sobota, 17 października 2015

Krótka informacja - Założyłam blog o modzie!

Heej! ^^

Z tej strony Yousain. Ach, już widzę te hejty, które na mnie polecą. Że nie piszę o MSP, tylko jakieś głupie informacje w ogóle z tym nie związane. Ale chciałam wam tylko coś przekazać - dużo osób na MSP pisało mi na poczcie wiadomości typu: ,,Hej, to kiedy zakładasz tego bloga o modzie???''. Było ich około siedmiu! A więc to jest dla was (pozdro) informacja: Dzisiaj go założyłam i są już 2 posty. Jeden z przywitaniem, drugi z jesienną stylizacją. Serdecznie was na niego zapraszam! I proszę was też, abyście komentowali notki na tym moim nowym blogu - to bardzo motywuje!
A teraz najważniejsza sprawa, czyli adres: fashion-the-best-passion.blogspot.com. Do następnego (jutrzejszego, już normalnego) postu ♥


~Yousain
~Q.'Yn ♥

3 komentarze: