sobota, 17 października 2015

#1 Loga

Cześć, czołem, kluski z rosołem! ;w;

Tu Marta, Marteł... itede itepe. Post z logami miał sisę pojawić wczoraj, ale po prostu zabrakło mi czasu, przecież nie będę w nocy siedzieć przed kompem i klikać, i klikać. Od teraz nie będę już Wam pisać, kiedy notka z logami, bo potem będzie ''że Marta nie dotrzymuje słowa".
Dostałam dziewięć, ee, zamówień - jednak nie zaprosiły mnie dwie osoby. Spokojnie, można napisać jeszcze raz, ale przypominam. Nie zaprosisz - nie masz loga! Trochę czasu mi zajęło zrobić to wszystko, ale oficjalnie ogłaszam, że właśnie skończyłam wszystkie prace. I pls, nie piszcie potem "Bo ona to ma lepsze logo", bo w każde wkładam całe moje serduszko ♥.


Uh, miałaś tyle wymagań... Mam nadzieję, że nic nie pominęłam o.o Dodałam kilka naklejek, serduszko i półprzezroczyte gałęzie. Nie wiem, co więcej napisać, ale mi osobiście się podoba. Yhm, to jak? Zaskoczyłam Cię?


To również miało być jesienne. Jabłka w tle, jakaś halloween'owa animacja... Jest dużo efektów. Myślę, że spoko. I jeszcze Twój nick w tym dymku z komiksu. XD


Ojejuuuu ♥ Cudo! Prosiłaś o jakieś związane z halloween, a więc proszę. Wybrałam filtr z wyblakłymi kolorami, hehe. Pasuje idealnie, jest tak ''leśnie''. ^-^


Uwaga, zaczyna się era czarno-białych lóg! To jest dla OreoGirll (gdyby ktoś nie wiedział, to w tle są balony). Ma w sobie to coś, chociaż wyszło trochę nudne...


Aham, depresyjnie. Ja nie jestem fanką szarości, ale tu mi się bardzo spodobało. Napisy są czarne (a nie fioletowe) ale mam nadzieję, że nie masz mi tego za złe.


Ostatnie szare logo. Tym razem dla Emo Luizy! Hm, jest ładne, jednak za dużo efektów, trochę naćkane :\\


Śliczne! Zakochałam się w tym. Niby takie... różowe i w ogóle, ale mi się podoba. Wiem, że prosiłaś, żebym użyła look'a ''Nic mnie nie zmieni, wybacz", ale ja ten cytat wykorzystałam do loga. :')

Jeżeli chcecie ode mnie logo:
1. Napisz zgłoszenie w komentarzu. Przykład:
Nick: [Twój nick]
Styl: [np. mroczny, wesoły, tęczowy itd.]
Napisy: [Twój nick, pseodonim, cytat]
Look: [nazwa look'a, który mam wykorzystać]
Inne: [inne wymagania (niekonieczne)]
2. Jeśli nie macie mnie w znajomych na kornelii123lol - zapraszacie na konto Marteu. Chyba, że już to zrobiliście. ;o;

Piszcie opinie na temat posta oraz, które logo najbardziej przypadło Wam do gustu. I zgłaszajcie się do serii! :) Następny post pojawi się najprawdopodobniej w poniedziałek/wtorek. Pa!


PS. FR33D0M ma nowy film! - |1| Oddam siostrę i dopłacę! Zapraszam do oglądania, fabuła jest bardzo ciekawa, to tylko 2 minutki Twojego życia ♥

26 komentarzy:

  1. Mogę logo? <;
    Nick znasz (jestem twoim menszem przecież) i zrób mi jakie chcesz, lubię niespodzianki. Najbardziej chciałabym w kolorach pudrowego różu, lawendowego, białego... coś w tym stylu c;
    P.S: Świetny post i śliczne loga!
    Pzdr,
    ~Q. 'Yn

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze? To logo, które zrobiłaś mi jest...































































































































































































































































































































































































































































































    PRZEŚLICZNE! ^^ Naprawdę świetna robota. O coś takiego mi chodziło. Wszystko w nim do siebie pasuje. Mimo, że bodajże prosiłam o cytat po angielsku, to i tak się nie gniewam, bo jest super. Cytat jest bardzo mądry. Bardzo mi się spodobały te przezroczyste gałęzie. Dziękuję. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Poproszę logo :3
    Typ : w klimacie halloween, z animacją ,,Treat od Treating'' (mogłam zrobić błąd).
    A jeżeli chodzi o resztę to : zaskocz mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z napisem : ,,Cukierek albo śmierć, co wybierasz?''. No i mój nick : kopiko212. (Bez kropki). Zaproszę Cię w poniedziałek, okej?

      Usuń
  4. Nick: ZóltaSzatynka
    Styl: Mroczny
    Napisy: "Go to sleep ... and will never wake up"
    Look: Look nr. 37

    Myślę, że nie sprawiam Ci żadnego problemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Logo piękne...
    Lecz bym dała "mocniejsze" cienie mojej MS. Jednak to by zepsuło efekt, więc + dla Ciebie.
    Chętnie go będę używać w swoich notkach zamiast mojej pracy. ♥
    ~Szatan

    Ah, i to czarne po prawej to kot?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeszcze takie pytanko:
      W czym robione (sumopaint byl w to zamieszany?)?
      I skąd masz takie piękne czcionki?

      Usuń
    2. Loga robię w sumopaintcie (usuwam tło, ustawiam ms) i dokanczam w picmonkeyu.

      Usuń
  6. Hmm, ja poproszę logo, zrób mi niespodziankę 8)
    Nick: Wintelle. Potem zaproszę.
    'Win (Cind)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja poproszę logo! :)
    Nick: Mala Tyna (zaraz zaproszę)
    Styl: pastelowy <33
    Napisy: Mala Tyna, jakiś cytat po angielsku.
    Look: Proszę wybierz look "~7~" lub "~8~".
    Inne: Prosiłabym, by moja moviestar miała obrys, biały.

    Z góry dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja poproszę logo :)
    Nick: Dagmarka8976
    styl: Hallowenowy
    Napisy: jakiś cytat :P
    Look: Jakiś look :)
    Inne : Brak :D


    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to ja mam dla Ciebie wyzwanie! Zrób logo dla mojego nowego konta (są tak tylko początkowe animacja i ubrania xd)
    NICK: Callies
    NAPISY: mój nick (Callies), Aga, możesz dodać gdzieś małe - Jesy <3
    LOOK: Mam tylko początkowe ubrania i naszyjnik, rób co chcesz c;
    STYL: Obojętnie
    ~ Liczę, że mnie zaskoczysz ~

    Na konto zaproszę później.
    `'A
    /'Callies

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *poprawka* do kupiłam 1 animację i jakieś tam dodatki xd

      Usuń
  10. Nick: Selenne
    Mam cię w znay. Zaskocz mnie!
    Ile będę czekać na takie logo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, to zależy, ale myślę, że najdłużej tydzień.

      Usuń
  11. Poproszę logo!
    Nick:wiktorja 22 (ale podpisz wiktoria 22)
    Tło/styl: jesienno-mrocznie xD
    Cytat: coś po angielsku wymyśl sama c:
    Look: też twoja wola :)
    Animacja : tak samo C:
    Zaproszę cię jutro (a znaczy dzisiaj xD),
    ale jaki masz nick na ymyspy?

    ~Wisienka ntt^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogę logo? ^^-^^
    Nick: aniolek 100%

    ~K (S)

    OdpowiedzUsuń
  13. nick: dagmara banahiewicz
    tło : Halloweenowe
    Cytat: jakiś fajny halloweenowy i po angielsku
    Look chcę 2 looki 7 i 8 ( taka nazwa)
    inne brak

    OdpowiedzUsuń
  14. Nick: safira987
    Tło/Styl: Hallowen
    Napis/Cytat: Wiki, a Cytat dowolny
    Look: Ten co będę miała na sobie
    Animacja: Z nożem i "Trick on Treat"?
    ~ Wiki :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Sorki, że tak późno piszę ten komentarz ale bardzo Ci dziękuję za to prześliczne logo *-* Niedługo poproszę Cię o następne ale muszę przemyśleć jak będzie wyglądało XD

    OdpowiedzUsuń
  16. Trixie 33
    Vintage, pieniądze
    Trixie, Always Tired
    Look mam na sobie, animacja: fake mounsthanche i w pajęczynie

    OdpowiedzUsuń