niedziela, 4 października 2015

#4 Ulubieńcy tygodnia ♥

Heej! ^^

Przepraszam za brak posta przez cały tydzień, ale miałam dwa sprawdziany :/
Ale mi wybaczycie, prawda? PRAWDA?! :c
Meh, co tu więcej gadać. Nigdy nie mam pomysłu na wstęp, więc po prostu przejdźmy do dzisiejszego posta, czyli naszych nowych ulubieńców tygodnia!

ARTBOOK TYGODNIA:


Przeglądałam sobie TOP, gdy nagle ujrzałam to cudo autorstwa PaulinaPipowska (jaki nick xdd). Naprawdę zachwyciły mnie te malutkie, kolorowe paczuszki #tiktaków, dlatego koniecznie musiałam pokazać wam ten art *-* Wszystko jest tutaj estetycznie i starannie wykonane. A jeśli chodzi o mnie - przepadam za ,,Melon mix'' ♥ A wy?

LOOK TYGODNIA:


Spostrzegawczy pewnie już zauważyli, że jest to look Kathey, czyli administratorki, założycielki tego bloga <; Ogółem nie należy on do jej najnowszych looków, ale ogromnie mi się spodobał, więc musiałam go tutaj wstawić. Jest śliczny, delikatny i dziewczęcy ♥ Magicznie wygląda tutaj zwłaszcza ta spódnica, która należy do jednej z moich ulubionych.

FILM TYGODNIA:


Produkcja !!!Cara!!! ogromnie mi się spodobała. Gdy tylko obejrzałam pierwszą część ,,Coś za mną chodzi HORROR'', od razu włączyłam drugą! c: Ostatnio mam fazę na horrory. Ten mnie bardzo zaciekawił i niewątpliwie czekam na kolejne części!

CIUCH TYGODNIA:


Zostaje nim ta oto urocza bluzka ♥ Przede wszystkim zauroczyły mnie w niej te malutkie guziczki *u* Podoba mi się tutaj ogólnie krój. Taki wakacyjny (taa, szkoda tylko, że wakacje się już skończyły ;-;) ♥ W dodatku jest całkiem niedroga, ponieważ kosztuje 400 sc. Polecam kupować ją w pastelowych kolorach, np. miętowy, pudrowy róż, błękitny... wtedy naprawdę ślicznie wygląda.

To by było już na tyle w dzisiejszym poście. Na koniec bardzo proszę was, żebyście zostawiali komentarze. To mnie ogromnie motywuje i oczywiście dziękuję wszystkim, którzy je piszą i wysyłają do mnie wiadomości typu: ,,Twoje posty są naprawdę genialne!''. To bardzo miłe z waszej strony ♥
Do następnego postu, kochani!


~Yousain
~Janelle Moon
~xCzekoladka. :3

Niee, dobra te podpisy są bez sensu ;w;

9 komentarzy:

  1. Milenaa! Świetny post, i nie, nie, nie, wybaczam ci.
    /Ksiądz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błagam o litość!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cc

      Usuń
    2. Skoro tak ładnie prosisz... c':
      Ok, wybaczam Ci, ty parówko z płetwami :*

      Usuń
  2. Super post :3. Ja właśnie jem Tic Tac'i Strawberry :"D. Lucz śliczny *-*. Kocham tą bluzkę, która jest w Ciuchu Tygodnia ♥♥♥.
    Byeeee
    Jelly♥
    Julia27b♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post. :) Też ostatnio oglądam horrory. :D I bardzo lubię tę bluzeczkę. *-* ~ Emi Caffe/Emka ~ Kowalski (tak, nowy podpis xD)

    OdpowiedzUsuń
  4. W przyszłym tygodniu mam 3 sprawdziany, 5 kartkówek.. u mnie w szkole to maksymalna liczba na tydzień.. :')

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre wybory, jednak może w następnym poście z tej serii rozpatrz możliwość wzięcia pod uwagę graczkę Nonga


    (#VeryOficjal XD)

    Nonga ma cudne #Luczki <3

    OdpowiedzUsuń