piątek, 4 października 2013

Nie mam pomysłu, więc...

Hejoo;*
Nieestety, nie mam pomysłów na posta. Na msp się nie zmienia, po tej burzy zmian.... Więc przedstawię Wam siebie w " realu" i na msp. Ja na msp to oczywiście Kathey, mam 3 lvl i uwaga! Mniej niż 1000 fame do 4lvl! Pomóżcie, dajcie grafy, a ja się odzwdzięczę!!! 2 grafami!!! PLISS, to mój ubłagany lvl!!! Ok, a teraz przykra rzecz. Na msp podaję się za Kasię, a tak naprawdę... Nie śmiejecie się, jestem Zosia. Zośka. Wolę Kasiu... Na msp, a w realu Zosiu. Ok??? Na prawdę mam 11 lat, za pół roku 12. Chwilowo choć niech to trwa dłuuugo, złapałam bakcyla na Msp. To moja ulubiona gierka xD wciąga. Mam chyba 10 kont xD a gram na 1 :D na Kathey, oczywiście. To co, wbijamy dziś 4 lvl? Wbijamy 25? Dzisiaj??? Oppss, czasami odbija mi jak Abiesce (bez urazy, ps. Super jesteś i masz extra bloga, choć i tak tego nie czytasz xD). No to chyba  tyle,
Kathey =^^= <-- Kociak to będzie mój znak rozpoznawczy xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz