poniedziałek, 14 października 2013

NEW VIP ;)

Hejoo xD
Co tam u was xD dawno nie pisałam, tęskniła, za tym :D pierwsze info to to, że mspoczamikathey.blogspot.com czyli ten blog dogonił mój poprzedni :) cieszę się, zacne z was Milordy xD dzięękiiiiiii <3!!! A i tera sprawa "tytułowa" xD zauważyliście, że jakieś dwa-trzy dni temu pojawił się nowy VIP? LoL, już zobaczycie sami, moderatorzy, że to nie wyjdzie wam na dobre... Chyba mówiłam, że VIP elite będzie sie wyśmiewali ze zwykłego bądź Super? Ja, jako Vipek elite na 3 mies. Z jury nie będę się wyśmiewać xD sorki, chwalę się, ale taaaaak się cieeeeeeszę! XD jak nie widzieliście tego Vipka, to koniecznie zobaczcie go i szczegóły. VIP elite dostaje dziennie 1 diamond i 20 sc lol? No ale mi to na dobre wyjdzie xD Le 21 sc za mua pakiecik Vipka XDee. Dobra, koniec tych przechwałek, sorki jak kogo uraziłam :/
Paa, Kathey =^^=

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz