środa, 14 października 2015

Msp Bake Off - look'i (by Marta)

~ Cześć i czołem! ~

Z tej strony... eh, przecież i tak wiecie. Przepraszam, że piszę dopiero po południu, ale byłam z mamą w galerii po jakieś galowe ubrania. W piątek jest dziewiędziesięciopięciolecie mojej szkoły (tak, moja szkoła ma 95 lat e.o). Ale ok, jestem. No i dziękuję za tyle komentarzy pod ostatnim postem! Jesteście kochani ^-^.
Dzisiaj zajmę się kompletami pasującymi do najnowszego konkursu. Prezentuje on się tak:


#jołkrzywyskrinjołjołbejbe Dużo pastelowych kolorów, ubrania to głównie sweterki i fartuszki. Widzę, że u chłopaków też na bogato, przynajmniej tak widać. Ogólnie mi się podoba c: Najpierw look'i!


Od czego by tu zacząć... Komplet ma delikatne kolory - biały, morelowy, do tego blond włosy spięte chustką. Wszystkie rzeczy w składzie są z ''Msp Bake Off". Cena wynosi 1850sc. Mimo, że mało jak na komplet, to na zaledwie fryzurę, sweter i buty dużo. Komplet jest dla wszystkich użytkowników. Podam jeszcze skład:
• Włosy Up we go! za 700sc,
• Sweter Talking is easy za 500sc,
• Pantofelki Vintage Cute za 650sc.
Ceny XXI wieku... Hehe xD Przygotowałam również dwie wersje kolorystyczne. Oto one!


Miętowo-czarna ♥ Świetnie współgra z ciemnym blondem. CU-DO-WNA!


A tutaj mamy lawendę i również biały. Do tego czarne włosy (tak jak moje :3). 
Na końcu paleta kolorów:


Niebieski - Oryginał.
Zielony - II wersja.
Czerwony - I wersja.
Pora na drugi look. Tym razem, Vip'y, szykujcie się!


I jak? B)) Według mnie jest ślicznie! Ostatnio pokochałam indygo, a więc jest. Znowu blond włosy... co ja z nimi mam? Gdybym miała ocenić styl, to stawiam na słodko-hipisowski, przez te okulary (nie są one z konkursu, ale możecie je znaleźć na drugiej stronie w top). Dla Waszej informacji, uprzedzam, że sukienka i włosy są dla Vip'ów, a reszta - nie. Komplet zawiera:
• Włosy Two buns, please" - 650sc,
• Okulary Retro Cool - 350sc,
• Sukienkę Party Spinkles - 575sc,
• Buty Party Cool - 525sc.

Pozostałe wersje kolorystyczne:


Zastanawiałam się nad kolorem i wybrałam "brudny" fiolet... Tak to się nazywa? Muszę przyznać, że jest całkiem-całkiem.


Znowu granat... tym razem w połączeniu z szarym. Nieco smutno, ale i tak ślicznie.


Pomarańczowy - oryginał.
Zielony - I wersja.
Fioletowy - II wersja.

To wszystkie look'i. Mam nadzieję, że Was zadowoliły :>
*Bo pisałam tego posta 1,5 godziny...*

~ Informacje! ~
`Posty ode mnie pojawią się jeszcze w tym tygodniu 2 razy, czyli w piątek i sobotę.
`Ci, którzy zamawiali u mnie logo (poprzedni post), a nie mają mnie w znajomych na kornelii123lol, niech zapraszają na konto Marteu. Notka z logami pojawi się w piątek!

Jeżeli podobał Wam się post, nie zapomnijcie go skomentować ;) Gdyby ktoś chciał ode mnie logo na zamówienie, zapraszam serdecznie do przeczytania poprzedniej notki. Do zobaczenia!

/Marta

6 komentarzy:

  1. Ładniutkie looki (∩_∩)
    I nie szukacie jakiejś redaktorki bo jest was tylko cztery?

    Pozdro
    ~ Pani MalinQa
    Czy tam
    ~ Gabi XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ladne looki '^'

    ~S

    razem-w-msp.blogspot.com (konkurs z nagrodami)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne looki w pierwszym najlepsza miętowe czarna a w drugim sama nie wiem cd
    snicerslady0

    OdpowiedzUsuń