piątek, 23 października 2015

Monster Hotel + jak z postami?

Cześć i czołem!

Tutaj Marta, meh, być może to wiecie...
Cześć, tu Marteu! :333
Hejka, witam Was.
Cześć! Tutaj Marta, znana jako Marteu, czy kornelia123lol. *Nie było cię przez 3 dni i opuszczasz się w pisaniuuu!* Wcale nie... To znaczy tak. Miałam w tym tygodniu 2 sprawdziany i 3 kartkówki, a to niemało. Staram się jak mogę, ile mam powtarzać? :\ Oksy, koniec tego biadolenia, to blog o msp.

Dzisiaj przychodzi ocena nowego konkursu pod tytułem Monster Hotel. Hm, pewnie większość z Was zna film "Hotel Transylwania"? Propos, widać duże podobieństwo. Może nie w okładce, ale w ubraniach - bardzo! Włosy i spodnie są bardzo podobne do tych u Mavis, jednej z bohaterów, przekonacie się o tym później.


Tak prezentuje się okładka. Jeju, znowu #ruszzzz! ;_; Po lewej "straszny" clown, w tle pajęczyny, mumia... Podoba mi się strój latającej dziewczyny, jednak po zmianie kolorów. Aha, i napisz rządzi! c; Bardzo ładny. Tło ok, szczególnie do horrorów. Przecież zbliża się dobrze znany Wam obyczaj, Halloween. Wszystko ma być upiorne (modom nie wyszło, hehs). Fajnie, kiedy raz na jakiś czas zastajemy coś odmiennego. Ocena? 8/10. Wypisane parę argumentów, nie czepiać się!

Ubrania:


Na na pierwszej stronie spodnie w paski, na drugiej czarne włosy - strój Mavis, "zerżnięty" (sorka D;) z filmu. Ok, nie o tym. Ceny i ilość: całe trzy strony, więc okej, ale ceny... przy niektórych to szkoda słów. Na ostatniej stronie widać dwa ciuchy ze starej grafiki. Były unikat, bluzka "Boo" i kaptur. Ceny podrożały, bo kiedyś koszulka kosztowała 400sc, a drugie ubranie również rzekomo było tańsze. Mamy parę masek i akcesoriów, a także komplety ubrań. Oceniam na... 7/10. Ceny [*]
PS Ten strój clowna jest dla chłopaków. (;

Animacje:


Animacji jest aż 8! Zauroczyły mnie te dwie, z zieloną poświatą i niebieską. O dziwo ich koszt nie jest aż taki straszny ._.
*wylogowało mnie, ok...*
Są typowo halloween'owe, co świadczy o dyńkach. Stawiam 10/10! Animacje są przydatne do horrorów, których mamy na msp dużo. A Wam, któraś animka się spodobała?

Rzeczy:


Kolejna porcja halołinu, hehe XD Rzeczy zawsze są tanie, ej... Niektóre przekraczają normalną cenę, ale przymknę na to paczałki. Jak zwykle coś na ścianę, meble, zwierzęta. 9/10.


Jedno dla Vip, drugie nie. To po lewej przedstawia, hmmm, może nawiedzony dom (?). W każdym razie fajnie przedstawiony. Jest to tło z okładki, przyzwoite. Kolejne - ulica w halloween'ową noc. Kolorystyka to głównie fiolet, ale jest ociupinka niebieskiego, zielonego i różu. Ocena: 10/10, jak zawsze ;w;.

Wynik: 44/50! Wow, czyli konkurs jest super. Zasługuje na 5-! Czy coś ;v
* *

Tak, to tyle z msp. Teraz sprawy organizacyjne, eh. Jutro jestem zmuszona iść do szkoły (tak, w SOBOTĘ!), iż moja klasa, a raczej cała szkoła bierze udział w konkursie recyklingowym. Nie wiem, czy loga się pojawią, czy w ogóle pojawi się jakiś post. Ale spróbuję się ogarnąć, hehe =).

Narazka! (czy coś tam ;p)


8 komentarzy:

  1. Świetny post, a konkurs też, no przecież mnie zainspirował do serii filmów xDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Supeeer post, a konkurs #taki_se nie zostałam powalona, w tamtym roku był lepszy. #JuleczkaKrytyk

    Z uszanowaniem

    Biscuit2002 / Juleczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post
    Zapraszam na mojego bloga:
    http://wszystko-w-twoich-rekach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post
    Zapraszam na mojego bloga:
    http://wszystko-w-twoich-rekach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń