sobota, 9 maja 2015

SCARY MSP!

Heyos.
Pewnego dnia zajrzałam na forum. Było pełno tematów o "Scary MSP" (strasznym MSP). Co to jest? O co chodzi?
Scary MSP to stare MSP. Niby zwykłe, ale jak uda się na nie wejść jest pełno krwi. Gdzie je można znaleźć? Prawdopodobnie prowadzi do niego stary link z wirusami. Ok, jak udało się zalogować, to w sklepach są same krwawe animacje, ubrania, rzeczy... Większość MS boi się go. Stało się sławne w roku 2015. Krąży legenda, że powstało w 2010 i stworzył je jakiś hacker.
Czy wierzę w to? Hmm... NIE! To wszystko jest wymysłem użytkowników.Widzę jednak, że jest tutaj 5% prawdy. Jak ją odkryć? Poczytajcie to z 10 razy. Zobaczycie "to coś" w tym tekście ;). Napisałam też do modów i czekałam na odpowiedź (mi zawsze nie piszą na temat, ale ćśś...). Oto co napisałam: "Witam. Ostatnio na forum różni użytkownicy pisali o "Scary MSP", czyli strasznym MSP. Czy jest to prawdziwe? Istnieje takie MSP? Proszę o szybką odpowiedź. Pozdrawiam, wiolunia10x." Oto ich odpowiedź: "Witamy. Nie istnieje takie MSP. Jeżeli ktokolwiek pisze takie rzeczy, prosimy o szybkie zgłoszenie tego użytkownika. Pozdrawiamy. Załoga MovieStarPlanet." Troszkę przerobiłam tą wiadomość, bo modzi napisali ją nielogicznie. Były też rażące błędy ortograficzne, więc...


 Jak myślicie, istnieje takie MSP? Też widzieliście takie posty na forum? Co o nim sądzicie? Piszcie w komentarzach! :)

Pa miśki! ♥
~Juls ♥
PS. Tyna, prosiłaś mnie, abym nie pisała tak dużo buziek i nawiasów. Jak się spisałam? Udało mi się? Proszę, napisz mi w komentarzu!

14 komentarzy:

  1. Nie mam pojęcia, czy istnieje takie MSP.... D:
    I chyba nie chcę mieć.... D:
    Na 98,5% jest zawirusowane....
    Boję się go tak, jak MSP z Nyanita! Kojarzy mi się ze starym, wnerwiającym do resztek sił Mariem Bross czy jak to się tam pisze, z tak wkurzającą muzyką.....




    Popopopozdro,
    Pauli2k





    xD
    Czyli ja.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny post. ♥ I na takim super blogu ^^ ~wiki20041607

    OdpowiedzUsuń
  3. Kathey, nie, że Ci nie wierzę z wiadomością od modów, ale mogłabyś
    dodać do tego posta zdjęcie e-maila od moderatorów?!
    ~Detektyw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok. Tutaj Julka, nowa redaktorka. Nie Kathey.
      ~Juls ♥

      Usuń
    2. No, przydałoby się, żebyś wstawiła screen z ich wiadomości bo jakoś nie chce mi się wierzyć, że modzi popełniali rażące błędy ortograficzne. Często piszą bez sensu, ale na ortografii się chyba znają. A poza tym fajny i ciekawy post, Juls ♥
      #chybawieszkto
      #iksde

      Usuń
  4. Kathey, nie, że Ci nie wierzę z wiadomością od modów, ale mogłabyś
    dodać do tego posta zdjęcie e-maila od moderatorów?!
    ~Detektyw

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeje, uno des... (nie pytać) :D
    Piszbile chcesz ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne żałosne gó*no (nie post!).
    Byłem tam i to WSZYSTKO to KŁAMSTWO.
    Link:
    rc.moviestarplanet.com
    Sama oceń :) NIE MA WIRUSÓW!
    Nie ma wirusów! Nie ma!!!

    ~1szymon102
    #OREFUAR

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam też na tym MSP rc.MovieStarPlanet.com ale to hyba nie To ale nie wiem sama tego co mi kol powiedziała. Że to testowe MSP a wogule niewierze że istnieje scary MSP a nawet jeśli chętnie bym weszła ;p. ~Dominika1288 >

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój blog jest koszmarny! >.<

    OdpowiedzUsuń
  9. ^Raczej ty jesteś koszmarny >.<

    OdpowiedzUsuń