.
    Proszę, nie odpowiadajcie na moje wytłumaczenia (ten komentarz).
    ~Q. 'Yn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S: Przepraszam, jeśli pojawią się jakieś błędy, pisałam z telefonu.

      Usuń
    2. Zresztą zawsze tak jest: Najpierw wszyscy przekonują, że będą mieli czas, że będą pisać posty. A potem co? Luj. Nikt nie ma czasu, wszyscy mają to za przeproszeniem w dupie. Coś mi się nie chce wierzyć, że wy byście pisali 3 posty dziennie (:

      Usuń
    3. Blagam Cie. Skoro wiedzialas, ze tak bedzie to po co sie zglaszalas? Bo watpie, czy nie wiedzialas. Ze bedziesz miec tyle zajec i w ogole.

      Usuń
    4. Wiesz co, no mam prawo Ci na to odpowiedziec mimo, ze prosilas, by nie odpowiadano, wiec odpowiadam.
      Watpie, czy w podstawowce jest tyle wymagan. Sama do niej chodze i rowniez mam dosc wysoki poziom, ale jakosc u Ali i na wannach sie wyrabiam. Mozna? No jasne. Ciekawe o jakie grube ksiazki Ci chodzi. Najgrubsza ksiazka w podstawowce pewnie ma zaledwie 200 lub troche wiecej stron. Watpie, czy byloby wiecej. Pojdziesz do gimnazjum, tam ksiazki maja po 500 stron, np. Krzyzacy, dopiero bedziesz narzekac.
      Moje kolezanki startuja rowniez w konkursie z przyrody. Np. moja kolezanka z klasy bedzie startowac na konkurs z przyrody, rowniez mamy sporo lekcji, a ona jeszcze ma jakies dodatkowe, dodatkowo chodzi na tance i nie narzeka. Sama bym nie narzekala i na jej miejscu czy twoim dosyc regularnie pisala posty, 3 razy w tygodniu niech bedzie. Pojdziesz do gimnazjum, tam dochodzi fizyka, biologia, chemia i inne. I gimnazjalisci zapewne nie narzekaja.
      Obstawiam, ze jestes w szostej klasie tak jak ja lub w piatej. To jest naprawde w wiekszosci powtorka wiadomosci z innych klas, watpie czy w konkursach jakies na mega bardzo bardzo wysokim poziomie beda zadania.
      Co ty nam trujesz dupe jakas szkola, jak pamietam na blogu Ali, to dosc rzadko pisalas. W WAKACJE! To byl lipiec/sierpien. Wtedy tylko ja i Ala tam pisalysmy, bo jak zwykle Ty i Madzia sobie nieczesto pisalyscie. Policzylam wtedy u Ali ilosc postow (kawalek), to ja mialam najwiecej napisanych, a ty najmniej. :')
      To w sumie tyle.

      Usuń
    5. Prosiłam, żeby nie odpowiadać na moje wytłumaczenia, zatem nie odpowiadam na żadny komentarz. Dlaczego nie chcę aby moje wytłumaczenia komentowano? Zaraz pojawiłaby się gównoburza, fala hejtów (na mnie), z czego Kathey chyba by nie była zadowolona.

      Usuń
    6. Odpowiedź na odpowiedź.
      Może ty jesteś tak IDEALNA że wyrabiasz, nilt inny tobą nie jest ;/
      Hobbit: ok.300stron
      Ja idę tak: k.matma,przyroda x2,polski, historia i religia WIĘC WIESZ ;-; i nie mów o swoich kolerzanksch bo to nas dosłownie gówno obchodzi ;-; A Krzyżacy nie są tacy grubi - trzeba umieć czytać ;) Przeczytałam ich w 2 tygodnie.
      ~Cari z pozdro dla Yousain ;3
      (Może mnie kojasz z MSP :Maniapl777)

      Usuń
  13. Tak. I teraz będzie tzwn: gównoburza że Yousain zajęła miejsce a nie pisze ;-;

    OdpowiedzUsuń
  14. Wowowow, pierwszy raz pod moim postem jest tyle komów XDDD
    No, przerwa się skończyła. Teraz będę pisała regularnie, ale to i tak mało, posty powinny przecież pojawiać się codziennie. Czasami czuję się, jakbym pisała tu sama :/ Mam przeczucie, że niedługo będzie nabór...

    OdpowiedzUsuń